2017年8月21日 星期一

一支從此改善膚質的 Booster「Jan Marini Age Intervention® Regeneration Booster」(升級版 360° 活膚抗衰老療程)

早 2 個月前於「中女版夏季護膚品推介」video 內,曾經好快地介紹過呢支美國醫學護膚品牌「Jan Marini Age Intervention® Regeneration Booster」(升級版 360° 活膚抗衰老療程) →

售價雖然貴,但唔少客人用過都讚好,仲 inbox 留言俾我哋大讚冇介紹錯,又問 Jan Marini 仲有啲咩好用,想一次過試埋添~

其實有史以來我都係第一次入啲咁貴嘅護膚品,通常售價過一千我已經耍手擰頭,怕大家嫌貴嘛,所以今次入得呢支 Booster 當然係對佢好有信心啦!

呢支 Booster 我係一用就上癮~ 亦覺得 Jan Marini 呢個牌子嘅 skincare 對改善皮膚質素真係好 work,so far 試過佢幾款產品,全部都係用一陣已有顯著效果睇~


先提供產品資料 →

Jan Marini Age Intervention® Regeneration Booster 
升級版 360°活膚抗衰老療程

屬全效能抗衰老精華面霜二合一,只需 1 支,全能修復肌膚老化跡象根本問題,膚質得到明顯改善,適合所有皮膚類型,尤其中女 / 成熟肌膚。於光學療程後使用更可令療程效果倍增。

功效: 
• 有效維持並重組肌膚結構及密度,刺激膠原增生,增加皮膚彈性緊緻度,減少皺紋
• 高效抗氧及抗炎,有助皮膚細胞傷口癒合,加強肌膚防禦力
• 深層補濕,修護乾燥細胞,令肌膚持久水潤及柔軟
• 活化底層皮膚細胞及彈性纖維,改善肌膚更生週期,促進新陳代謝,改善粗糙、暗黃皮膚,回復光澤剔透

使用方法: 
早晚潔面後,取適量薄塗於面部、下眼簾及頸項。

成份不含 Paraben 防腐劑,亦不經動物測試,成份有效而安全,已通過皮膚科醫生敏感測試及証實不含任何類固醇及激素。Made in U.S.A.



都講過係唔平,不過以我用過咁多中價 or 貴價護膚品嚟講,佢係最快可以改善到膚質 + 效果較明顯嘅一支! 如果大家已經用過好多護膚品都覺得冇乜效,就可以試一試呢支了~


2009 年諾貝爾生理學及醫學獎

話說美國 3 位科學家發現 "端粒酶" 能幫助細胞內染色體永保年輕,延緩肌膚衰老,因而得獎。

而呢支 Booster「升級版 360°活膚抗衰老療程」,就結合了革命性成份 "環黃芪醇" (屬現今唯一的端粒酶啟動劑)、生長因子、複合肽及其他珍貴精華,研究證實能高效提升體內端粒酶活性,從肌底修復和重組皮膚細胞。


以我平常已經用緊唔差嘅 skincare + 有去開美容院做 treatment + 日日或隔日敷 mask 計,皮膚質素基本上已經推到去自己頂點。雖則仍然比上不足,但以本身唔係剝殼雞蛋無瑕膚質計,應該都冇得再點 upgrade了。

正因為咁,好多 skincare 用响我度我都覺得冇乜效果,極其量只會 feel 到保濕滋潤。加上咁多年來做白老鼠試過咁多 skincare,皮膚都已經試到冇晒反應,真係要一啲好強效嘅產品先會有驚喜喇.......

至於呢支 Booster 我喺 5 月時開始用,短短 1 星期已經開始發現膚質有轉變,2 星期後嘅改善仲更加係明顯到朋友會問我呢期轉用咗乜嘢 skincare~

7 月時用完 1 支之後,我又貪新鮮去試吓其他牌子,一來都要做吓白老鼠,二來呢支 Booster 的確係唔平,自己貨都唔係唔使錢嘛。

但過咗 1 個月之後..... 

見到膚質又回落返,結果都係死死地氣忍唔住開第 2 支 Booster  用~ 😂


質地屬淡黄色乳液狀,冇色冇味 →


晚間我習慣用 1.5 泵份量,而日間就用 1 泵 →

補濕度方面我覺得佢已經好夠潤,用咗佢就唔需要再搽其他精華同面霜了~ 


搽勻後除咗可即時 feel 到潤澤感,亦能泵漲毛孔及乾紋 →


早前停用咗呢支 Booster 一排去試其他 skincare,上星期先開始用返,當時嗰樣 →

皮膚一向都薄,好易泛紅兼好乾,已經有做保濕 facial 同敷 mask 都仲係乾到爆炸,毛孔及乾紋都較明顯,整體膚質望落較粗糙。

(剛洗完面未搽任何 skincare 狀態)


