2016年11月20日 星期日

新娘化妝工作分享

每次化完一日 big day 總會耗盡體力,要休息返 1-2 日 ZZZzzz 先回到氣,唔似得後生時可以連接 2-3 日 bid day 唔喘氣,真係今時不同往日呀,而家係一個月頂多只敢接幾單就要迫自己收工 haha~

(至於大家的留言我會明晚回覆的了,等我過一日 family day 先 ^^)

btw,真係要讚讚今次新娘子個 run down,plan 得超級有條理,令全日流程順暢到不得了! 

仲有一班專業級數兄弟姊妹團! 我做咗咁多年新娘化妝,都未曾遇過有一班咁幫到手、咁盡心盡力、咁有 teamwork 精神的姊妹團~ 勁~


姊妹團崗位於一場婚宴之中其實真係好緊要,因為根據我的經驗......

絕大部份姊妹都係去扮靚影 selfie、掛住自己補妝的,完全唔識得照顧新娘子,樣樣都會問返新娘點算,攪到新娘子忙上加忙一頭煙,晚宴一開始仲會唔見晒人,頂多只有伴娘會幫手...... 

而今次婚宴呢班姊妹,我真心認為係專業級數,全日不單止唔需要新娘子操心,應付晒所有 tasks,完全清楚各自做 d 乜,無時無刻自動自覺走入新娘房幫手,又將所有野有條有利收拾好,到婚禮完結時,新娘子真係可以拎野就走得,勁貼心~

要頒個姊妹團金獎~ 

1 月其中一位姊妹結婚,到時又可以再見過佢地~ 正~


至於今次個新娘造型......

掛頭頭飾係我之前買的保鮮花,雖並非鮮花,不過望上去其實冇分別~

免除新娘子們婚前抽時間花錢買鮮花之苦~


註冊造型以清新簡潔為主 →


戶外註冊我最鐘意~

有陽光嘛~


迎賓 look →

變返小貴婦~


Match-in look →

當然要揀個耐看的造型~


髮型側面睇係好靚 ga ^^

用的同樣係保鮮花頭飾~


送客髮型 →

最鐘意呢類馬尾 look,夠年輕又簡潔~

唔係下下要 set 到個頭行晒、360 度都有野睇先叫靚嘛,近年興的新娘 look 都以清新簡潔為主的,會比較冇咁易 outdate,望上去又後生 d~


輪到靚靚媽咪造型 →

成日都有準新娘子問媽咪 / 奶奶妝髮可以點整?

其實媽咪妝一化得濃就會顯老,只要底妝打得好、遮好個眼袋、托返起個雙眼皮、畫返堂眉、少少唇色同胭脂色就 ok 喇,最緊要化得精神、化得後生~

如短髮媽咪髮型就 set 鬆 + 捲曲少少都已經好有貴氣~

不過我承認化媽咪妝 vs. 後生女妝係完全兩套技巧,我都見過有好多媽咪妝被化得好肉酸、化完仲老多十年 or 變得俗氣,簡單 d 講即係唔識化,夾硬將化後生女個套用在媽咪妝上.....

所以點解化媽咪妝叻的 makeup artists 一般會更搶手 / 可以收得更貴,就係呢個原因了。 


每一場婚宴工作都講求 teamwork,當然要感恩自己有一班超級極度好的化妝團隊,夾到絕頂~

仲要感激新娘子對我的無限信任,將人生重要一日交俾我,俾機會我見證你們的寶貴一刻 ^^


Makeup by Isadora / Hair by Mun @ Makeup Secret
(Assisted by Maan / Rose / Waka) 

Makeup Secret 造型相簿:

造型服務價目表:


沒有留言:

張貼留言