2017年5月27日 星期六

「Sogo 感謝週」敗家篇

每年 5 月及 11 月 Sogo 感謝週,都有好多人問我會打算買 d 咩?

其實我對 Sogo thankful week 免疫力好強喎 haha 😅

一來見到人山人海已經冇乜興趣入去迫,二來通常有優惠嘅都係 set 装,而真正想買嘅嘢都係冇折扣,我又唔係咁鍾意買 set,唔鍾意為咗贈品夾硬買一堆嘢返屋企,所以對感謝週都冇乜特別大感覺。

今次感謝週本來我都係冇打算逛,係咁啱去銅鑼灣教完化妝班,經過 Sogo 搭地鐵走時諗住橫掂都入到去,就順道兜一圈啦.....

一路行咗廿個專櫃都冇事,點知一行到 NARS 就流到一地血喇! 😆



係俾呢盒 $480 嘅「RECURRING DARE」palette 吸引咗 :

$480 以 NARS 嘅 palette 嚟講,就算單買都已經唔係貴,今次 set 装仲要有 3 件迷你化妝品送喎! 真係何樂而不為~


組合有 2 色選擇,由於另外一盒顏色比較紅,所以就揀咗呢盒,裡邊包括 3 色胭脂粉 + 1 色光影粉 + 1 支唇膏筆。

以 NARS 平常一盒單色胭脂 $310 計 /  唇膏筆 $240 計,呢盒 palette $480 係超值!


至於附送嘅迷你化妝品都係皇牌產品,包括 :

Pure Radiant Tinted Moisturizer SPF30 PA+++ 
(水潤透亮有色面霜,顏色可自選)

Radiant Creamy Concealer 遮瑕霜

Sheer Pop Multiple 光影棒

容量都唔算特別少,可以用到好耐,好抵呀~ 😍


買完盒 set,又順便八吓有咩新妝品,結果買咗呢支新出嘅「Smooth & Protect Primer SPF50 PA++++」(零毛孔控油妝前底霜) :

有效抑制油光,細緻毛孔,而且不含油份,有助提升妝效全日不脫妝。成份中的柔焦粉末能修飾粗大毛孔,保持全日清爽,並幫助肌膚達致水油平衡。

$370 (冇折)

其實 makeup base 屋企已經收埋一堆,買佢係純粹想試吓有幾控油。


買完支 base,BA 姐姐就話買多 $300 左右有唇膏送......oh.....

平時如果佢話送護膚品 sample 的話,我就真係冇興趣,NARS 嘅 skincare 都已經用過晒冇乜特別,但送唇膏就吸引好多喎! 

可惜揀來揀去都冇咩特別想買,於是就揀咗件比較會常用嘅產品......

就係呢盒「Soft Velvet Loose Powder」(柔焦絲絨碎粉) :

有效定妝控油,同時明顯減淡細紋和毛孔,打造柔焦妝效。

$360  (冇折)


買滿 $1200 送嘅 : 

Full size 唇膏筆 (3 色選擇)
迷你透明眼影打底霜
迷你遮瑕霜 (冇錯又係同一支遮瑕霜) 

係抵嘅! (如果你用得著的話)


打算俾錢嗰陣..... BA 姐姐又話磨砂膏買一送一, $400 兩支!

oh shittttt.......

又抵受唔住引誘買埋......

我都話唔好行 Sogo 感謝週啦! 實出事! hahahaha 🤣


臨走時又買埋 Shu Uemura 新出支「Petal 55 粉底掃:

以高密度柔軟掃毛平均推開粉底液,10 秒快速締造貼服零毛孔妝感而不留掃痕。 配合人體工學特別花瓣形狀,切合臉部不同輪廓設計。 

$450 (冇折)

呢支想買嚟試好耐,上次問過冇貨,今次見有貨就順道買埋。


Sogo 感謝週 22/5 - 28/5,仲有 2 日,要行襯早! (不過 weekend 去一定好恐佈.....) 

至於今次買嘅產品好唔好用,就俾少少時間我 try try 先,下次再拍 video 講講~ ☺️



6 則留言:

  1. Hello Isa, 請問 ZINO BB精華 係咪即是等如liquid foundation ? 可以單用嗎? 單用持久,易容妝嗎?
    Thank you :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係BB霜,只不過佢嘅遮瑕度偏高,都可以當係粉底液單用,單用都算持久唔太容易溶妝的,不過就有少少乾,偏油皮膚用會更好~

      刪除
  2. Hi Isa, 我21歲,混合性皮膚但已經有眼紋及頸紋問題,請問Phyto Lab藍銅精華, B3精華,眼精華霜岩我用嗎?
    另外, 其實我護膚要focus d乜? 幾多歲要開始抗衰老?請問可推介一d岩我用的產品嗎? 我怕過多幾年會老得好快

    回覆刪除
    回覆
    1. Phyto lab 藍銅 / B3 / 眼精華霜都有抗皺作用,但如果講到抗皺效果最強始終都係 Jan Marini (即係我剛剛拍片推介嗰個牌子),不過因為你只得21歲,phyto lab 質地會冇咁厚杰,會適合你多啲~ 至於揀護膚品最主要都係自己想改善啲乜嘢,例如已經發覺有皺紋,就可暫時 focus 揀抗皺產品,不過就要揀啲質地清爽少少的~

      刪除
  3. Hello Isa, 請問生暗瘡,夜晚應該用gel cream 定cream?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係好容易生暗瘡的話,用 gel cream 會更好~

      刪除