2017年9月3日 星期日

Urban Decay「Naked Heat」Eyeshadow Palette

當「Naked Heat」一推出的時侯,就有好多人問過我好唔好用,買唔買好?

其實嘛...... 都係嗰啲色啦~

始終係 Naked 系列嘛,逃離唔到 earth tone 路線,只係今次變為更深色的暖調啡紅咁啫 😝



我自己就覺得新出的「Naked Heat」冇平常嗰幾盒 Naked palette 顏色咁大路同易用,會比較適合愛化濃妝 / 愛型格打扮的女生,如果平常好少化妝 or 愛化淡妝的話,就唔使考慮呢盒了。

$500 @ http://www.urbandecay.com.hk


「Naked Heat」顏色比起 Naked / Naked 2 & 3 / Smokey Palette / Naked Basics 都更深色 →

深色到連我都有少少卻步,如非化 smokey eyes 之類深色眼妝就好少會用得著。

如果只係會間中化吓濃妝,咁又好似冇需要買咁大盒喎? 再講其他 Naked 系列都有幾格深色 eyeshadow,已經好夠用了。

加上呢盒「Naked Heat」佔 8 格都係好蝦人化的 matte tone.....


所以雖然「Naked Heat」顏色型係型,但如果唔係咁常化濃妝的話,都係用返其他 Naked 系列穩陣,自己亦係呢 3 盒粉絲,最愛仍然係 Naked 3 組合~ ❤️


至於另一款「Naked Ultimate Basics」→

呢盒我都麻麻,全部都係 matte tone 太歐美 feel,唔係人人啱用,始終 HK 都係興金屬色系多啲.....

期待 Urban Decay 下次再有新驚喜,出多啲唔同類型嘅眼影組合~


Urban Decay event 花絮 →



9 則留言:

  1. Isa,請問:
    我飄了眉,紋了內外眼線,植了睫毛。基本上唔使化眼粧,但我想問個眼皮應該點?用粉底上?用打亮product?邊隻product好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 眼皮可以用返自己用開的粉底、化底妝時順便搽少少上去眼皮就 ok,如果唔想掃眼影,也可以用有提亮效果的膚色防溶 eyeshadow base (霜狀) 如 Laura Mercier,或用有提亮效果的膚色防溶眼影筆 (膏狀) 如 Bobbi Brown 之類~

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 我早前有急事由澳洲返港,第一時間上你公司買Suqqu的primer和cream foundation,Menard...Suqqu primer 確係唔錯。但當我兩様一齊用,我面生油粒。之前我用什麼primer+粉底都乾,因我皮膚較乾燥,請指教

    回覆刪除
    回覆
    1. 首先因粉底的滋潤度一般不足以高到會令皮膚產生油脂粒,所以如果當兩様一齊用會出油脂粒的話,可先嘗試將 primer 的份量減少,同時亦可將妝前用的 skincare 份量減少 (特別係面霜 / 防曬霜,有時幾層滋潤的東東堆埋一齊會 too much),亦可嘗試只 mix 一點份量入粉底一齊用~

      刪除
  4. 會試你的提議,Thank you.
    你同事話遲些會有Suqqu碎粉,記得介紹呀,唔該曬。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~ Suqqu 碎粉啱啱到咗喇, 等我過幾日寫個 review 先~

      刪除
  5. 咁Naked 3, theBalm Nude'Tude, theBalm Meet Matt(e) Nude 邊隻會好用D? 淡妝為主, THANKS

    回覆刪除
    回覆
    1. 淡妝為主的話用 Naked 3 會好 d~ The Balm Meet Matte 全部係啞色唔夠易 carry, 而 Nude'Tude 就唔夠 Naked 3 咁多 color tone~

      刪除