2017年9月19日 星期二

Let's take a "lip break" 💋 GUERLAIN「Intense Liquid Matte 霧面柔潤唇彩」

GUERLAIN 首款推出的唇膏液「Intense Liquid Matte 霧面柔潤唇彩」,係今年秋天開季嘅重頭戲,燒着咗唔少女仕嘅 shopping mood~

全個系列都以時尚啞光絲絨唇色為主,優雅時尚高貴嘅外型,再加上顯色度高嘅柔滑唇色,鍾意有自然豐唇效果的話就記住要睇睇喇 💋


如果大家知道咩叫 "take a lip break" 的話,睇王君馨呢短片就明白晒喇~ 

現實生活中女性要承受嘅壓力當然係多不勝數,呢個 lip break 真係好有需要時刻 take 一 take! 諗橋拍片嗰班真係應記一功 😂


產品資料 →

Intense Liquid Matte Creamy Velvet Lipcolour
霧面柔潤唇彩 

集唇彩的柔滑 + 唇膏的艷麗於一身,展現啞光美態,更能完美塑唇,令雙唇顯見立體玲瓏,同時確保妝效持久無瑕。

配方含有升級透明質酸 + 積雪草 + 棕葉蘆萃取物 + 高濃度色素粒子,有效平滑及豐盈雙唇,帶來即時舒適感受,同時綻放無法抵擋的媚誘。

$270 (共 7 色選擇) @ https://www.guerlain.com/hk/zh-hk

(trial products given by GUERLAIN)


左至右順序為 →

M27 Addictive Burgundy
M69 Attractive Plum
M71 Exciting Pink
M65 Tempting Rose


顏色的確係好 intense,顯色度極高 →

不過咁 sharp / 咁紅嘅顏色走未必每日用得着,建議揀淺色少少穩陣,例如右邊嗰 2 隻色~


#M65 Tempting Rose 效果 →

搽上唇嘅感覺就如官方所講般咁柔滑,屬 soft matte 效果,唔會太乾爭爭或唔貼唇,亦唔會令嘴唇甩皮 / 現乾紋等等。

雖然唔係不脫色配方,但顏色尚算持久。

唯獨要留意因為顯色度高,加上每搽一層就會深色一啲,如果搽嘅時候份量唔均勻,就會好容易出現一達深一達淺嘅問題......


個人認為都係加返少少 lip gloss / lip oil 會再靚啲 →

(同一顏色加了 lip gloss 後)


另一款「KissKiss From Paris 親親四色唇彩盒」(巴黎之吻限定版) →

一盒有 3 款質地軟滑的唇膏 + 唇膏底霜 (lip primer),成份具透明質酸 + 芒果油 + 沒藥油,有效豐盈 + 潤澤 + 撫平雙唇肌膚。

made in France


外型又薄又貴氣 →


色號 #1 Passionate Kiss →

靚係好靚,不過略嫌有啲貴.....

但諗深一層,一盒有 4 隻色條數又喺返度嘅,如果你好少用 sharp color、只係間中想試多幾隻色襯吓個妝的話,又確實係冇需要買一支支 full size 唇膏。

唇膏盤的存在就為了滿足多色揀的慾望,仲可以 mix 顏色用咁樣~


$510 (共 2 色選擇) @ https://www.guerlain.com/hk/zh-hk


附設的唇掃亦比較特別 →

除咗有纖維毛雙頭唇掃之外 (一邊大一邊細),仲有支海棉唇掃,特別用嚟掃出啞緻唇色效果。

用纖維毛唇掃嗰邊唇妝會 glossy 啲 / 用海棉唇掃嗰邊唇妝會 matte 啲 = 一盤色可造出 2 種感覺,設計又幾貼心喎 ❤️


3 則留言:

  1. Hi Isa ,想你介紹cushion粉底嚟緊秋冬用。不論牌子價錢。不論matte tone or 水濶tone。無什麼瑕疵要cover,混合膚質,秋冬面朱會乾。謝謝。多年前你介紹我用Armani luminate silk 同lasting silk我一直都用到而家。
    btw,可否教我用cushion前用什麼base?

    回覆刪除
  2. hi Isa,可否介紹下有咩防曬是清爽不黏膩,唔會堵塞毛孔的?

    回覆刪除
  3. Isa,忘記講我 age 50+,要求上了cushion 後比人感覺膚質再好咗。 謝謝

    回覆刪除