2016年5月28日 星期六

韓國大熱「BANO 光感淨白面霜」!

如果大家有留意扮靚資訊的話,應該有見過這瓶大熱的韓國「BANO光感淨白面霜 」(It’s Real Whitening Advanced Whitening Effect Cream) 吧?~

由韓國頂尖「BANO BAGI 整形外科醫院」院長,走遍不同國家尋遍頂級原料親自研發,以獨家技術提煉而成,成份安全而有效,是一款就連孕婦 / 極敏感的皮膚都能用、一支已包含日霜 + 晚霜的美白霜!

勁在一用即刻見效! 而且用完 1 支就算停用,效果都能 keep 到 2 個月!

不少韓星 / 港星都有推介,扮靚節目內亦見蹤跡~

只能慨嘆.... 今時今日真係有好多中價韓牌仲好用過貴價專櫃品,問你點算....



雖然我未用完一支,未知停用後效果係咪真係可以 last 到 2 個月,不過 so far 只用了一星期都已經 feel 到佢的神奇威力了!

先睇睇一班 artist 點講 (圖片 copy 自各 artist 微博)。

出名奄尖、對護膚品好有要求的莊思敏及羽僑 →


葉翠翠 →


楊秀惠 →


周嘉儀 →


再提供少少產品資料 →

成份含阿拉斯加冰川水、大量海洋親膚礦物、煙酰胺、橄欖苦苷、甘草萃取物、專利抗黑成份、及只出現於貴價 skincare 內的矜貴成份瑞士熊果苷等等,made in Korea。

有效為肌膚補充營養及水份、加速膠原蛋白合成、促進新陳代謝、淨化及收細毛孔,更有效清除黑色素角質細胞脫落,阻止並抑制黑色素形成。經臨床研究證實有效對抗黑色素和脂褐素,淡化色斑及改善暗啞問題,使肌膚迅速變淨白、光透、水嫩。

成份安全而有效,不會刺激皮膚,孕婦 / 敏感肌亦能使用。

用完 1 支停用後,效果仍能持續達 2 個月。


採用真空泵設計,比開口瓶式設計更方便衛生,冇咁易接觸到空氣及細菌導致變質 →


白色鍵 = 日霜
藍色鍵 = 晚霜

瓶身有好大隻字 "Day / Night" 分辨,仲有太陽及月亮公仔,唔會分唔到~


日霜及晚霜質地分別 →

透明的是晚霜,白色的是日霜。


先望望日霜 →

望上去同一般面霜分別不大,都係 cream 狀,透明冇色。


質感透薄,易於推勻,伸展度高 →

見有 artist 話每次要用 3 泵,我就覺得用 2 泵都好夠,視乎你鐘意厚定薄。

(佢每次泵出的份量係好少的)


搽均後秒速吸收,完全唔會反光油淋淋,清爽得來補濕感亦能持續 →

每次一搽完都會即刻見到好有天然光澤,仲有淨白感,膚色會冇咁暗黃!

個種白唔同用 CC cream / BB cream / 珠光 base,係好 natural 好似自己天然透出來的淨白光感! 仲可以 blur 到毛孔 / 細紋,用完之後真係又白又滑,有美圖秀秀 feel~


有搽 vs. 冇搽的分別,高下立見! →

支 cream 係透明冇色的,唔係化妝品,冇粉體,用時唔會見到有層白色粉體 block 住塊面,卸妝亦唔會見到有顏色,純屬護膚品,但用後就會即時見到整體膚色更均勻,仲正過搽 CC cream,好神奇!

所以又被稱為 "裸肌神器",就算唔化妝、單用佢都見得人~

而且依官方研究報告所指,呢種效果仲要係用完 1 支後停用,都能持續達 2 個月! 

(咁就真係要 keep 住用完再睇睇喇,不過 so far 已經好滿意!)


