2016年9月1日 星期四

激掂!! 日本 Menard FairLucent Whiter Essence 美白淡斑精華,終於有得訂喇!

仲記唔記得呢支日本 「Menard FairLucent 美白淡斑精華」呢?~~

7 月時曾經推介過佢淡斑去黃效果激讚,只可惜賣到斷晒市,我舖頭 + Menard 專門店 + 日本專櫃都 sold out,所以我都唔敢再提起佢喇,有得睇冇得買,效果點好都冇用啦.....

一直催問幾時會返貨,但日本自己都唔夠貨賣,好難分到俾 hk,上個月好辛苦先 "R" 到少量貨,數量少到我都唔敢出 post 宣揚,結果真係好多人去專門店買唔到,上嚟我舖頭碰運氣,一日就 sold out 咗喇.....

等咗接近 2 個月,剛剛同 Menard 開完會,2 星期後終於有貨返!!~~

不過我都只係預訂到 30 支,被配額個種,所以強力建議大家盡早預訂,唔好等返現貨先試試上嚟買,買到現貨機會係好微,佢次次現貨未到已被預購一空,下次返貨唔知要等幾時!

(專門店可能會有貨,但就要俾正價,貴成百蚊㗎)


至於佢效果有幾好呢? 主要係去黃同淡斑功效最明顯!

唔好以為係個類只 hit 一期、做勢宣傳的 gimmick 貨呀,呢支係已經研製咗 26 年、去到最新第 5 代升級版,唔使賣廣告都長期 sold out 的囗碑精華!

出名在份子仲細過納米,真正滲到落肌底淡斑去黃,被日本衛生部厚生省官方認可為 "擁有顯著美白功效之護膚品" + VOCE 化妝雜誌評為 "今季最佳美白產品"!



以淡斑功效計,個個品牌支支都話自己淡到斑,我相信大家咁捨得買護膚品、又咁貪靚,一定試過無數咁多款淡斑精華,最終有冇一支真係淡得到斑呢?? 

我幾乎已經試盡所有專櫃淡斑精華,貴過呢支 Menard 的都試過唔少,但全部都唔多見效,我諗好多人亦有同感。

而呢支「Menard FairLucent 升級版透白精華」雖然都唔係話平,但效果係我用過的美白淡斑精華之中最有效果睇到、亦最特別的一支! 


我當然唔會入冇效的產品去倒自己米啦,呢支我已經試用咗幾個月、試得好清楚睇到效果先入貨的~ 更有好多人係因為於 Menard 專門店購物、攞過呢支 sample 返屋企試之後,覺得真係有效果睇,先上嚟我度買。

至於呢支精華的詳細資料、點解會咁有效之類? 我之前已經介紹過,今次就唔再長氣多講喇~ 



專門店正價 $900 /100ml

預購價 $798 @ Makeup Secret 
(約 15/9 返貨,已預鬆了幾日,有可能會早少少)

望落去好似幾貴,但之前已提過佢係有 100ml 咁多! (平時 d 精華只得 30ml)

兼且佢係「份子仲細過納米的 "液體精華"」,每次只需用幾滴,一支可以用到好耐,比較省量,我用咗 3 個月都未用完,仲有半支,條數大家識計啦~

並非假貨 / 水貨,由 Menard 直接授權出售,賣得比專門店平只因為呢個係預購價~

** 更新: 即日已被訂購一空,如不介意等耐些少,剛 confirm 9 月尾會返多一次貨,但都係只得 30 支,同樣接受預訂,謝謝 **


銷售點 :
專業化妝課程 ● 化妝服務 ● 化妝品零售          

香港九龍尖沙咀廣東道 116-120 號海威商業中心 12 樓 B 室
(港鐵站A出口, 位於 Apple Store 旁邊)
星期一至五 1:00pm - 9:00pm / 星期六 12:00noon - 8:00pm (逢星期日休息)
查詢電話: 2311 9682 
所有貨品項目及優惠: http://makeupsecret.com.hk/products

歡迎親臨店舖購買、或 click 入 Facebook 專頁 透過 Inbox 訂購 (順豐速遞, 運費自付): https://www.facebook.com/makeupsecret.hk/


用完唔可以話冇晒 d 斑,但真係減淡咗好多 →

左邊: 打完 2 次 laser 後雖已有改善,但都仲係有 d 斑,兼且塊臉好重黃氣 + 乾到出油
右邊: 睇相明咗啦~~~



20 則留言:

  1. 回覆
    1. 你好呀~ 歡迎到我們的 Facebook 專頁預訂,返貨時可到店自取或順豐速遞 (速遞需加 $22): https://m.facebook.com/makeupsecret.hk/?fref=ts

      刪除
  2. 請問去痘痘印ok嗎?thx

    回覆刪除
  3. 是否早晚於爽膚水及水份精華之後用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可於爽膚水之後用,之後先再加水份精華~

      刪除
  4. 回覆
    1. 是否先付款?因我是用HSBC,可否給HSBC/恒生賬號,以便轉賬之用。
      如貨到後可用順豐速遞(到付)/一定要親身到尖沙咀店取?

      刪除
    2. 你好呀~ 可到我們的 Facebook 專頁 inbox 預訂,同事會給你恆生戶口過數的,返貨時可到店自取或順豐速遞 (速遞需加 $22): https://m.facebook.com/makeupsecret.hk/?fref=ts

      刪除
  5. 回覆

    1. Hihi~ 歡迎你到我們的 Facebook 專頁 inbox 預訂,同事會給你恆生戶口過數的,返貨時可到店自取或順豐速遞 (速遞需加 $22): https://m.facebook.com/makeupsecret.hk/?fref=ts

      刪除
  6. 回覆
    1. 不可以喔,但凡比較強效的美白精華都不建議敏感肌膚使用,如果你皮膚比較 sensitive, 可以試試店內另一款溫和的美白精華 "7 日美日"~

      刪除
    2. 我今日12:05分inbox咗你公司,但到依家你嘅同事仲未覆嘅😱

      刪除
    3. 我今日12:05分inbox咗你公司,但到依家你嘅同事仲未覆嘅😱

      刪除
    4. HI Suki~ 抱歉今次個 30 支已經被預訂晒喇, 如果唔介意等多一陣, 9 月尾前會再返多一次, 也可以預訂, 但同樣亦只分到 30 支, 待同事 confirm 好數量後, 今晚會覆你 facebook 的了~ 謝謝~

      刪除
  7. Hi Isa, 今日11點已經INBOX左,,但仲未見有回覆,係咪已經訂哂啦?thanks~

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi Pikki~ 抱歉今次個 30 支已經預訂晒喇, 如果唔介意等多一陣, 9 月尾前會再返多一次, 也可以預訂, 但同樣亦只分到 30 支, 待同事 confirm 好數量後, 今晚會覆你 facebook 的了~ 謝謝~

      刪除
  8. Hi isa, ysl支matte base已經冇出,請問可介紹控油base for偏油皮膚嗎?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀, Shu Uemura 個支 "stage performer smooth-out instant pore blurring primer" / Fancl 無添加支 "透貼毛孔修飾霜", 2 支控油同遮毛孔效果都好好~

      刪除