2017年4月22日 星期六

10小時超強底妝! 不脫妝終極測試 : ZINO Magic 持久魔滑霜 + BB精華

(products sponsored by ZINO)

8 則留言:

  1. Hi Isa,請問兩者一齊用的效果是最好嗎?用其他粉底液的效果又會如何?thx!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個 base 係可以配合其他粉底用㗎,但如果夏天出油嚴重,想控油效果好啲就可以兩者一齊用~ 而如果配合其他粉底用,咁就要視乎你用嗰隻粉底係保濕定控油效果喇~

      刪除
  2. Hi Isa, 我也想問問,假如用ZINO Magic 持久魔滑霜 配搭 Clarins Skin Illusion 粉底,會不會令妝容持久多些呢?有多大幫助呢?謝謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 由於個 base 都幾控油清爽同埋唖緻,係可以令到之後上嘅粉底都會變得冇咁容易出油嘅,所以如果配搭 Clarins 呢支粉底用都會持久一 d~

      刪除
  3. 有冇用到出暗瘡或暗粒?保濕度好?会焗嗎?单用其中或配其他粉底如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 用咗唔覺得會出暗瘡或者暗粒,亦唔覺得侷,但就冇乜保濕度,主要係控油清爽啞緻為主,所以要用在保濕護膚品之後~ 而如果呢個 base 配合其他粉底用,亦可以令到粉底冇咁容易出油~

      刪除
  4. BB 精華較白皮膚啱用嗎??

    回覆刪除