2017年5月26日 星期五

日本 No.1「SUQQU Treatment Primer」妝前打底霜!

唔知大家有冇聽過日本「SUQQU」呢個專櫃牌子呢? 

Makeup base 大家就用得多啦,但今次推介呢支日本 No.1 嘅「SUQQU Treatment Primer」就絕對唔簡單喔~

鍾意去日本旅行兼貪靚 / 鍾意睇日本雜誌嘅朋友,應該對「SUQQU」 一 d 都唔陌生,佢喺日本嘅名氣同售價都拍得住 clé de peau (比 clé 平丁點咁啦),同屬中高價貴婦專櫃品牌。

而 SUQQU 最出名嘅就係底妝品,經常攞獎之餘,仲有唔少人認為佢好用過 clé de peau! 我都係用緊佢嘅「Extra Rich Cream 粉底」+「Treatment Primer」,今日就介紹咗佢支皇牌 Primer 先~ 😊



先提供官方產品資料 :

SUQQU Treatment Primer

蘊含 4 種細分子保濕精華油: 紅花籽油、杏桃核仁油、月見草油、山茶花油,質感有如美容液般滋潤,輕透粉嫩的牡丹粉色能自然地提亮肌膚,改善肌膚暗啞,完美演釋彈潤美肌。

SPF20 PA++ 防曬度


Makeup base 我曾經試過咁多款,推介得佢,當然係有佢嘅過人之處啦~

首先,市面上嘅 makeup base 大多數都係 gel-based / cream-based,而 SUQQU 呢支就係好獨特嘅細分子 essence oil-based,以 "油包水原理" 鎖住皮膚水份避免流失,比起其他 gel-based / cream-based 妝前霜嘅保濕鎖水度都高好多,就算長期坐响冷氣房,都唔會到下晝就現乾紋,同時又唔會覺得笠身 or 油光滿面。 

而且上年佢仲被幾本日本著名化妝雜誌選為「妝前打底霜 No.1」

風頭仲勁過 clé de peau,真真唔可以睇小!


唔少出名嘅日本化妝雜誌都可以見到佢蹤影 :

例如我 2 星期前去整指甲嘅時候,就見到最新一期 "Voce" 又介紹佢喇~


好喇望望真身 :

顏色屬於淡淡嘅牡丹粉紅色,不過千萬唔好以為佢會好似普通粉紅色 base 咁、搽完會好白喎!

由於質地比普通 base 輕透好多,搽勻之後其實冇乜顏色,唔會打白塊面,只係會好自然地提高咗光澤感,兼帶點粉嫩氣息,所以任何膚色、就算係較深較黃嘅膚色都可以用~


而伸展度亦比其他 makeup base 高、極容易推開,每次使用份量只需要好少。如我手背上嘅份量已經係多咗,搽上面嘅份量可以再少 d。


雖然唧上手望落去好似平平無奇,但當你一推開,就會立即 feel 到佢真係與眾不同!

質地完全唔同普通 makeup base,摸上手已經 sense 到係靚嘢,邊搽邊 feel 到個質地勁滑溜,完全唔似搽緊化妝品,反而更似護緊膚咁~ 😍


特別在明明係有精華油成份,但完全唔覺得油膩,反而仲滲透得好快、好快吸收! 

搽勻後除咗有好高保濕度、即時泵脹到乾紋之外,吸收完仲會 feel 到啜啜哋,可以吸附住之後搽嘅粉底,令底妝更加持久貼面。

至於妝效方面,會有種自然光澤感,唔顯白唔油膩,仲可以將黄氣驅走,無論單用 or 溝粉底用,都係好貼皮膚~


適合咩皮膚用?

皮膚偏乾 / 長期坐冷氣房嘅人 / 空姐 / 成熟肌。

用咗佢之後再上粉底會貼皮膚好多,冇咁容易起紋,仲可以即時改善到皮膚質感 + 暗沉膚色,膚質望上去更飽滿年輕~


SUQQU Treatment Primer 妝前底霜 $580 / 30g  Makeup Secret

有興趣可以上嚟摸摸 tester feel feel~

Suqqu Glow Loose Powder 15g


SUQQU 另外嘅皇牌「Extra Rich Cream Foundation」(最新版) +「 W Foundation Brush」都有少量現貨 

粉底雖然都唔係平,上段已經提過價位係拍得住 clé de peau,不過真心講句係好用過 clé,效果好到我直頭想將工作用嘅 clé 粉底都轉晒做 SUQQU!

下次再介紹啦~

(不過可能未介紹前已經 sold out.... anyway, 過 2 日拍底妝品推介 video 時都介紹一下)



售賣點: Makeup Secret
專業化妝課程 ● 化妝服務 ● 化妝品零售          

香港九龍尖沙咀廣東道 116-120 號海威商業中心 12 樓 B 室 (位於 Apple Store 旁邊) 
星期一至五 1:00pm - 9:00pm / 星期六 12:00noon - 8:00pm (逢星期日休息)  
查詢電話: 2311 9682 

歡迎親臨店舖購買、或 click 入 Facebook inbox 訂購 (順豐速遞, 運費自付): https://www.facebook.com/makeupsecret.hk/

---------------------------------------------------------------
Makeup Secret Facebook 專頁 / 產品訂購: https://facebook.com/makeupsecret.hk/

Isadora Cheng 個人 Facebook 專頁: 


15 則留言:

  1. 入多D货la, 尼个牌子吾怕入,益下我們,方便買!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好的~ 多謝你支持, 我會努力㗎喇😊

      刪除
  2. Hi isa, 想問應該用primer先定防曬先?Thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果真係要分開用兩支,咁就應該搽防曬先,等吸收咗跟住先再搽 primer~ 而如果 primer 有防曬度,而你又覺得足夠嘅話,咁就可以唔使搽防曬霜~

      刪除
  3. Hi Isa, 請問這枝primer和Foundation合適T字位較油的人於夏天使用嗎? 另外這個foundation的舊版和新版較好?分別適合什麼人呢? 麻煩你解答~ thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果 T zone 較油,夏天用呢支 base 就唔太適合,會秋冬用好 d~ 另外 suqqu 粉底嘅舊版我都未用過,我一試佢嘅 foundation 已經係用新版了,新版都已經出咗差唔多有接近一年了~

      刪除
    2. 而佢呢隻粉底會係適合混合性至乾性皮膚~

      刪除
  4. Hello 我在澳洲,50歳前,我用任可foundatio都有柔潤和光澤感。但現在現在50過後,搽完護膚ok, 但一上foundation會好乾和現纹,NARS, Clarins 和最近買Lancome Lift全部對我都乾,加上現正是冬天,點算?可否給我意見🙏🙏🙏

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗可以用再滋潤一啲嘅 makeup base 之外,亦可以嘗試買一支 face oil,每次 mix 一至兩滴落掌心同 foundation 溝勻之後先搽上面,咁樣粉底就會比較貼皮膚、冇咁容易現乾紋、同時又唔使浪費現有嘅粉底~

      刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  6. 多謝你的提議.
    你有介紹過Shiseido essence sun screen, product details 話可以當 make up base用,不用primer 可以嗎?夠潤?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係可以的一支 = makeup base + 防曬,夏天用亦夠潤了~

      刪除
  7. Hi Isa, 可以推介一些乾肌適合使用, 質地較潤的粉色 BASE嗎 ?

    回覆刪除