2016年2月25日 星期四

Video 講講【水光槍 / 透明質酸針 / Botox / HIFU / RF / Laser 效果分享】

15 則留言:

  1. 請問你做呢間laser 除左改善左色斑問題,仲有其他地方改善左?你覺得呢間laser整體好唔好呀?thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 除了色斑有改善外, 第一次打完之後毛孔亦有收細了好多, 膚色又均勻了少少, 不過第 2-3 次打時就冇咁明顯, 始終都係減斑效果較明顯, +MediSpa 整體都 ok ga 我覺得, 同埋我 d fd 去做都話冇 hardsell~ 不過就唔清楚佢地而家仲有冇做 $999 / 3 次那個 promotion 了, 因為我已經係 3-4 個月前打~

      刪除
  2. Dear Isadora, 請問你係邊到打透明質酸? 或者可以recommend 邊一間做比較好?
    Thanks a lot :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果打過比較好的醫生, 就係 Oasis Medical Centre 的梁醫生 (CWB 金朝陽中心分店), 我今日先剛剛陪朋友上去打完, 我自己都諗住下個月 book 梁醫生再打~ 佢呢間如果以打鼻樑計係 $6000, 如一次打唔哂一支劑量, 仲可以分開一個月內返去再補打 (免費), 而且呢間服務態度亦好好, 又不 hardsell~

      刪除
  3. Dear Isadora, 請問你係邊到打透明質酸? 或者可以recommend 邊一間做比較好?
    Thanks a lot :)

    回覆刪除
  4. Hello Isa, 請問除左Menard精華水,仲有冇其他牌子的精華水/爽膚水功效近似和見效?例如Erno Laszlo,Clinque,Loreal可以嗎?中女肌,混合偏乾,欠光澤感及有幼紋,下巴位間中有少許暗粒,thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. Menard 精華水效果主要係收細毛孔 + 均勻膚色 + 調理過敏肌膚 + 抑制油脂及痘痘, 如果以近似功效的精華水、又要有效果計, SKII 神仙水 / 韓國 SU:M37 精華水 / Clinique Even Better 精華水都會較拍近~

      刪除
  5. Hi Isa, 請問打完透明質酸針可否做普通& laser facial? 如可做需隔多夠?謝謝指教��

    回覆刪除
    回覆
    1. 即日就一定唔得, 除非避開打完透明質酸針的位置, 醫生亦建議最好相隔 2 星期~

      刪除
  6. Hi,Isa,請問重點想改善虎紋問題,應該打乜好?Oasis Medical Centre 的梁醫生以打虎紋計收費約幾多,可keep幾耐?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 虎紋應打較細份子 + 持久的 Juvéderm VOLBELLA 透明質酸針, 約可 keep 6-9 個月, 不過梁醫生打虎紋收費抱歉我就不清楚了, 但可以直接打去問的~ 我只搵佢打過鼻樑 ($6000, 如果一次打唔晒一支份量, 仲包一個月內免費返去補打, 不過如一次已打晒一支份量就冇得補打)~

      刪除
  7. Hi Isa,
    我本身對眼嘅眼皮好鬆,朝早起身時比較飽滿所以會出現雙眼皮,但到中午就開始鬆弛出現3,4眼皮,眼瞼凹陷咁好無精神,想問下打透明質酸有用嗎?還是有其他建議?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 眼皮位以我所知, HK 是很少醫生會肯為客人打透明質酸針的, 原因是風險較高, 但台灣就較多醫生肯打, 因始終台灣微整形比 HK 更普遍~ 另外注入脂肪也是方法之一, 不過仲貴仲高風險喔....

      刪除
  8. Dear Isadora, 請問打水光槍的效果可維持多久?通常隔多久打一次?

    另外,如果我沒有斑,但是容易泛紅,如果想緊緻和保濕的話,是否打水光針比laser較適合?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hihi~ 如果完成一個療程 (即3次),效果大概可以維持幾個月,約 1 個月左右打一次~ 另外沒錯如果沒有斑,其實打水光針會比較合適,因為打完 laser 之後其實皮膚仲會更乾的~

      刪除