2017年9月26日 星期二

Makeup Secret【秋高氣爽~ 又係時候打個 Restylane】



Restylane (透明質酸針) 我一向有打開,亦有好公開地分享過多次,零秘密喇~

有時人大咗有啲部位開始流失彈性下陷,唔係單靠做機 / 搽 skincare 就可以改善得到,始終最快最有效都係靠打 Restylane 吧~

當然接唔接受打 Restylane 呢啲係個人取向,但如我每次所講,如果只係注射少量去改善一啲凹陷缺點亦係無可厚非,身邊亦有 8 成朋友打過,分分鐘打完都冇人知添,就如我一向都只習慣打少少改善輪廓咁,其實效果都好自然,最緊要係唔好貪心~

如 video 所講,Restylane 真係唔好亂打,要打就要揀集團式大間少少的更安心兼有保障! 

N 年前我都有分享過曾經因為貪平,試過求其睇雜誌揾美容院打,打完傾幾句先發現原來醫生只係 part-time,平時响診所睇開感冒,lunch time 就客串去美容院接個客...... 咁都唔緊要,最驚嘅係我見到佢將我打唔晒嗰支 Restylane 收返入雪櫃..... 囉..... (絕對唔係留俾我下次補打用,明啦)

所以覺得 beauty 嘢都係揾返美容醫生專業啲,大家範籌唔同,讀嘅都有分別,如今次打的「Oasis Medical Centre」除咗獲獎無數之外,仲有一隊專業駐場醫生一對一諮詢 + 醫生主理及跟進 + 療程前後貼心 follow up + 採用原廠正貨。

「Oasis Medical Centre」10 周年優惠 :

只需 click 入呢條 link 登記 → https://goo.gl/pRmabf

就可享 "$4,800 Restylane 塑顏活肌療程" 優惠一次 (原價 $6,000),仲有下面 2 款免費禮品贈送:

- Eurobeauté 炫金緊緻膠原活膚精華 (1 支 30ml / 價值 $450)
- Eurobeauté 高效嫩肌再生療程 (1 盒 6 套 / 價值 $480)

特別優惠:
現凡網上即時預付訂金$200,療程後可免費獲贈亞洲面膜專家Eurobeauté送出「海藻冰極緊緻面膜」(15/價值$688)

(trial treatment sponsored by Oasis Medical Centre)

1 則留言:

  1. Isa,想問下.如果想打淚溝..呢間好定MIOGGI好?之前冇打過,所以好驚唔好

    回覆刪除