2016年9月5日 星期一

KOSÉ Lotion Mask 平價面膜紙

大家知我係 "mask 精" 差不多日日敷 mask 啦~

之但係敷 mask 呢回事真係要講恆心,遇上較忙 / 較攰的日子未必有 mood 敷亦正常。就好似今期 2 個小朋友開學,我成個星期都冇乜雅興敷 mask,點知就出事喇..... 

塊臉乾到起晒粒粒,摸上手嚡熠熠凹凹凸凸,連平時完全唔會留意我塊臉嘅老公都問我攪乜?

即刻好緊張地敷返 2 日 mask 自救,又真係好返好多冇事喇喎! 塊臉係用行動抗議提醒我轉季要密 d 敷 mask,哈哈~

咁下下敷 paper mask 又真係好貴嘅,所以我都係夾雜 d 平價 mask / 貴 mask / cream mask 咁敷,而 "面膜紙" 亦係慳家選擇之一,優點係可以自己倒用開的精華水入去敷,又唔使怕有 d paper mask 唔知有咩成份會導致敏感~

面膜紙我都試過唔少,多數都係尖沙咀加連威老道 "龍城藥房" 買,係有試過好用嘅 (日本貨冇牌子),不過你知 "龍城" d 貨成日轉,未必長期有啦,所以今次又試試 KOSÉ 呢款~

$35 / 每包 15 粒面膜紙 @ SaSa 


好用嘅面膜紙真係好難搵,一係紙質太 cheap 唔貼面,一係就剪裁太大好多位敷唔到......

最衰個下係所有呢類面膜紙都係壓縮形式封實,完全估唔到係咩質數 / 洞口有幾大之類,一定要買完自己試先知!

曾經用過 Menard "日本和紙面膜紙",紙質係好正好貼面,但都會有少少位敷唔到..... 有時都會改用 cotton pad 敷,不過就好易甩,唔可以話 perfect。

唔知今次 KOSÉ 呢款效果又如何呢?~


打開後終於見到面膜紙真身,不過未濕水都未估到紙質 quality / 剪裁係點.....


倒入我自己的 Menard 健膚精華水,開始漲大 →

至於點解揀用 Menard 精華水,其實冇乜特別原因,每逢皮膚敏感我都係用呢支,貪佢舒緩過敏 / 泛紅 / 轉季預防敏感用效果好。


明明見精華水已經倒到粒面膜紙索唔入,漲大晒......


但打開後都仲係乾乾哋.......

唯有再加精華水份量


眼位洞口剪裁夠細,係好貼眼,不過個鼻同唇邊就.....

都明白係好難完美嘅,見佢咁平就算了吧。(不過個鼻真係好慘冇得敷 haha)


至於紙質..... 都真係好一般.....

算做薄同貼面,不過質地太 cheap 完全鎖唔到水份,敷 5 分鐘佢就開始變乾,唔夠 10 分鐘塊 mask 已開始想甩,要自己不停用手按住。

有幾多係吸收到入皮膚? 目測就唔多喇。

唉..... 又要繼續尋尋覓覓......



4 則留言:

  1. 有冇試過Menar COLAX動能骨膠原緊緻精華素?佢話皇牌喎。又心思思了

    回覆刪除
    回覆
    1. Menard 我試過它的 BEAUNESS 溫泉健膚 / LISCIARE 水漾美肌漢方 / EMBELLIR 靈芝 / Fairlucent 美白 / saranari 逆時光抗老 / 同 TSUKIKA 曇花精華幾個系列, 偏偏呢個 COLAX 系列我冇試過呀, 抱歉~

      刪除
  2. 我都有依款面膜紙,系買雪肌精送的,超級唔好用。

    回覆刪除