2016年2月19日 星期五

全城話題熱推! 韓國 April Skin Magic Snow Cushion 氣墊霜

我估呢段韓國 "April Skin Magic Snow Cushion 氣墊霜" 片段,大家都應該睇過了,示範 model 用 April Skin 在臉上拍幾拍,暗瘡就全部消失晒! 

香港 / 台灣 / 韓國都勁多用家推介,在 facebook 亦不斷有人瘋狂 post、瘋狂 loop~

到底又係咪真係咁好用呢?~

睇睇片先 →



其實這盒 April Skin 也早已在店內上架了~

但由於到貨時正值新年前夕,所以就等到放完假後先介紹佢,的確真係非常好用!

BB Cushion 我都用過唔少牌子 (夠方便嘛),但因為比較薄身,遮瑕度及持久度都偏弱,所以一般只能當 base 用、或只係趕時間先用。

但 April Skin 就勁喇! 遮瑕度及持久度都能媲美、甚至超越粉底! 真係簡單拍幾拍就可以攪掂個底妝,連遮瑕膏都可省免!



其質地是 buildable 的,每拍上一層都能 build up 遮瑕度,重點係望落唔會厚妝 + 無論拍幾多層都仍然貼面 + 不浮粉 + 唔會太濕或太令身! 

(有些 BB Cushion 同樣可 build up coverage,但缺點係超濕潤、好耐先乾、某 d 位會浮粉、同埋太令身)

所以拍一層是普通 coverage,如再局部於有瑕疵的部位拍多幾拍,就可完全 cover 瑕疵~


我覺得它比其他 BB Cushion 的優勝之處,除了係 coverage 夠高、夠 long keep 之外,就係佢真係出奇地貼面,唔會跣色或浮粉,而且濕度剛好不會 "濕笠笠",用完唔會變反光板,全臉反晒光~

皮膚狀態較差的日子用佢,仲更加會 feel 到其上粉貼面程度真正高班!


至於成份方面,資料指成份為天然植物配方,如藍莓、蘆薈葉、果實萃取物等,不添加對皮膚有害的化學物質。

但我認為化妝品就是化妝品,有顏料色素就已經不屬護膚品喇,所以用完晚上都係要徹底卸妝~

(官網圖)


再望望真身 →

不似得 Laneige BB Cushion 咁會有粉芯 + 1 盒 refill,April Skin 係冇 refill 的,只有鏡盒 + 粉芯,不過售價上也比 Laneige 便宜約一半~ 


顏色方面,本身有出 #21 (白皙膚色) / #22 (自然膚色) / #23 色 (健康膚色)



不過大家都知韓國底妝品都偏白,我這種膚色用 #23 都係剛剛好,所以 #21 色實在太白並冇入貨。而膚色比我深的人就抱歉用不到 April Skin 了。


也不似一般 BB Cushion 一打開就有滿滿的 BB cream 浸住海綿,April Skin 新開時海綿係白色的,BB cream 是夾在 2 層海綿中間,要壓下去時才會滲出。

我反而認為這個設計更好,因為每次根本無需用到咁多份量,愈少部份接觸到空氣仲好! 所以我亦不會夾硬一次過壓到 d BB cream 浸滿晒出來。

這樣用就剛好了,亦可避免沾取到過多的份量 →


BB cream 夾在 2 層海綿中間的原理圖 →

"Double cushion" 雙層氣墊設計 + 凸出的海綿弧度,是為了避免 BB cream 接觸空氣導致水份蒸發,將 BB cream 保持在最佳的濕潤狀態。



黑色盒 vs 白色盒系列分別

April Skin 另有一款新出的白色盒 BB Cushion,係比黑色盒這款更補濕及更富光澤的,但香港用就揀買黑色盒最好!

