2016年10月4日 星期二

第一次俾媽咪捉去蒸腳!

「漢方蒸腳」聽就聽得多,但親身蒸都真係第一次!

今期媽咪愛上蒸腳,於是捉埋我去陪蒸,蒸完後我覺得......

似乎好過焗桑拿喎! hahaha~

咁到底蒸腳又有 d 咩功效? 點解今期咁流行、咁多人走去蒸?


同類的「漢方蒸腳」店我見自己公司附近都有,但既然媽咪已一早於銅鑼灣某間店買了套票,咁當然係去佢相熟個間啦,反正去邊區蒸我都冇乜所謂,重點都係想陪陪媽咪之嘛~

去蒸腳之前,先響附近嘆個下午茶~


蒸腳店響耀華街,於是同媽咪去食「金記冰室」懷舊一下~


閑逛一陣之後再去「漢蒸館」蒸腳 →

呢張係媽咪早前取得的 coupon,不過我見佢 facebook 而家都有 $68 試做優惠,唔使 coupon 都得。

咁 $68 又的確係抵嘅! (我見尖沙咀公司附近個間試做都要 $100-$120 左右)


Facebook 專頁:

地址: 銅鑼灣耀華街華耀商業大廈2107室
電話: 3580 2963 (好似開 12-9pm)


會有 9 款唔同嘅蒸腳配方可以揀 →

如果唔知點揀,會有姐姐幫你揀,因為老板係中醫,我見連睇舖個姐姐都好熟悉功效,應該係 train 過。

我手腳成日冰冰冷冷,最終揀了 5. 薑療。


再睇埋套票價錢 →

同其他蒸腳店應該差唔多,至少平過尖沙咀少少。


裝修格局 →

我諗應該同間間蒸腳店都差唔多。


至於點解要蒸腳?

主要係保健 + 排毒吧~

例如老人家膝頭痛 / 有風濕 / 風寒 / 想行氣活血等等都會去蒸蒸,亦有人係為減肥 / 減水腫 / 瘦腿,視乎你用咩配方蒸。


開始蒸喇~~

呢雙滑嫩美腿係屬於......

我媽咪嘅! hahaha~


呢對先係我嘅~


蓋上毛巾再開機蒸 30 分鐘 →

完全係乾蒸,桶內並冇水。


仲附設熱熱艾草包敷埋膊頭 →

雖則係有 d 熱,但個艾草包敷完真係好舒服,膊頭會放鬆晒,冬天響屋企叮一叮佢自己敷應該勁正! 媽咪仲即場買一個返屋企敷~ 

(不過我覺得呢 d 艾草包淘寶應該有大把)

其實係有提供衫換嘅,不過我冇換到,懶勁咁話自己唔易出汗,唔使換衫咁麻煩啦。 (實情係因為有潔僻,唔係咁鐘意著人地 d 衫)

結果蒸完係全身濕透滴汗,下次都係自備多套衫先好去蒸~


蒸完 30 分鐘之後,熟晒! haha~

我已經係調較至 4 度 (最強係 10 度),但期間都熱到想發顛! 仲揭起過塊毛巾幾次散一散熱。(咁唔熱又唔 work 嘛) 

雖然只係蒸腳 (蒸到埋大腿的),不過其實都真係會帶動到全身血氣運行,好似我呢 d 唔識得出汗嘅人都會出到一身大汗,夠晒爽! 排完一身毒返到屋企 ZZZzzz 得特別舒服~ 

呢個泛紅情況約 30 分鐘後就還原,不過個姐姐話都有 d 人係會紅足 1 日。


蒸完後姐姐仲會解釋返你知個桶 d 水係咩情況 →

個桶本身並冇放水,而蒸完 30 mins 後呢 d 水就係汗水 + 蒸氣水。

有 d 人蒸完會見到水面有油脂浮起,其實係淋巴油 (身體毒素濃),平常好難排得出,我又唔做運動唔識出汗,似乎間中去蒸蒸 d 毒素都幾好喎~

不過都係秋冬蒸好 d,夏天蒸真係熱得太難受,開住冷氣蒸都係咁話....


3 則留言:

  1. Hi isa
    之前都試過一次 當晚立馬倒頭大睡 哈哈:)
    另外想請問 makeup base同調色底霜 功用是否一樣?皮膚係混合偏乾 有泛紅問題 應該要用邊款?你會唔會有心水推介?還是可以不用?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ makeup base 係一個統稱, 例如會有透明或有色的補濕 base / 控油 base / color base / bb 或 cc cream / 珠先 base 等不同功用的 base, 而調色底霜冇錯亦都係 makeup base 一種, 不過功用就並非全都一樣, 視乎你揀邊款~ 而偏乾皮膚 x 泛紅膚色可以揀黃色的 base 如 MAC: http://isadoracheng.blogspot.hk/2014/09/mac-cc-cream-spf30pa.html 或 Kanebo Lunasol: http://isadoracheng.blogspot.hk/2014/02/kanebo-lunasol.html 另外用膚色的 tinted moisturizer 亦可, 如 NARS: http://www.narscosmetics.com.tw/pure-radiant-tinted-moisturizer-spf30/999NAC0000004.html?dwvar_999NAC0000004_color=7845023333#start=7

      刪除
    2. 除了透明補濕 base 我覺得可以不用之外 (同用防曬 / 日霜冇分別), 其他所有的 base 都會有各自功效, 我係建議用的~

      刪除