2016年2月22日 星期一

Video 示範【全城熱推韓國 April Skin Magic Snow Cushion 氣墊霜 】



韓國 April Skin Magic Snow Cushion 氣墊霜 $165 @ Makeup Secret

專業化妝及髮型課程 | 新娘造型服務 | 化妝品零售服務

Facebook Page: 

潮流化妝師入門課程 (Step 1)

更多我的化妝|美容|生活分享, 請瀏覽:

37 則留言:

  1. 你好, Isa! 想請問Suikan Hada 水感肌塗抹水光針精華的生產地方是日本還是大陸?THX!

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 這個問題我之前也有問過總代理, 回覆是所有市面上黃色盒水感肌, 都是由日本 Suikan Hada 原材料及成份生產, 再由它們授權廣州入樽及包裝 (包裝後亦已通過全球 SGS 檢測), 以避開製成品進駐中國售賣之關稅 (在中國包裝則不算是進ロ貨這樣)~ 而如果直情在日本包裝的水感肌會係粉紅色盒的, 但就會貴好多, 約千多元一盒, 所以 hk 亦較少見到, 總代理回覆說是一模一樣, 分別只在於在日本或廣州包裝這樣~

      刪除
  2. Hi Isa! 如果眼紋深, 化��前可以怎做?那一個BASE 好D?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以試試先用 loreal 這支 eye cream 打底, 能即時撫平一點眼紋, 當眼周 base 用才上妝會不錯: http://isadoracheng.blogspot.hk/2015/05/loreal-white-perfect-miracle.html

      刪除
  3. 想問april skin cushion 內附有幾多個cushion?

    回覆刪除
    回覆
    1. 只有一個, April Skin 本身冇 refill 包埋的~

      刪除
  4. Hi,請問這款粉底,是否適合夏天用嗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果是黑色盒這款, 會比白色盒多了控油持妝效果, 夏天會適合用的, 只是如果本身屬油胜肌, 就不適合用任何 bb cushion, 控油度始終冇控油粉底咁強~

      刪除
  5. Hello Isa, if I am going on a beach vacation and would like to find a sunscreen that is strong enough for face and body, what would you recommend? Thank you.

    Price range prefer cheaper ones but middle range also okay. =)

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定係 Shiseido Anessa 系列防曬 SPF50 PA+++ (有分防水版 / 普通版), 如果在 sasa 之類買會更便宜, 約 $200 左右~

      刪除
  6. hi isa,

    Do you know bodyshop new foundation called ' fresh nude foundation' and new foundation brush? Just would like to have review from you . Thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 抱歉我暫未試過它的新 foundation + foundation brush, 不過我遲少少剛巧會出席 Body Shop 的 event, 到時我望望~

      刪除
  7. Isa,
    請問這款bb cushion是否有防曬?你是不是用#23?

    回覆刪除
    回覆
    1. April Skin 有 SPF50 PA+++ 防曬度, 另外沒錯我是用 #23~

      刪除
  8. 回覆
    1. 店址: http://makeupsecret.com.hk/about-us/

      刪除
    2. 又或者可 email sales@makeupsecret.com.hk 或致電 23119682 (3-11pm) 郵購, 以順豐速遞送貨 (運費到付)~

      刪除
  9. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  10. Hi Isa 我記得好耐之前你推介過cover mark的粉底 、佢地粉餅都好用嗎? 因為我用開的Lancôme blanc expert hit哂pan 想試下cover mark 你有無心水推介?thank you ��

    回覆刪除
    回覆
    1. Covermark 的 "柔滑美肌粉底LX" (即粉餅) 我認為是非常好用的, 夠滑唔乾又貼面, 以前在舊 yahoo blog 內也曾推介過~

      刪除
  11. 請問你有聽過perfect skin magnet cover foundation嗎?好用嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有見過但未試過, 之前在網上見到也想試的, 後來就完全唔記得 haha~ 遲點買完試過後再分享~

      刪除
    2. great! look forward to your review. It seems amazing!
      Thanks Isa

      刪除
  12. April snow cushion #23 是否偏黑的膚色用?compared to #22, 那個自然點?我唔想查完之後塊面變得好白

    回覆刪除
    回覆
    1. #23 其實一點都不深色, 例如我用的便是 #23, April Skin 的色調是比其他 BB Cushion 白丁點的, 所以自覺 #23 會更自然~

      刪除
  13. Hi Isa,
    我已經買咗April skin,試用咗幾日,想請教吓:
    1. 我大慨中午額頭就已經出油,其實我係咪應該都要上返碎粉定妝呢?(我皮膚屬於外油內乾,而我早上搽咗April skin之後,我係無上碎粉)
    2. 其實這個cushion適合我膚質用嗎?如不適合,請問有無其他粉底推介呢?
    謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 其實用完 April Skin 也是要用返碎粉定妝的, 只不過碎粉份量就無需太多。所以如果你用後冇加碎粉都可以 last 到中午額頭才出油, 已經係算好好喇~ 試試下次再用時掃返少少碎粉, 應該係好適合你膚質用~

      刪除
  14. 你好,我本身偏乾性,使用April skin前,有什麼底妝可推介?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實用了保濕精華後直接用 April Skin 都可以了,如果都仲係覺得乾,先再塗少少面霜才用 April Skin~ (保濕精華我用緊光感肌水光針精華,而面霜就用緊 shiseido white lucent~

      刪除
  15. april skin既白色盒同黑色盒有什麼分別?
    用之前要用base嗎?卸妝要用卸妝油那種強勁既卸妝產品嗎?thx!!

    four

    回覆刪除
    回覆
    1. 白色盒是較濕潤及淺色的, 而黑色盒是控油及冇咁淺色~ 用前不需刻意另外搽 base (除非自己想搽), 而卸妝就用返普通卸妝油就 ok~ (正確卸妝真係要用卸妝油先可以真正卸到妝, 卸妝水那些其實不能真正卸清)~

      刪除
    2. 唔用base唔會傷皮膚嗎?
      謝謝~

      刪除
    3. 呢盒已經兼顧了base 的效能了~ 不過當然如果仍然想搽base 打底也是 ok 的~

      刪除
  16. Hihi Isa, 我本身嘅黑眼圈真系好嚴重,你會建議我先用April Skin 打底,定系先用concealer呢?唔該嗮

    回覆刪除