唔係因為我賣黑色盒所以咁講,而係我已經試過比較過 2 款,認為白色盒遮瑕度冇咁高、而且太光太令身,香港氣候咁潮濕、又就快春天喇,用白色那盒真係唔多夾天氣,所以我就冇揀白色盒了。

反而黑色盒除了已有充足補濕度外,仲加添了控油成份,效果唔會太令身,屬 semi-matte 半霧面啞緻感,香港用會更好~

也打算拍個 video 示範,不過呢幾日有工作未有時間,明晚再補上~


折後 $165 @ makeupsecret.com.hk  

店內已有 tester 可以試喇~

 



44 則留言:

  1. 燒著了,之前都有睇過但又唔敢試,因買了太多了`(^﹏^)′

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用了 April Skin 後,已將屋企其他 BB Cushion 擺埋一邊! hahaha~

      刪除
  2. 請問le個同clinque beyond perfecting foundation既分別係?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢款會比 Clinique 那支更高 coverage 及 long lasting, 而且有更高防曬度 (SPF50+++), 至於貼面度就 2 款都同樣很貼皮膚的~

      刪除
  3. Isa你好. 新年快乐.
    我是海外既fans. 我想购买贵公司既产品, 请问有什么程序呢? 可以用Paypal付款吗? 多谢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好~ 新年快樂呀 ^^ 可連同想購買的貨品名稱 + 所在國家, email 至 sales@makeupsecret.com.hk 。店員會回覆你有關 paypal 付款戶ロ等資料的,而 overseas order 貨品將以掛號寄出~

      刪除
  4. 請問呢款乾性皮膚夏天岩用嗎?
    我之前用開etude house的bb cushion會浮粉,所以唔敢再試韓國化妝品><

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢款乾性皮膚夏天會適合用的, 會比其他 bb cushion 貼面好多, 冇乜浮粉問題~

      刪除
  5. 依個之前見過more 介紹但佢話會出粒粒,係咪真,其實我好想買但見完佢咁講我又驚Isa 點好呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實是因為 BB Cushion 本身並不適合偏油的皮膚用所致,加上如果份量按壓得太厚也會導致皮膚透不到氣, 但只要用得其所 + 卸妝卸得乾淨 (別只用卸妝水), 那就不會特別會出粒粒了~

      刪除
  6. 咁用依個好定cinema secret 好

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果黑眼圈瑕疵色素比較深, 用 cinema secrets 會好好多, 始終有 5 隻色更方便調色, 遮瑕度又好~ 而如果黑眼圈瑕疵色素不深, 咁就用 April Skin 更方便~

      刪除
  7. Hi Isa, 你之前提及你的死黨是一美容院老板並且針清好勁,可以給我電話及地址嗎?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 可 whatsapp 65052828 Ruby, 她的美容院 Facebook Page "Laline beauty" (中環擺花街12-16號合成商業大廈3樓302)~

      刪除
  8. 膚色偏白,一向用開iope C21號色,這款22 會否太深?

    回覆刪除
    回覆
    1. April Skin 會比 iope 淺色少少, 所以用 22 也不會太深色, 但最好當然係到店內親身試 tester 喇~

      刪除
  9. 我想問一盒可以用幾耐? (如果日日用)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係用了 2 星期左右, 所以暫時未答到你了抱歉~ 不過如果以正常一盒 bb cushion 來計, 日日用我估可以用到 4-5 個月左右吧? (以我以前的 bb cushion 約一星期用 4 日, 約用到 6-7 個月來估計)

      刪除
    2. 不過都好視乎你習慣每次份量用幾多的

      刪除
    3. 我买了一盒没有天天用 可是现在要两个月了 粉饼中间感觉没有了因为压了没有液了 不能耐很久的感觉 Isadora Cheng你怎么用到这样多个月

      刪除
    4. 是因为我放在包包斜着所以气垫粉饼液都流去旁边了吗

      刪除
    5. 都有可能的, 其實也可以揭開海綿看看是否都流去一邊, 一般 BB Cushion 都可以用上 3-4 個月左右 (控油型), 而補濕型的甚至能用上 5-6 個月~

