2016年12月23日 星期五

冬季淘寶衫開箱~

淘寶呢回事,老實講我已經淘少咗好多。

實在太怕貨不對辦 / 色差問題喇,有時收到 d 衫仲要濕濕地唔知攪乜,真係唔洗多 2 次唔敢著..... 而且人民幣匯率 + 運費計落又冇以前咁平,買之前又冇得摸上手,只能靠估喎......

加上 based on 幾年淘寶經驗,無論幾好嘅淘寶店、平均買 5 件衫都總會有 1 件係同圖片有出入,所以大部份時候都寧願去 Zara / 利時商場買衫算數,至少唔使交學費,有問題又可以返去換,仲實際!

雖然係咁,冇時間行街嘅時候 x 三更半夜,除咗淘寶又似乎都冇咩好做.....

今日就推介 2 間我剛剛買過嘅淘寶店俾大家啦~


首先係上個月買嘅灰色針織 →

自己勁鍾意呢件衫,好可惜今日再睇發現已 sold out......

真真 sorry,唯有介紹下一件~


剛剛買嘅韓版針織冷褸 (黑 / 白 / 啡色) →

只係 ¥86! 

質地非常厚實暖和,舒服唔吉肉,極度抵買!

(角度問題,影到好似好短身咁,實物係冇咁短的)


實物同示範圖片一模一樣,冇 difference ~


店內仲有唔少靚靚冷衫~

店址連結 :

另一間淘寶店買嘅厚冷毛衣 →

只係 ¥89! 

質地軟身舒服,極度厚身實,又係非常抵買!

(同樣係角度問題,影到好似好短身咁,實物係冇咁短的)


除咗實物顏色比較深之外,其他細節都同示範圖一樣~


可惜今日再睇就只得返白色,灰色已 sold out →

店址連結 :

呢間我買過好幾次,冷衫 / 針織衫品質會特別好,實物基本上都同示範圖一樣,但雪紡 / 恤衫料個 d 就一時時,要望真 d。

而出事率大約係買 7 件會有 1 件出事,同埋寄貨速度唔算快,但勝在夠平 + 衫款勁多 (有成千款衫)、出得快又新,差不多日日都有新貨,直頭快到跟唔切!

不過有 d 款就 sold out 得好快,分分鐘幾日就冇咗,所以睇中真係唔好等!

好似呢件灰色冷衫,我都係買咗幾日就已 sold out.....


同一店內買嘅粉紅色冷衫 →

又係勁平 ¥59.9,質地仲要幾厚身 + 軟身~


不過就同示範圖片有 d 色差......

仲一心諗住會係 model 身上嘅豆沙粉紅色..... oh well....


而且實物亦比示範圖短身咗 1 吋,但論衣料就冇得輸~


有 5 色選擇 →


又係同一店買嘅 two tone 針織 →

超平 ¥45 抵到爛,打底 / 襯衫乜都得~

質地亦唔錯,唔似係幾十蚊貨色~


除咗實物顏色比較深之外,其他細節都同示範圖一樣~


有 3 色選擇 →


早 2 個月秋天時於同一間淘寶店買過呢件針織褸都幾靚 →

店內有成千個衫款,真係睇都有排睇~ 


5 則留言:

  1. Hi,好多謝你咁忙中仲記得post淘寶資料出來,我係你fans,好喜歡你每次的分享

    回覆刪除
    回覆
    1. 也多謝你推介灣仔$999做三次laser,咁價錢出來的效果我已滿足。但還是上次個請求:如你有機會要落鋪頭,我想你幫我選啱的護膚品,雖然你有講過有個經驗的男同事,但我都想你幫手

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. SOLD OUT 的灰色針織, 可以提供商店名 & 商品名以供搜尋嗎? THANKS!

    回覆刪除