使用後 2 星期,整體膚質望上去係平滑細緻咗 →

當然咁近放大睇都仍會見到有毛孔,但膚質已經算改善咗好多~ 

最明顯係覺得皮膚光滑咗 + 飽滿咗 + 膚色均勻咗 + 亮澤咗 + 泛紅同紅腫情況好咗,連毛孔同乾紋都有改善,有種整體膚質都 upgrade 咗嘅感覺~

唯獨 firming 效果我就唔多覺有 (因為好多人話有),可能係我已打過 HIFU,又有打開 RF 呢類緊緻機,都已經 firm 盡咗。

(同為剛洗完面未搽 skincare 狀態)


如果遠返少少睇 or 搽埋 BB cream / 粉底睇,效果仲更好 →

日間用完佢再化妝,粉底係貼到一個點! 真係會好似所謂的第 2 層肌膚咁!

至於公司嗰位白老鼠 2 號、經常乾到敏感嘅男同事 Edmund 就話,用咗 3 星期 (有時會配合家用微針一齊用),皮膚明顯細緻平滑咗,毛孔同乾紋都有減淡,皮膚更強韌同飽滿,面珠鬆弛位仲緊緻實淨咗,又冇咁易起敏感,效果洗完臉都仲 Keep 到。

而其他用過嘅客人 feedback..... (真係要感激大家,我咁耐都未出文介紹呢支 Booster,而支 Booster 又咁貴,都有咁多人上嚟聽到話好用就信我買嚟試,仲 inbox 話返俾我哋知效果)

全部都話用咗 1-2 星期就 feel 到皮膚質地唔同咗 + 滑咗 + 上妝更貼面 + 整體皮膚改善咗 + 膚色提亮咗 + 摸落同睇落都嫩滑咗 + 緊緻咗咁樣~


Jan Marini Age Intervention® Regeneration Booster 
升級版 360°活膚抗衰老療程

價錢雖貴但見效快,用呢支 Booster 亦唔使再用其他精華素及面霜,一支已可全效抗衰老 + 潤澤肌膚,非常值得一試,呢支用咗絕對唔會後悔~

最後,雖然佢效果又快又勁,但成份並不含任何類固醇及激素,可以放心,Jan Marini 本身亦係一個出名 x 有口碑的美國醫學品牌~


也附上美國 "JMSR 皮膚科研中心" 臨床測試結果,經由 Rober Weiss MD 醫生驗證 : 

94% 測試者認為能改善整體膚質
89% 測試者認為有緊緻提升效果
89% 測試者認為能減少皺紋及幼紋
89% 測試者認為能均勻膚色
100% 測試者滿意整體效果,皮膚亦沒有過敏



5 則留言:

  1. hi Isa,想問同SK2比較,邊樣較為好?我用開有機護膚品,都一樣有抗衰老產品,長遠用既話,用呢隻好還是繼續用返有機呢?其中我怕呢隻化學成份太多 Thx~

    回覆刪除
    回覆
    1. SKII 會比較難比較, 因為佢 d 貨成份全部都係日文, 零中英文, 成份標纖方面唔夠透明度, 而網站亦只會提供有效成份資料咁樣。如以效果計, SKII 的 RNA 面霜如配合按摩棒使用, 緊緻及滋潤效果會比呢支 Jan Marini 好, 但 Jan Marini 的整體煥膚 + 減紋 + 平滑肌膚效果就比 SKII 強咁樣~ 至於有機護膚品 vs. 科研護膚品, 效果上就必然係科研護膚品更優勝, 始終有機護膚品 sell 的只是天然, 除了保濕就唔會有咩大改善, 效果係一定唔夠科研護膚品強效的~ 而怕化學成份太多方面, 其實科研護膚品並不代表一定含大量對皮膚有害的化學物, 例如有好多成份如胜肽 / 端粒酶 / 分子酊 / 透明質酸等等都並非化學品, 亦係人體本身存在的物質, 用後並不傷皮膚, 只係呢 d 成份並唔係植物提取, 所以並非有機成份而已~ (防腐劑 / 類固醇 / 酒精等呢 d 就會係對皮膚有害)

      刪除
  2. Hi isa, 請問你會唔會在sasa 或者卓悅買Skii?
    我見平幾百好似Skii mask 咁($38x /6pcs),生產日期:2017
    我未試過去sasa果d地方買,雖然無sample送但價錢好吸引!但驚係假

    回覆刪除
    回覆
    1. sasa 會, 但它的貨好似唔係全部日本貨, 傳聞貨源有 d 係其他東南亞地區, 但我都唔係好清楚, 不過應該唔係假~

      刪除
    2. 卓悅就免喇, 總覺得佢哋係求其亂入貨, 貨源真假把關做唔足, 成日聽到 d 日本朋友話見佢有寫 made in Japan 的貨, 但其實 d 日文字係錯晒的根本唔係日文, 寫 d 日文就扮日貨咁, 所以感覺較危險

      刪除