2017年9月6日 星期三

SK-II 新出 Magnetic Booster「磁力微振導入儀」review

SK-II 今季新推出的竟然唔係護膚品,而係導入儀?? 

真係一改常態喎! 😲

聞說用佢配合「R.N.A. Power 精華面霜」一齊使用,滲透度 + 緊緻效果會比用手指搽顯著多 3 倍!

今次就同大家介紹吓呢支 size 纖幼又輕身嘅「Magnetic Booster」(磁力微振導入儀) 究竟有咩功效, 又到底好唔好用啦~~

首先,呢支導入儀係不設散賣的,想要就必需買套裝,而套裝可選擇搭配「R.N.A. Power 精華面霜」或「R.N.A. 精華素」。


「R.N.A. Power 立體緊緻精華霜 x 磁力微振導入儀套裝」($1220 @ SK-II) →

精華面霜並唔係新出品,2015 年剛推出時已經介紹過,舊文重溫 :


至於支「Magnetic Booster 磁力微振導入儀」資料 :

為 SK-II 首項採用 "磁力微振科技" 研發的美容導入棒,以每分鐘高達 7,000 次的轉速,帶來持續溫和的磁力微振,全面提昇 R.N.A. Power 護膚產品系列所蘊藏的珍貴成份滲透力,比單用指尖塗抺效果高達 3 倍,讓日常護膚昇華至全新層次,用後一覺醒來,肌膚更飽滿,神采活現。

(trial product given by SK-II)


早前我亦有出席過 SK-II 舉辦嘅發佈會,聽聽有關導入儀嘅用法 →


發佈會內又遇到我好喜愛同尊敬嘅 SK-II trainer Clara 老師 →


一齊睇睇 Clara 老師的用法示範 →



呢支導入儀最特別嘅地方係...... 全支都 "冇開關掣"! 😂

咁係點用嘅呢?

只要用手捉住柄身銀色金屬位,再用支導入儀直接掂落塊面,一接觸肌膚就會自動產生微震動,一移開肌膚又會自動停機,好過癮~~ 😙

而且唔需要充電,已有內置電池。

** 使用後不可濕水洗,只能用濕布抹淨 **


用法 →

先以一毫子大小份量的「R.N.A. Power 精華面霜」搽勻全面,再用導入儀由下至上按摩使用,用法跟所有導入棒 / 導入機大同小異。


至於我嘅用後感 →

的確係快速而有效,只需用佢按摩 3 分鐘就有即時效果睇,用後皮膚會比單用手指搽面霜更潤澤飽滿,對改善乾紋及皺紋尤其見效,翌朝瞓醒起身皮膚亦更平滑有光澤,就好似敷完一晚好潤嘅 mask 咁~ 😍

除咗潤澤效果之外,firming 效果亦明顯見到有的,但撫平眼袋功效就唔及黃金棒咁勁。

其實效果有啲似 Glycel 部 42ºC 導入儀,只不過 SK-II 呢支就見效快好多 (始終係新研發嘛),唔使按摩太耐就有效果睇。另外 size 細小輕身亦係一優點,話晒要按摩 3 分鐘,太大部太重手會攰的。


適合咩皮膚用?

由於需配合質地滋潤的面霜按摩使用,故只適合 dry skin 用。

雖然怕太潤的話也可配合「R.N.A. 精華素」用,質地會薄身啲,但如果份量搽太少都係會按摩唔到,而搽得多的話又係會等於潤,所以都一樣唔適合油性肌 / 年輕肌。(孕婦唔用得)

加上以效果計仍然認為係配合「R.N.A. 精華面霜」用最 good,所以都係一件中女 / 成熟肌產品。


值唔值得買? 

如果屋企本身冇黄金棒或其他導入機、而皮膚又超級乾的話,咁我會好推介你買,每分鐘 7,000 次微震動轉速亦唔算低。但如屋企已經收埋好多呢類機,咁就可有可無了 (除非係想換機吧)。


至於除咗配合 SK-II 嘅 R.N.A. Power 護膚品用之外,又可唔可配合其他牌子 skincare 用呢??

我當然有問過~ 😂

答案係冇話唔得嘅,但有冇相同效果就 unknown ,因為支導入儀研製時係採用 SK-II 的護膚品測試 (這個是當然的),而配合其他牌子 skincare 用有冇效則冇相關數據,所以係 unknown。

我亦都有試過配合其他牌子面霜用,認為都有啲效,至少會吸收得快咗,但就要用潤身嘅面霜先得,用太薄的質地會推一陣就吸收晒變乾推唔到。


平常我會將支導入儀咁樣放响面霜上面,比較慳位 → 



沒有留言:

張貼留言