2016年9月28日 星期三

免卸甲水! Z-Nail by ZINO 極速溫水卸 Soak Off Gel 教學

D.I.Y soak off gel 甲我都玩咗好多年喇~

無非係因為貪方便唔使 book 美甲師,可自己隨時響屋企一邊煲劇一邊整,計落亦平過出去俾人整等等~

唯一缺點就係卸甲時比較麻煩,用過好多話自己可以敷一敷卸甲水、就可以刮得甩層 gel 的 gel 甲油都唔 work,結果又係要用打磨機龜速磨甲.....

所以今次 Z-Nail by Zino 推出呢款 "溫水卸甲" gel 甲油,簡直係爽呀! 又真係可以浸一浸暖水就成塊 gel 刮得甩喎~ 快 d 睇片~

售價點: http://www.zinomall.com
Facebook 專頁: https://www.facebook.com/zinomall/

(products sponsored by Zino)

17 則留言:

  1. Hi Isa,請問你有無用過depend過款gel甲呀?佢地又係聲稱溫水可卸甲,頭幾次使用真係浸溫水就可以輕易卸甲,但之後就再用就難卸到爆卸到發脾氣呀?唔知zino會唔會都有咁既情況呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有用過 depend 呀, 仲用左好耐添, 不過我未試過用佢可以溫水卸到甲, 次次都唔成功, 我 video 內話挑到一忽忽同痛都未卸到甲那個就係指佢 haha~ 而 ZINO 我 so far 卸過 3 次仍然仲 ok, 遲 d 就未知, 因為剛剛新出冇耐, 我暫時都只係卸過 3 次~

      刪除
  2. Isa,請問點解用睫老闆洗掃會洗好多次都仲有色?
    突別係上cream products嘅化妝掃,真係洗極都吾乾淨
    我擔心每次用完上cream products d掃濕洗d掃會冇咁come用,但用睫老闆洗又會有洗得吾夠乾淨的情況,請問可以點好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為 cream product 好多都係防水 formula, 以遐瑕掃 / 眼線掃 / 眼影掃為例, 如用睫老闆洗掃、幾污漕都係抹 3 次就 ok,但如果係濕粉掃之類就要抹多幾次, 並非睫老闆佢洗得唔乾淨, 而係只因大支 d 的化妝掃會有好多粉底藏響毛毛裡邊咁解~ 另外如果有 d 掃洗極都唔乾淨、例如有 d 黑黑地色的話, 都好有可能係支掃甩色, 不過好少出現於掂 cream product 的纖維掃 case~

      刪除
  3. 你好,我想問下有邊隻牌子嘅深層清潔面膜同埋去角質係啱孕婦用的?因為我係混合性皮膚,內油外乾,額頭同丅字位滿佈暗粒同暗蒼,有咩去暗蒼產品同防曬適合我?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. Fancl 呢個深層清潔面膜可以用: http://isadoracheng.blogspot.hk/2016/07/fancl-review.html 去角質的話款款磨砂膏都可以的 (只要沒美白成份的話), 防曬都係支支都可以, 如想安心一點可揀 Fancl / Melvita 的, 而去暗瘡產品以我所知應該款款都唔用得~

      刪除
  4. Hi Isa, 講問你知唔知唔用佢既UV燈得唔得?用返自己用開整 soft gel 果 D UV 燈可以嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢部 UV 燈機係 ok ga, 我 video 內用的就係佢部燈機~ 另外亦可用返自己整開 soft gel 的 UV 燈機~

      刪除
  5. Isa,請問urban decay眼影同shu眼影質素有乜分別?如化問自然眼妝,你會建議揀邊款?還是你會有其他更好的介紹呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 2 個 brand 的眼影質素都 ok 的, 都差不多, 但自覺 Shu 冇咁易跌粉~ 如化眼妝會建議揀 Shu, 因為可以自己揀色組合, 另外 Body Shop 之前推介過個盒都好好: http://isadoracheng.blogspot.hk/2016/09/the-body-shopdown-to-earth-eye-palette8.html

      刪除
  6. Hi Isa, 請問上cream products的化妝掃係米都係乾洗會冇咁傷? 咁幾耐要大洗一次? 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 係 ga~ 始終用似睫老闆形式的即洗即乾洗掃劑, 會冇咁傷掃同乾淨 d, 一來少左用毛巾磨擦呢步, 二來如果你濕洗係用洗頭水的話, 其實係好難洗得清 cream product (因為 cream product 防水)~

      刪除
  7. Isa,請問用睫老闆洗支重點定妝掃甩毛點算好?吾好意思,岩岩買支洗掃水有好多地方吾明白,吾太識用

    回覆刪除
    回覆
    1. MB120 個支掃只需倒少少睫老闆洗掃劑落去, 至毛毛半濕 → 用紙巾壓乾, 重複一次步驟就會好乾淨了~

      刪除
  8. 如果我淨係用佢既底油, 但甲油用面油用其他牌子既話可唔可以溫水卸?
    另外如果浸浴唔刮佢d邊會唔會起?

    回覆刪除
    回覆
    1. 底油同面油只要用佢就 ok, 甲油用其他牌子我試過都可以的, 另外浸浴只要唔刮佢d邊就唔會起邊~

      刪除
  9. 我買左佢隻甲油,但好多都好杰身,好難搽喎~

    回覆刪除