2016年11月21日 星期一

NYX 就快殺到香港喇~

美國超出名的 NYX 平價化妝品牌,終於殺入 HK 喇! 大家應該收到風啦~~

但其實暫時仲未開幕,想知幾時開就記得留意 NYX 香港 Facebook 專頁喇 ^^

早前率先收到 NYX sponsor 我們學校用的大量妝品,今日就等我寫住少少 review 先~

實在有太多產品,好難一篇介紹得晒,真係要分開 2-3 次先寫得完~



對於 NYX 我當然係熟悉到不得了~

由舊 yahoo blog 開始睇我的 blog 友們,都應該知我 6 年前係 NYX 認可的零售商,賣咗好幾年喇,已經玩到好熟~

隨後唔再賣佢,完全係基於一早收到風佢已經俾 Loreal 收購咗,會於 HK 開店,所以我就唔再賣喇,無謂爭嘛。(btw 見佢而家請緊化妝師,有興趣的話可到佢 facebook 望望)

雖然 NYX 係美國牌子,不過生產地就有好多,並非件件 made in U.S.A,有 d 係 made in China / Germany / Korea 等等,如果好緊張生產地的人就要留意了。

另外台灣 NYX 已 closed down,所以最近、最方便都係於 HK 買~


今次篇文全部冇價錢提供,因為 NYX 仲未開未知價,而 P.R 亦冇提供價錢。不過 NYX 產品慣常都係大眾價,由幾十至 $200 內咁上下~

Butter Gloss 唇采 →

NYX 有多款唇采系列,我自己就認為呢款 Butter Gloss 算係最好的,夠潤、顏色夠豐盈、遮到唇紋、又冇乜特別氣味,美國仲有成 34 隻色揀! (美金 $5 each)

不過 HK 會入幾多色就唔知 lu~


顏色豐厚,睇相都 feel 到佢係好夠潤、好柔滑個種 →


搽上嘴效果亦唔錯,潤得來唔會有漿住個嘴的感覺,亦 cover 到唇紋 →

不過就唔屬於不脫色配方,色效大約可 last 1-2 小時,之後當然要補妝。

色號 #BLG09 Vanilla Cream Pie


色號 #BLG11 Maple Blondie


Butter Lipstick →

屬同系列滋潤效果唇膏,同樣唔係不脫色配方,美國共 34 色選擇 (美金 $6),但 HK 未知。


顯色度屬高等,滋潤度亦算唔錯,以平價唇膏計已經係極好~


感覺一 d 都唔乾,有少少光澤感 →

色號 #BLS02


Soft Matte Lip Cream 唇膏液 →

呢款係啞身絲絨質感唇膏液,屬持久不脫色 formula。

我自己係幾鐘意呢類 matte finish 效果的,覺得夠型又夠格,不過就會有丁點乾 (始終係啞身 feel 嘛),未必人人鐘意。

美國共 34 色選擇 (美金 $6),都係個句,HK 賣幾錢未知,應該唔會貴。


睇相都可以感受到佢個種絲絨質感 →


夠實色又夠持久 →

色號 #SLMC08


Jumbo Eye Pencil 眼影打底筆 →

用法同 Bobbi Brown / Laura Mercier / Chanel 個類眼影筆相同,只係呢支唔係防溶配方,只適合打底用,隨後要再用 eyeshadow 蓋住,但勝在價錢平!

呢款我以前全部色都試過,首選 #Iced Mocha / French Fries / Yogurt,因為其他色都係好深色或者七彩的。

美國共 32 色選擇 (美金 $4.5)。


色號 #SLMC08 →


3 款皇牌眼線筆 →

NYX 大部份眼線筆都係出名防溶的,當中以呢 3 款比較受歡迎~

上: Super Skinny Eye Maker 眼線液 (美金 $9.5)
中: Two Timer Dual Ended Eyeliner 雙頭眼線液及眼線筆 (美金 $10)
下: Retractable Eye Liner 眼線筆 (美金 $4.5)


效果圖 →

上: Super Skinny Eye Maker 眼線液
中: Two Timer Dual Ended Eyeliner 雙頭眼線液及眼線筆 
下: Retractable Eye Liner 眼線筆


Super Skinny Eye Maker 眼線液效果 →

呢支我以前都已經用過,畫完唔會 smudge 開,亦唔會溶化,可 keep 到全日不脫妝~


Dream Catcher Palette 十色眼影組合 →

美國共有 3 色選擇,3 款都好靚的! 不過呢盒就比較適合 HK 人用,至少冇黑白色個 d 永世唔會用的 color 先~ 底層打撗推開仲有塊鏡~

(美金 $15 each)


色號 #Dusk Til Dawn


色效圖 →


搽上眼效果 →

用了下邊左 2 及右 2 兩隻啡色~

(之前已用了 Jumbo Eye Pencil #Yogurt 眼影筆打底)


Auto Eyebrow Pencil 扭動式眉筆 →

美國共 8 色選擇 (美金 $4.75)。


個人喜愛用 hard formula 眉筆,而呢支 NYX 係夾於硬 x 軟中間。

如果自用我都認為 ok,但就非我首選,始終揀筆芯硬 d 的眉筆畫出來的眉毛會更仿真、更有線條感、更乾身、冇咁一達達。

呢支就..... 唔係太畫得出線條感 →


Baked Blush 烘焙光澤感胭脂粉 →

美國共 12 色選擇 (美金 $7)。


有光澤感的胭脂粉一向唔係我杯茶,我面頰毛孔大嘛,胭脂粉有珠光粒子反而會毛孔更顯眼。不過呢盒掃上後其實並唔算太閃太光,冇特別令毛孔顯眼咗,都 ok 的~

另外 gimmick 係如 NARS 的 Dual-Intensity 胭脂粉一樣可以 "乾濕兩用"~ 

(濕用 = 用濕過的粉樸印上)


顏色靚就靚,亦出到原色,不過粉質壓縮得比較實,難以取粉,要用支胭脂掃狂捽個胭脂先上到色..... (勁心痛支掃....) 

好喇~ 明天早起開工,今晚寫住咁多先,下次再繼續介紹 NYX~

8 則留言:

  1. isa, 你有沒有攝影師/影樓介紹 (影個人婚照),budget 不想太貴 ($3000)

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以試試問呢位攝影師, 係我們的化妝師 part 開的 (可以話係 Mandy / Isa 朋友), 而以平常經驗計, $3000 budget 一般約可影 2-3 小時左右, 可以直接 inbox 問返佢傾的: https://www.facebook.com/derekphotography/?fref=ts

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 請問bobbi brown 隻foundation cushion 適合現在轉季及冬天用嗎?coverage ok ma?有其他冬天用的粉底介紹嗎?(約$300內)

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬天用唔算太合適, 春夏用會較好, 除非你本身皮膚唔太乾 (coverage 屬中等)~ 其他冬天粉底如果 $300 內選擇可能會冇乜 (專櫃牌子會過 $300), 如果 budget 可預多少少, 咁 Shiseido 我剛出文推介個隻智能 cushion foundation 會好好 ($390), 否則亦可考慮韓牌 Hera / IOPE 的 Cushion Foundation 亦同樣好用 (都係 around $300), 另外 Body Shop 新出個隻 Cushion Foundation 都好 ok 的~ 全部都有出文介紹過~

      刪除
  5. 印象中NYX年幾前係logon同Citi store 開過舖

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 係前 hk 代理的 pop up store, 但貨品種類同顏色應該會冇今次咁齊, 始終 loreal 大集團 d 應該今入多 d 貨~

      刪除