2016年9月4日 星期日

補返 2 個 Facebook Live 俾大家睇先~

In case 如果 miss 了今日的 2 個 Facebook live video,都可以重溫一下, 不過超長氣,唔覺唔覺傾成 2 個鐘! haha~

下次 Facebook live 再見~ 

Click 入右上角個 Facebook icon 會自動帶你去我專頁 ga 喇~


8 則留言:

  1. Hello...我想問純精油去邊到買好呀?😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有不同的朋友分別俾過 2 個外國香薰油牌子我試, 我都覺得好好, 但 2 個都好似要入會做 member 買到, 所以如果方便少少買 Lemon Glass House 都 ok: http://www.lemongrasshousehk.com.hk/zh-hant/

      刪除
  2. 你人好好呀...次次問你野都會答我...同埋會比埋條link我地...方便我地✌我係問個個人黎架😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使客氣~ 如果冇 miss 左睇唔到都會盡量答, 俾埋 link 又方便 d 嘛, 怕有 d 人未必識自己上網搵~

      刪除
  3. 我都有睇live 好中意你 5知可5可打埋講過產品名or相 因為有時太多 有時又d5清

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次個 video 真係太長 haha~ 等我重點 drop 低返推介過的產品先: SK-II 粉底霜 (白盒), Bobbi Brown Cushion 粉底, IOPE Super Vital Extra Moist 粉底液, YSL LE TEINT 粉底液, cle de peau Silky Cream 粉底, RMK Gel Creamy Foundation, Biorepair 納米微粒牙膏, media 碎粉, VIDIVICI 碎粉, Shu Uemura Instant Pore Blurring Primer 及 Fancl Pore Cover 控油毛孔 base, Shu Uemura 唇膏 #CR350, Bobbi Brown 眼影筆 #Dusty Mauve, Dramma Q 及 NARS longer than life 防溶眼線筆, 3CE 眼線液~

      刪除
  4. Hi Isa....
    想請問吓用直髮夾仲可以夾到咩髮型 (for 長髮)

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以夾到自然波浪曲髮~ 我也有示範過用它夾曲髮: http://isadoracheng.blogspot.hk/2016/05/makeup-secret-15-selfie-selfie-makeup.html 在這個 video 的後尾段~

      刪除