2016年12月14日 星期三

日本人主理嘅 "植眼睫毛" + gel 甲店「Carte Blanche」

年尾可能工作太忙、chur 得太盡,攪到病完又病,呢頭病好、嗰頭又再次發燒 + 扁桃腺發炎,睇咗三次醫生,而家把聲唖咗,但雙手健全,見今晩精神好返少少又繼續寫 blog~ 😂

早幾日拍嘅 facebook live 內提過我去 "植眼睫毛" 嘅,就係呢間尖沙咀「Carte Blanche」喇,而 gel 甲我都係喺呢間整~

呢間雙層嘅「Carte Blanche」由日本人開,客人亦多為日本人 (至少我去過 3 次都唔見有香港客),除有 gel 甲 + 植眼睫毛服務外,下一層仲有髮型屋,髮型師就多為日本人。雖然唔係所有技師都係日本人,不過全都同樣有日本技師專業資格,技術確係仔細好多~

Booking 時請有心理準備用簡單英語 / 國語溝通,因為接電話嗰個好大機會係日本人。


先講 "植眼睫毛" →

上個月第 1 次去整時太貪心,自己揀咗激長嘅假睫毛,雖然化咗妝之後望上去都幾靚,不過素顏嘅時候望落去就誇張咗 d。


第 2 次去補植睫毛時,就揀返短 d 嘅毛毛加插,即刻自然好多 →

鐘意佢 d 假睫毛夠粗黑,植完睫毛已經好似有條眼線咁! 而且手勢好好,整過 2 次就算大力眨眼都完全唔覺得痛,亦唔重身,係一條真睫毛接駁一條假睫毛嗰種~

而整 1 次可 last 約 3-4 星期,不過因為期間有 d 會掉落 (係好正常),所以每 3-4 星期要去補植一次。

想 keep 得耐 d 就要用卸妝水 + 棉花棒卸妝,忌用含油份的卸妝品如 cleaning oil。


第 1 次整我係每眼植咗 60 條,價目表 →


去前我已經比較過其他尖沙咀區同類 "日式植眼睫毛店",由於有 d 話好 hard sell、有 d 就太貴、有 d 就話麻麻,而 KP 我好耐以前已經試過,太平嘅又唔敢試,最終就揀去呢間試。

整 gel 甲 (手或腳)  / 植眼睫毛都照價有 8 折,如同時整任何兩樣就有 7 折 (至 12 月 31 號,不設指定技師)。如我上次剛好係抽到日本技師整睫毛,而 gel 甲就香港技師整。

補植睫毛就 $12 條,如 3 星期內去補就再有 8 折,上星期我去補時差不多已甩咗一半,就俾咗 $500 幾 (比正常人甩得多所以特別貴,因為我唔聽話用卸妝油卸妝)。

而真睫毛亦唔覺因為咁而斷多咗 / 或者變弱咗 (以前試過去好平嗰 d 就有呢類缺點)。


內貌,全層樓都係佢嘅,出面有 gel 甲枱 →


裡邊有植睫毛床位 x 2 間 →


趕時間的話仲可以一邊植睫毛、一邊做指甲 (當然要預早 book 先有) →


整腳 gel 甲的話仲有街景睇 →


整腳 gel 甲個位勁靚! →

不過我就未試過整腳。


輪到我嘅 gel 甲 →

平時咁多年都係自己整,礙於技術有限,整來整去都只可以換換顏色咁,悶死之餘又難諗款式,間中出去俾 professional 整係唔同 d! 花款多好多~


完成後 →

超級鍾意! 靚過平時自己整好多! 自己就真係整唔出呢個 level~ 😍


不過呢張相其實已經係 3 星期前,又係時間要換喇.....


同我當日對鞋襯到絕! 勁 bling bling~ 😂


「Carte Blanche」→

Website & price list:

Facebook page:

尖沙咀麼地道 30 號 Mody House 2/F
27391966 (要預約)
開 10:30am - 8:00pm




6 則留言:

  1. Hello Isa, 我想問吓最新出個隻Maybelline fit me 粉底液同粉條好唔好用呀?thanks. :)

    回覆刪除
  2. Hi KaLee~ Fit Me 我未試呀, 試完話你知~

    回覆刪除
  3. Hi Isa,如果植完唔用卸妝油點樣卸眼妝呢?Thx~

    回覆刪除
    回覆
    1. 最好用卸妝水, 而防水或較濃眼妝就可用 eye makeup remover, 但就要用棉花棒卸, 避免 eye makeup remover 掂到假睫毛個接駁位就 ok~

      刪除
  4. 你好,我想問其實植毛慨意思係用膠水痴上假睫毛呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~ 不過所用的係特別膠水, 可以 last 3 星期左右~

      刪除