2016年4月5日 星期二

婚宴化妝分享 + 新娘髮型參考

前天剛剛完成的婚宴化妝,有靚靚新娘子~

今次新娘子連妝都冇試過,就直接化了,全程只靠 email 聯絡。我以為她是在外國居住,所以未能試妝,結婚當日先知原來她一直都住 HK 的 hahaha~

咁點解唔試妝呢?

新娘子說,是因為曾經做過我其中一位學員的練妝 model,在堂內已經見過我化的妝,覺得 ok 了不用試。(要多謝信任~ 不過自覺都係試一試妝更好,會更上一層樓嘛~)


makeup by Isa / hair by Mun @ makeupsecret.com.hk



雪白的 body 也是有塗過粉底,膚色會更均勻一致~


題外話,新娘媽媽專程由英國飛來睇愛女出嫁,極愛她說 "我好鐘意我 d 雀斑,唔好遮晒"。

人人都有缺憾美,但懂得擁抱自己缺點、甚至愛那些小缺憾的人卻不多,所以 Auntie 好潮好有型呀 ^^


Set 頭 partner 呀 Mun →

靚妝靚頭從來是 total image,當然要互相襯托~


也附上今星期其他準新娘子的試妝髮型 sample →

諗婚宴髮型諗到頭痛、無從入手時,不妨望望其他準新娘子的試妝圖,說不定會諗到適合自己的新構思,給各位準新娘子 / 化妝學員們作個參考~


makeup by Isa / hair by Mun @ makeupsecret.com.hk


每場婚宴總離不開有中式裙掛 / 旗袍,髮髻必然是焦點,個人認為帶點蓬鬆感的髮髻會較時尚,令人望落去年輕一點,視覺上臉型亦會更瘦~

建議別 set 得太貼太滑就好,會凸顯自己的缺點,本身幾靚幾瘦都係咁話.....



近年流行蓬鬆空氣感髮型也是有原因的,除了顯得臉型更瘦,也能使人望上去更年輕、髮量更多更厚、影相時髮型亦會更立體~

點計都好過早幾年興的髮蠟式 "Kelly 髻" 多多聲。


愛年輕感的話,也可試試這種具田園氣息、亂中有序的髮型 →

hair by Cindy @ makeupsecret.com.hk



沒有留言:

張貼留言