2017年2月13日 星期一

情人節 ♥ Valentine's Day Makeup 2 ♥

8 則留言:

  1. Hi Isa, 請問用每次用睫老闆洗重點定妝掃都有甩毛嘅情況(化妝個陣吾會甩毛),係米要買過支新?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為洗掃抹乾時過程當中有磨擦,甩 1-3 條毛毛都係好正常的,唔需要買過支~

      刪除
  2. Hi Isa, 請問你有用過benefit既porefessional嗎?
    如果同clarins比,邊隻遮毛孔好用d?thanks:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實兩款都差不多,效果唔算相差太遠~

      刪除
  3. Hi Isa, 請介紹好幾款你覺得好用的保濕cream mask,適合冬季日日敷,中女乾性肌,價錢$200-300,謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 保濕 cream mask 而家 d 品牌已經好少出新了,好用嘅就更加少之又少,而且也會超出預算,而家 d 品牌多數都係出 gel mask, 如果呢個 budget 計我會首選 body shop 英倫玫瑰嗰隻 gel mask $200 幾,之前都有推介過,非常好用,我宜家都用緊~

      刪除
  4. Hello Isa, Elemis這個牌子好嗎?你有冇用過,有咩皇牌items可試?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多年前有用過佢嘅 mask / 面霜 / 洗面奶,都覺得OK ,不過已經太耐喇,佢而家有啲乜嘢好用嘅產品我都唔清楚了~

      刪除