      刪除
  10. 我上次買左 may記 新出個bb cushion 好耐先乾。同埋好似生多左白色粒粒><呢隻會唔會好d呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為 Maybelline 個 BB Cushion 本身質地係比較濕潤所致, 同埋佢個氣墊都好濕好 "疏隆", 容易沾到太多粉量, 而 April Skin 黑盒呢隻係加了控油效果, 亦冇 Maybelline 咁濕, 所以好過佢好多~ 至於會唔會出粒粒的問題, 只要卸妝卸得乾淨應該冇問題, 我 so far 用了約 3 星期未見有特別話多了粒粒, 但如果本身皮膚屬易出油的話, 就理應用控油粉底好過 BB Cushion, 始終 BB Cushion 都以補濕為主~

      刪除
  11. 我上次買左 may記 新出個bb cushion 好耐先乾。同埋好似生多左白色粒粒><呢隻會唔會好d呀?

    回覆刪除
  12. 另外,我本身用緊bareMinerals既blemish remedy礦物粉,對皮膚冇咁大負擔,如果轉用呢隻bb cushion會唔會生粒粒?

    回覆刪除
    回覆
    1. 由於 BB Cushion 用法原理是以按壓形式拍上臉, 以增強撫平修飾毛孔 + 提高遮瑕度 + 持久度效果, 所以都會比普通粉底液 or 礦物粉厚少少的, 只要卸妝卸得乾淨應該冇問題, 我 so far 用了約 3 星期未見有特別話多了粒粒~

      刪除
  13. 我用開LANEIGE #21..用APRIL #23會唔會太深??

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻會淺色過 Laneige 少少, 可以先試試 #22 tester~

      刪除
  14. Hi
    想問問我塊面生左好多暗瘡又有好多暗瘡印,有咩解決方法
    謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 暗瘡可以試一試台灣 PARIROSE 急救暗瘡筆 (底部): http://makeupsecret.com.hk/products/ 我公司男同事成日生暗瘡,佢話用完之後效果好好~ 而暗瘡印就可以用 NeoStrata 的 Gel Plus 15% 濃度果酸 gel, 用棉花棒點小小在暗蒼印上,淡印效果唔錯~

      刪除
  15. Hi,我是用etude house previous any mineral cushion 22 pink beige color,我april skin用23号,ok某

    回覆刪除
    回覆
    1. Hihi~ 抱歉因為 etude house mineral cushion 我未用過,所以唔敢肯定佢隻色係點呀,建議都係到店試一試 April Skin 顏色穩陣~

      刪除
  16. 我都想問,我用VIDI VICI liquid foundation 01 colour, april skin用22号可以嗎?

    回覆刪除
  17. 你好,我係混合性偏乾的皮膚,T字位有時保濕不足會甩住皮出油,用黑盒合適嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 如果皮膚比較乾同會甩皮, 咁用白盒會再補濕 d, 黑盒是補濕之餘加了控油效果的~

      刪除
  18. 你好!想請問那間店鋪有April Cushion tester試呢?我去過幾間都無Tester可先,不知買黑盒22定23先啱,真的不想再浪費,黑盒23是否最自然呀?23决貨,但D售貨員話23偏黄,是嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 我們店舖內是有 tester 可試的, 黑盒 23 是會較自然, 而且並不如外間所說般偏黃, 我們亦有現貨~ 店址: http://makeupsecret.com.hk/about-us/

      刪除
  19. 請問在那裏可以買到?香港有嘛? thx

    回覆刪除
  20. 请问t字位经常出油和两边脸颊干的话 适合用哪一个

    回覆刪除
  21. Hello, 你所使用的其一圖片是我們公司所製做的,with 2wenty6ix mark on, 請尊重我們的製圖並下架,謝謝.

    回覆刪除