2016年12月19日 星期一

Covermark「Sheer Powder 蜜粉 + Moisture Clear Base 柔滑美肌滋潤底霜」review

上次介紹完 Covermark 嘅「無瑕素肌緻貼粉底霜」同「Day Nourish Fixer」,今日等我繼續完成埋佢其他底妝品 review 先~

今次推介嘅「Sheer Powder 定妝碎粉 + Moisture Clear Base 妝前底霜」,我覺得好適合冬天用呀~ 特別係 dry skin 就唔好錯過~



先介紹碎粉 →

專用緻貼蜜粉
Sheer Powder

蘊含嶄新、透明兼具高彈性的超微細粒子「Clear Velvet Powder 透徹絨面粉末」,粒子能隨著肌膚表面而改變形狀,以填補毛孔及粗糙肌膚,塑造平滑細緻膚質、透薄無重之妝容。採用精研包裹技術,每一粒粉體都被高度補濕成份包裹,為肌膚灌注源源不絕水份,防止乾燥。

具革命性研發之感光功能特別粉體「Color Flop Particles 感光塑形分子」,能自動調節光線的折射角度及強弱效果,塑造 T 位光亮、而 U 位仿如掃了暗影般的立體妝容,形成自然纖臉效果。

獨有的「Resistance Powder 控調粉末」能吸走皮脂和汗水,有效防止妝容變黃變暗,保持全日清爽感覺。

屬透明粉、冇顏色分,所有膚色都適合用,亦適合所有膚質使用。



售價唔算平,不過就好有 gimmick,資料望上去係好吸引!

(trial products given by Covermark)


而 Covermark 附設嘅粉樸更加係出晒名好用! →

超級軟身柔滑 + 勁厚身 + size 夠大,品質好到非其他專櫃牌子能媲美,以附設嘅粉樸計係極 professional 之作~

平時我上碎粉係必定只用碎粉掃,唔會用粉樸,全因用粉樸壓碎粉上臉會又乾又厚。而 Covermark 係唯一一個我認為用嚟上碎粉定妝零缺點嘅粉樸~


至於點解呢盒碎粉個名咁得意、叫 "專用緻貼蜜粉"? 係俾咩專用?

其實佢同我之前推介過嘅 Covermark「無瑕素肌緻貼粉底霜」屬同一系列,係專門用於個盒粉底霜之後。不過我就認為唔需要一定配合佢盒粉底霜用,基本上用咩粉底都可以~

「無瑕素肌緻貼粉底霜」介紹重溫 :


初初頭幾次試用時,我係用 "碎粉掃" 配合定妝的.....

覺得滑係夠滑、貼亦夠貼、夠乾爽同時唔乾,冇話起乾紋咁,feel 到 quality 係好好,效果係好過好多專櫃牌子碎粉,但除此之外就未覺得有咩咁特別? 話晒都成五百幾蚊盒嘛?

於是後來我又再試試用佢附設嘅粉樸定妝.....


改用佢附設嘅粉樸定妝之後,我即刻就 feel 到 difference、明白佢點解值呢個價喇!

原來係要上厚少少先出到效果,用碎粉掃可能太淡薄喇,效果就冇咁明顯。

改用佢個粉樸之後,又真係貼粉好多,效果比用碎粉掃更好,無論壓幾多層上去都唔會覺得乾或者厚粉,感覺輕薄自然,唔會太啞身死死實實成個面具咁~

而且填補毛孔同粗糙肌膚嘅效果亦做得好好,定完妝真係會覺得個妝係細緻咗、膚質平滑咗~

(平心而論,呢種效果 Chanel / Dior 等等碎粉都做唔到)


至於產品資料所指 "具感光功能可自動調節光線,塑造 T 位光亮、U 位仿如掃了暗影般的立體妝容自然纖臉效果" 呢.....

盒粉係帶極輕微光透感,的確有提亮 T 位效果,不過其他位置我就唔覺有 "仿如掃了暗影" 效果。

要讚嘅係,佢個光透感技術 x 保濕度 x 控油度係做得剛好、好平衡,唔會太光、唔會全臉爆光、唔會放大毛孔、唔會隔一陣就出油、亦唔會現乾紋、抗氧度又好,係好值得一試~


輪到支 makeup base →

柔滑美肌滋潤底霜 SPF35 PA++
Moisture Clear Base

蘊含 3 種提升肌膚滋潤度的天然草本補濕成份,及絲柔貼粉薄膜「Fine Fit Polymer」,能在肌膚形成 一層薄膜,令粉底更易推開、更貼服、更平滑及持久,提高粉底與肌膚間的緊貼度。

含有感光柔亮份子「Soft Bright Powder」及超微細持久粉末「Micro Lasting Powder」,具反射光線及柔焦效果,有效遮蓋細紋及毛孔,同時能吸走多餘皮脂,避免氧化皮脂令粉底變暗變黃。

採用非化學性「紫外線散射劑」,具 SPF 35 PA++ 防曬度。不含人造香料, 防水防汗配方。

適合混合偏乾 / 乾燥肌 / 秋冬使用。


$430 / 25g @ http://www.covermark.com.hk


屬乳霜質地 →

以 SPF35 x 冬天計,用呢支可以直接取代埋防曬霜同日霜~

(但如果你皮膚真係好乾,咁就可以先搽少少日霜再用佢)


質感係非常柔滑易推、貼服 →

每次用極少份量已經好足夠~


搽勻後會好有水嫩光澤感 →

唧出來望上去有色,不過搽上臉就冇乜色,冇均勻膚色效果,屬提亮 + 潤澤效果偏多。

優點係補濕得來唔會有槳住塊面嘅黏稠膠質感覺,唔會好重油份,濕度亦唔會太快流失 (都真係幾潤),撫平到乾紋之餘、之後搽粉底會 feel 到更貼服光滑,亦冇氧化轉暗問題~

不過呢支 base 就要對號入座,只適合乾性肌 / 粗燥肌冬天用,唔夠乾去用佢就可能會覺得太潤澤喇。 


沒有留言:

張貼留言