輪到晚霜藍色那邊 →


屬透明厚身 gel 之水凝質地 →


唔算話好潤,又係零油光零負擔那種,屬中度補濕感 →

不過就識得形成一層補濕膜,鎖起水份及 lock 住之前搽過的精華、避免流失或被冷氣揮發咁,等於唔需要再用 sleeping mask,亦無需再搽厚 cream 睡覺~

另外吸收後感覺都幾滑,又係有 blur 毛孔細紋 feel,而且同樣有淨白光感成份,keep 住用能改善暗啞膚質~


整體來說我對呢支「BANO」係好滿意的! 有驚喜!

至於售價就唔算平,但勝在真係有料到,好有效! 

至少用完會明白佢點解值呢個價,可以話勁過好多專櫃貴牌,快見效,而且連孕婦 / 極敏感皮膚都用得,係有佢 gimmack 既~


這瓶全港公價 $699,但我只問韓國 buyer 買到 20 支,爭唔到貨了。

預訂價 $650  (約下星期可取貨) @ Makeup Secret
限量 20 瓶,售完即止

至於有冇 tester 試....  真係好抱歉,我得 20 支咁少,好難開 tester,而且預計 1-2 日內已經會訂清晒,所以..... 抱歉抱歉。

如果大家用完覺得好用想回購,HK 其他網店都會有售的,只不過係 $699 公價咁解~


銷售點 :
專業化妝課程 ● 化妝服務 ● 化妝品零售          
查詢電話: 2311 9682 

歡迎親臨店舖購買、或 click 入 Facebook 專頁 透過 Inbox 訂購 (順豐速遞, 運費自付): https://www.facebook.com/makeupsecret.hk/


19 則留言:

  1. 產品如何加入阿拉斯加冰川水? 這些成份說明是否真實令人有所保留...

    回覆刪除
    回覆
    1. 抱歉我都唔清楚佢於 lab 內係點樣研製,不過如果冇的成份,正常佢係唔加得入成份表內 (我覺得)~

      刪除
  2. 請問除豆豆印有什麼方法 或產品比較好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 去除痘印我用過最有效、最快見效的是 NeoStrata 果酸 gel, 只需晚上點少少於痘印上就 ok 了~

      刪除
    2. 那麼請問現時27,使用精華素是必須嗎?我是混和性皮膚,容易出油,如是必須,請問有午什麼介紹?

      刪除
    3. 27 歳開始用精華素都算係必需了,如我自己就係 23 歲開始用,初初只用保濕精華,後來就改用抗皺 / 美白精華等等~ 而家有好多精華都係有多種功效的,我自己就用緊水感肌精華,如果皮膚容易出油可以用 MD Skinical 支 B5+B3 精華二合一,大約二百幾蚊支~

      刪除
  3. 請問,中女肌,對收細毛孔及減虎紋有幫助嗎?thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 收細毛孔 ok, 紋就淺紋 ok、深紋如笑紋嗰 d 就始終只能改善少少咁~

      刪除
  4. Hello Isa!
    請問下頷有暗粒,粉刺,較多暗瘡印應用drwu杏仁酸18%或者neo gel plus會好啲?
    在護膚程序時應在哪個step用?
    謝謝解答^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 用 Neo Strata gel plus 效果會好好多~ 除咗可以當面膜敷用之外,仲可以點小小係暗瘡印上邊局部用,搽完面霜之後,用棉花棒抹走暗瘡印上面的面霜,再點小小 gel plus 上去瞓過夜就得~

      刪除
  5. 請問仲有得訂嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀~ 可以到Facebook專頁訂購: https://www.facebook.com/makeupsecret.hk/?fref=ts

      刪除
  6. 回覆
    1. 剛有少量貨到左, 有現貨呀~ 可以到店買或者郵購~

      刪除
  7. 我想買一枝,仲有冇呀?
    搽完日霜重要唔要搽防曬??

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛有少量貨到左, 有現貨呀~ 可以到店買或者郵購~ 呢支本身係有防曬成份的, 不過因為冇列明防曬度, 所以如果出街出耐少少, 我都會另外加搽 SPF 度高 d 的防曬霜, 但如果只係戶內 / 返工個 d, 我就唔會另外再搽防曬~

      刪除