2016年11月16日 星期三

又踏入結婚旺季~

每年秋冬 10 月至 2 月結婚旺季,所有化妝師都例牌會忙到發顛! 

婚宴化妝再加埋其他類型化妝 job,有時一星期開足 7 日工、搭住車食飯、甚至做到唔記得食飯亦屢見不鮮。

忙,當然係好事,但如果忙到一個點,自己都唔知自己做緊乜就好大件事.....

曾經有幾年時間,我試過接新娘化妝接到手軟,多到覺得迷惘..... 

接咁多究竟係為錢? 定係為興趣? 定係為想証明我係做得到呢? 



極端反思去到一個位,我認為自己再化唔到新娘妝......

Job 接得太多,人自然會累,漸漸開始失去對化妝的熱誠,變得公式化,完全違背自己入行初衷。於是.....

2009 年,我宣告唔再接新娘化妝,只接廣告雜誌 job + 教化妝師班。

既然衝唔出自己框框,對自己有懷疑,咁就不如唔好做,再繼續接咁多新娘 job 落去,對自己同客人都唔公平。


為打開自己個樽頸位,搵返對化妝的衝勁,隨後 3 年,我分別去過美國同北京再進修幾次,brainstorm 同 upgrade 自己的化妝思維 + 技術。

之後又再用 3 年時間,從工作中 combine 所有自己的新舊化妝思維 + 技術,不斷磨練試驗,希望創出一套新的化妝技術同觀點。

講到底,其實係想迫自己轉變,要見到一個更好的自己。


直至上年開始,我終於擺脫到自己個樽頸位重生,又再正式接新娘化妝工作~

雖然呢一別係好漫長,期間亦婉拒過好多想搵我化妝的新娘子,而且又少了好多 income,但我認為好值得! 

執著成 6 年唔接新娘妝,去探討自己的化妝技術可以點 enhance 係好顛,但至少我覺得而家化出來的妝係對得起自己,亦對得起所有信任自己的新娘子~

8 則留言:

  1. ISA,
    我想問問孕婦如果面部有暗瘡同大毒瘡,可能受賀爾蒙影響
    可以用D咩去暗瘡呢?A酸好似對BB唔好喎,所以唔敢用呀
    謝謝解答

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 其實真係冇乜可以搽呀, 因為好多藥膏 / 藥等等大肚都唔用得, 有助清痘的 skincare 亦未必用得, 而台灣有支叫 parirose 痘痘筆, 係陳佩佩推介過的, 孕婦可用, 約幾十蚊, 我公司都有售, 但用了都有機會會一粒謝完、一粒又起咁, 因為始終係受賀爾蒙影響嘛, 唯有暫時忍一忍....

      刪除
    2. 謝謝解答
      那麼平時的護膚產品有咩好介紹?

      刪除
    3. 用有機 organic 產品會更安心, 如 Melvita 的價位便算比較合理, 冇咁貴又幾好用, 部份仲連小朋友 / bb 都用得: http://hk.melvita.com

      刪除
  2. 好欣賞你對化妝工作既熱誠!! 一直睇你Blog都覺得你真心好愛化妝師既工作,好professional, 加油呀,keep it up!

    回覆刪除