2016年8月30日 星期二

入定秋裝係時候~

好耐冇 post 過 outfit 相喇~

其實日日都好想影,但自己一個冇人幫手好難影得靚,莫講話影全身、就連影半身都有難度,下下對住塊鏡自拍又好悶喎? 於是早幾日同 stylist 好友食飯傾開計.....

我就問: "而家寫 blog 影 outfit 相真係唔易喎! 個個 d 相都影得咁靚嘅? Instagram 個類直頭係高水準,係咪真係要日日請攝影師影呢? 冇可能㗎?? 咁高成本??"

"梗係唔係啦! Fashion blogger 好多時係搵同事 / 助手影,一係就相約 2-3 個 blogger fd 互影"

哦.... 咁樣樣.....

咁我純粹分享一下,又唔使影得咁 pro 嘅,麻煩到人又唔好,唯有靠自己啦,搵幅牆自閉一下拍輯 outfit 相先! hahaha~



呢件新買露膊白 tee,正面好似簡簡單單....

其實後面係咁嘅 →


仲可以調轉著,變成咁 →

一件衫兩種著法,夠抵玩~

白 tee $150 @ 尖沙咀利時商場 1/F 第二個轉角位小 boutique 

(冇留意到間 shop 叫咩名添..... 因為特價中,買時問過只剩 2-3 件,要買請早)


秋裝一定唔少得薄身外套 →

每逢入秋我褸款通常買得特別多,貪佢裡邊可以求其襯件背心、短袖、長袖乜都得嘛~

呢件 sporty 款正! 


背面仲有今個秋冬大熱的刺繡 pattern → 


$299 @ Zara 

有 size 分


短身束腰設計,袖位同腰位都拋拋哋、鬆鬆哋,著瘦人 best choice~


雪紡質地,夠輕身夠薄、唔侷身、又夠潮~


Sporty 網衫又係唔熱唔凍時著最好 →

熱時裡邊可以襯背心,凍時又可以襯長袖~


裡邊如果襯唔同色衫,又可以有唔同感覺~


$199 @ Zara 

有 size 分


係夠型夠百搭嘅! 

但因為佢要用挺身的空氣感衣料,先做到又鬆又拱的效果,所以質料有 d 硬,唔夠舒服,硬到我去 fitting room 試完都仲要再考慮 5 分鐘,又放低又拎起掙扎咗好耐.....

結果睇在佢夠型同 $199 份上,敗咗。


秋涼永遠不敗的牛仔布褸 →

牛仔褸我上年同前年已經買咗幾件,唔會再買喇,呢件都係上年買落。


而類似的牛仔布褸,我見而家街上的 boutique 都有好多,最常見係杏色 / 軍綠色 / 黑色~


呢類褸款 cutting 夠晒百搭,唔蝦身型著,又唔會過時,無論幾多年過後都仲著得,仲可以 cover 晒所有身型缺點,正~~


雪紡料長恤衫 →

背後又係有今期秋冬大 hit 的刺繡 pattern,質料仲要好輕身,好滑手~


開胸著可以當外套 →


扣鈕後加條 belt 又可以變恤衫 →


$299 @ Zara

有 size 分


Ripped jeans 又係今期大熱! →

不過我買完呢條之後有少少呷笨,其實自己剪屋企舊個 d 牛仔褲都得啦......

當刻個腦思考唔到添! 哎呀.....

$199 @ Zara (有 size 分)


襯夏天未完,周圍又季尾特價,平平哋買咗 2 件背心 →

最鐘意襯季尾特價買定一 d 小背心,反正都係背心一件冇分潮流,出年又可以繼續著~

到天氣涼少少的話,加件外套仔又攪掂!

橫間短背心 $49 @ Zara
藍色背心 $28 @ 6ixty8ight


同類入膊小背心 →

$80 @ Zara (有 size 分)


自拍 outfit 真係好高難度,我已經出盡洪荒之力喇~ 哈哈哈~

呀囝不停問我攪乜..... 老公又問我係咪自戀症? Pose 可唔可以多 d 變化?.....

咩呀.... 人哋好辛苦先嘔到 d pose 㗎,係貢上下啦,技窮呀 wakakakaka~


咁都總好過影來影去對鏡自拍嘅! hahahaha →


加插最近指甲 pattern →

D.I.Y soft gel 甲,面層再貼上貼紙~





7 則留言:

  1. 你超瘦,身材超好!

    回覆刪除
  2. Hi may I ask where u got the necklaces from first few pics? Thanks!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好耐之前淘寶買的~ 不過而家唔知仲有冇: https://shop67788061.world.taobao.com/?spm=a312a.7700824.0.0.xhByp4

      刪除