2016年11月9日 星期三

日本 Menard 尊貴靈芝活膚系列 EMBELLIR 晚霜 + 精華 review + giveaway

每逢轉季時份,我呢 d 又乾又缺水、又易泛紅嘅皮膚總係特別易敏感,係指乾到敏感.....

我呢種皮膚問題,早前於打 laser 一文中已經同大家探討過係好難打救,唔係我唔勤力護膚,亦唔係唔肯用好嘅護膚品,而係我本身微絲血管太易擴張,搽咩落去都會秒速被微絲血管吸收,所以冬天搽乜都要比其他人 double 份量先得,仲要特別揀一 d 極度滋潤嘅 skincare.....

正所謂 "沒有最乾、只有更乾",今年轉季年紀又大多一年,乾到連之前用開嘅 YSL 晚霜都攪唔掂,係改用了今次介紹的「Menard 尊貴靈芝活膚 EMBELLIR 晚霜」先撐得住!

先提供產品資料 →

Menard 尊貴靈芝活膚 EMBELLIR 晚霜

到底有幾尊貴? 

係價錢好尊貴.....

咁亦當然係有佢賣點,當中的高純度赤靈芝 + 黑靈芝精華所值不菲喔~ 

- 蘊含高純度尊貴赤靈芝 + 黑靈芝精華 SX 成份
- 採用獨特微囊化技術,確保精華能滲透至肌底,高效修護補充養份
- 採用古埃及珍貴乳香、沒藥及玫瑰等天然香料
- 多層水潤乳化技術,有效修復角質層細胞間脂質,提升水潤度
- made in Japan



(trial products given by Menard)


質感較一般晚霜厚杰豐盈 →

之前去韓國旅行天氣較乾燥,我就係帶呢款晚霜 sample 去用

好彩有佢,唔係真係會乾到甩皮!


由於用佢之前,自己都會先搽滋潤的精華素,所以晚霜份量便無需太多

特別因呢款靈芝晚霜質感較潤,故每次使用份量約下圖般已足夠 →


使用時可用指尖將呢個份量,依次序先點於面頰 + 額頭 + 鼻尖 + 下巴,再慢慢印開.....


雖然質感望上去比較厚,但其實好易推勻 →


推幾推就勻,搽勻後仲會形成一層保濕層 →


搽勻後並不會太厚、太油膩 →

感覺係極●度●滋●潤!!

比所有我以前用過的晚霜都更潤! 

認為適合成熟肌 / 或皮膚極乾的人冬天使用,搽完會形成保濕層,會見到所有乾紋即時被泵漲,仲有滿滿自然光澤感,感覺上好似剛剛敷完 mask 咁潤咁有光采,而呢種效果亦足以 last 到一晚至翌朝~

So far 用了 1 個月,約使用了 1/4 瓶計,估計一瓶可用約 4 個月,剛好夠過冬。反正春夏用會太潤,4 個月份量係剛好~ 

唔覺得佢有缺點,仲覺得好正添! 

唯一只係價格貴,但我真心覺得佢好用過 la mer 隻 CRÈME DE LA MER!


同系列嘅「尊貴靈芝活膚 EMBELLIR 精華素」→ 

產品資料

極緻豐盈的精華質感,能為肌膚提供補濕及修護,維持在最佳水潤狀態,有效緊緻及提升肌膚,煥發健康光采,讓肌膚回復細緻無瑕,效果立見,同時能加強肌膚吸收後繼之護膚品。



呢支又係唔平,不過如以同類價格專櫃精華素比較,咁佢又真係略勝一籌嘅~ 


同樣都係為成熟肌 / 皮膚極乾的人而設~ 

(後生女就會嫌太潤)


雖然望上去同一般精華液質地無異 →

但就採用了 "微型化技術" 研製,於油性成份中加入了水性精華液,成份特別容易均勻分散,滲透至肌底。


伸展度 + 滋潤度都極高!

連我呢 d 咁乾嘅皮膚,每次都只係用一泵份量已經好夠潤喇~  

搽完紋理會即時變得極度飽滿,好明顯 feel 到有彈性同光采,仲好深層滋潤,效果唔會轉眼就流失,可以早 / 晚使用,如於妝前用,仲會察覺到底妝會特別貼面柔滑~

缺點唔覺有,只係比較貴。如以 la mer / Dior / Chanel / cle de peau 等等精華素比較,咁我覺得呢支 Menard 係好過佢地的,只少有即時效果睇,亦更有潤澤感。


好喇~ 獨樂樂不如眾樂樂,今次送出 2 套 Menard「尊貴靈芝活膚系列」試用裝俾其中 2 位幸運兒用 →

雖然只係 sample size,但由於呢個靈芝系列比較貴,細細件價值都唔少的~ 

有興趣參加今次 giveaway 抽獎就記得去我個 FB Page 睇睇喇 ^^ 


(A) 潔面按摩霜 8g + 乳液 10ml + 日霜 4g (價值 $657)


(B) 日霜 2g +日霜 2.5g + 乳液 15ml  (價值 $716)


2 則留言:

  1. 請問宜d天氣邊隻toner岩混合性皮膚用?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 我認為 Menard 支 TSUKIKA 曇花精華露, 同埋 Shiseido WHITE LUCENT Luminizing Infuser 美白精華水都唔錯: http://isadoracheng.blogspot.hk/2016/04/blog-post_18.html 另外如果想有保濕 + 減紋收毛孔效果的話, 就 phyto-lab 呢支最勁: http://isadoracheng.blogspot.hk/2016/10/phyto-lab-b3-review.html

      刪除