2016年12月21日 星期三

微冬 outfit snap

FB 內經常有人問我幾時 post outfit 相、或者推介淘寶衫?

其實 outfit 相我成日都好想影㗎~

不過一來唔識影、二來年尾忙到暈,日日都係一瞓醒就要衝出門口..... 唯有 share 住幾張早前嘅 outfit 相俾大家止止渴先啦~ 🤗

至於淘寶衫我過 2 日再 post~

放假去街衣著 →



芥棘黃綠色厚身長針織褸,購自尖沙咀利時商場 2/F →


雖然顏色唔算易襯,但著上去就好醒神~ 

而且因為質地夠厚,秋冬熱時內裡可襯短袖,凍時又可襯長袖,好 flexible~ 


上星期去 "韓國商品文化展開幕" 時,我又係著佢 →

不過裡邊就改襯咗件墨綠色橫間針織衫,仲加咗幾個扣針上去點綴,感覺又唔同咗~

#冇錯係串錯咗我個姓
#原來韓國人稱我為 "Power blogger" (即刻聯想起 power ranger / superwoman) 😂
# 多謝 😂


裡邊件墨綠色橫間針織衫,勁易襯 →


尋日返工衣著 →

PULL&BEAR 連鎖店買嘅深灰色冷衫 + 旺角中心買嘅 $50 格仔頸巾~

近期突然迷上格紋頸巾,正努力抑制住自己唔好買幾條唔同色! 😂


至於裡邊個件係雪紡背心,純粹著响冷衫內用嚟配襯用,多一層 layer 冇咁單調 →


星期日囝囝幫我影嘅 outfit 相 →

夾綿褸又係响 PULL&BEAR 連鎖店買~


今季興呢類褸款嘛,周街都有得賣,不過望過晒之後都係認為 PULL&BEAR 呢件質料好 d、又有夾綿保暖 d,仲要好輕身~ 👍🏻


另外今季仲响 Zara 買咗呢件灰綠色 biker 褸 →


出席化妝師同事結婚飲宴 look →

襯當日 23 度唔係太凍,露膊衫梗係要出出場啦~ 唔係等幾時~ hahaha

其實件冷衫質地係好暖㗎! 不過個膊頭凍 d 之嘛~ 😂


下身係咁嘅 →


呢件新買嘅黑色針織,又係好適合去飲 / 去靚街著 →

有黑 / 白 / 灰三色,正打算買埋灰色~


於 Facebook 郵購,店主示範 →

店主於屯門萬寶商場有舖頭,不過離我太遠,都係郵購更方便~

"U.US" 網購 Facebook Page:


剪頭髮 outfit →

近期除咗戀上格紋頸巾之外,仲迷上咗磚紅啡色衫~


婚宴化妝工作 look →

話晒要做成 16 hrs,當然要著件非常舒服嘅衫~


而 NIKE 呢件長身 tee,就舒服到好似著住睡衣一樣,長度又剛好蓋到 hip 位,襯條 leggings 攪掂,勁爽~ ❤️️


妹妹嘅 outfit →

件衫就係早前介紹過嘅淘寶童裝 tee~ 



妹妹對鞋購自 Zara~

剛好同我上年買個對差唔多款,變成母女裝~


沒有留言:

張貼留言