2017年9月19日 星期二

SaSa x Isa 韓妝美肌活動 gathering



Event 大家見我去得多,有冇興趣自己都玩埋一份先?~~ 🤗

嚟緊 10 月 1 號 (Sun) 大家都有機會同我一齊去 event 玩返夠本喇~ 

每位參加者除咗會獲贈「精選美肌禮品包」一份之外,場內仲有有獎攤位遊戲 + 攝影師即場幫大家影韓式美肌照 + 化妝師化靚妝 + 精美韓式茶點 + 韓妝新品體驗區任試 + 震撼購物優惠等等!!

當然仲有我响度同大家 chit chat 吓、玩吓化妝品、分享吓化妝心得啦~

大家仲可帶多一個朋友去一齊玩添!

而攤位遊戲獎品就包括 : 雙人來回首爾機票 / 旅行套裝 / 美容護理產品 / 莎莎現金劵 / Soak Off Gel 手部美甲療程等等,好豐富呀! 至於贏唔贏到就要靠大家努力喇~ 😆

10 月 1 號約定你~~

每場名額 20 人,額滿即止,快啲去我 Facebook inbox 報名啦 🤗
https://www.facebook.com/MakeupSecret.Isa/

記得話我知姓名 + 電話 + 人數 + 揀邊一節時段喎 😘


日期:10 月 1 號 (Sun)
地點:銅鑼灣禮頓中心 SaSa Supreme
活動時段 (分 3 場) : 1:00-2:15pm2:15-3:30pm 或 3:30-4:45pm (任揀一場)



2 則留言:

  1. halo isa!
    我由細到大頸位都有色斑
    不過發覺佢範圍愈來愈大
    想問有冇啲咩產品可以減淡佢地?有冇推介 thankyou;)!!
    (我已經有查防曬)

    回覆刪除
    回覆
    1. 色斑其實真係好難可以靠搽護膚品減淡到,好多搽晒一支都冇功效,尤其如果唔係雀斑,始終都係要靠去美容院打 laser 先得㗎~

      刪除