2016年4月2日 星期六

韓國 Glam Palm 離子夾試用圖~

近年極度流行用離子夾造型,當中最出名的品牌就有 Amika / ghd,一支可同時造出捲髮 / 負離子直髮,大波浪 / 細捲度 / 復古頭都整得出,差不多每個化妝師都至少有 1 支,就連普通用家亦超多!

不過 Amika / ghd 每支索價 $2000-2500 不等,真係好貴! 連化妝師 / 髮型師搵食用,買前都會左諗右諗,比較 N 次。

也有不少人會退求其次揀幾百元的離子夾,普通用用算數。不過我自己就覺得既然一心要買,就不如揀支好少少,造出來的效果真係有分別呀! (例如幾合一形式的、或 vidal sassoon 那類便真心麻麻,set 出來一 d 都唔滑身)

如果嫌 Amika / ghd 貴,比較好又更便宜的選擇就有下圖韓國 "Glam Palm",都係好出名的,行內無人不曉~



這支 Glam Palm,是公司一位化妝師送我及另一位導師 Cindy 的謝禮,說感激我倆的教導之恩 (實在太客氣)。我當然即開即試即玩! 順當也作一下比較~

先提供產品資料 →

Glam Palm 離子夾 GP201

有別於一般直髮板,Glam Palm 離子夾能於造型使頭髮更有光澤感及更富彈性,韓國的髮型屋普遍都使用 Glam Palm 離子夾創造不同造型。

優點 →

- 機身輕巧 (真係好輕身)
- 熱力由 100 -200 度,可自行調校
- 特殊熱導板 + 遠紅外線 + 陰離子設計,能保護髮質
- 具熱導板緩衝功能,不拉傷頭髮
- 開機高效 26 秒傳熱,可夾直或卷曲
- 能增加頭髮蓬鬆感和光澤感 
具阻熱及斷熱裝置,不易熱傷手部
- 100% 韓國製造 + 符合國際安全規格
- 香港三腳插頭 + 1年保養

售價 $1380

雖算不上便宜,但至少叫平過 Amika / ghd,而且效果亦唔錯


代理店址 : 觀塘成業街 27 號日昇中心 1315 
前往購買需預約時間,whatsapp 68519935 / 只收現金 
(同行於購買時提供名片,可獲額外 $100 折扣)


So far 試用過十幾次,分別試過夾曲及夾直,我認為效果是 ok 的! 

首先佢幾乎係一開即熱,不用慢慢等傳熱,機身仲好輕巧,size 唔會過大,女仔手 size 細用較易掌握,使用又簡單,只需花好少時間就夾完。

夾完後頭髮又真係好 smooth 好有光澤,唔會乾爭爭有毛燥,我見外國網上用家評價,話佢夾出來的柔滑度及持久度好過 ghd 及 babyliss。

使用時亦不覺得隻手 feel 到熱,不易熱親自己隻手~


但最鐘意都係佢有蓋! →

(連二千幾蚊的 Amika / ghd 都冇蓋,只得隔熱袋)

韓國品 design 真係好貼心,支離子夾用完後咁熱,有蓋套住就更安全喇~


蓋子除能隔熱之外,也有透氣位 →


貼心的扣帶設計,方便扣住電線 →


溫度可自選 100 至 200 度,平常我自用多數按至 140 度 →


試用圖: 趕時間出門口、簡單夾夾前蔭之效果 →

就微微帶點波浪 "扮隨意" 的蓬鬆感覺


夾完後配襯帽子效果亦超讚 →


就算是零技巧亂夾一通,都能造出蓬鬆感效果 →


有時間全個頭慢慢夾之波浪效果 →

我搵了另一導師 Cindy 幫我夾,話就話係慢慢夾,其實 Cindy 只需 3 分鐘就已經將呢個頭夾好! 


至於自己返屋企再試夾呢個效果,也只需時 5 分鐘完成!

其實只需夾夾頂層頭髮就 set 到呢個樣,不用全部頭髮都夾晒,所以並不花太多時間~


極愛這種亂亂的蓬鬆空氣感造型 ^^


但日常還是較愛夾這種 "冇人望得出 set 過、扮 natural" 的效果 →

根據我身邊化妝師們 / 學員們的用後感,普通自用一般都愛揀 Amika,而髮型師 / 化妝師則會揀 ghd,主要是因 ghd 的發熱點分佈較 Amika 更多、熱力更平均。

而 Glam Palm 跟 Amika / ghd 比較的話,就 Amika / ghd 效果會更柔順更滑身,但 Glam Palm 則勝在夾完有光澤。

以我愛蓬鬆感 / 亂亂地的髮型計,反而唔想太柔滑,唔鐘意負離子直髮 style,所以對我來說用 Glam Palm 係 just good~


5 則留言:

  1. 你好~請問離子夾有賣嗎~

    回覆刪除
  2. 請問有賣離子夾嗎?謝謝

    回覆刪除
  3. Hi, 你好, 請問還有離子夾賣嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇出售過離子夾呀,文章內有出售呢部 glam palm 的店資料~

      刪除