2018年3月22日 星期四

2 款開架眼影組合推介 ❤️ Sixteen Brand + Max Factor

粉底 / 遮瑕 / 碎粉一定要買靚嘢,反而眼影粉 / 眼線 / 唇膏嗰啲用開架 brand 都冇所謂?

呢點我絕對認同! 🙌🏻

臉部毛孔較多又較大嘛,底妝品揀返啲靚少少、貴少少嘅牌子,效果真係會好好多。至於眼蓋毛孔由於冇咁大,皮膚亦較平滑,就唔一定要用貴 brand 先化得出靚眼妝,基本上用平嘢 / 貴嘢係冇分別的,揀平定貴純粹係個人喜好~

雖然係咁,開架品牌 eyeshadow 都有分好用唔好用 / 貼粉唔貼粉,就好似我上次買嗰盒「Visée 四色眼影粉」就真係差到爆,又跌粉又易碎! 

今次推介 2 盒我用咗好耐嘅開架 brand 眼影組合俾大家,需要買眼影粉時可做個參考~


韓國 Sixteen Brand「Brickit Shadow Kit」 →

Sixteen Brand 响韓國係好受年輕 OL / 大學生歡迎嘅化妝品牌,不過眼妝品呢啲唔使分 age group 啦,啱用就 ok ☺️


相片係新開封時影的,到而家已經用咗 1 年有多,係我日常用嘅眼影盤之一 😍

顏色由淺至深色都有,仲有今期大熱嘅啡橙色 + 粉橙色 + 古銅啡,一盒打開有齊咁多色好方便! 而且粉質仲好貼皮膚、夠顯色、好持久~

支附設嘅海綿眼影掃先係重點,係好用到暈低呀!~~

比起平時嗰啲短款綿棒掃仔,呢支柄身係勁長,易握實之餘,上粉時唔會因為柄身過短而導致唔可以瞓平支掃,掃到個眼影一達達。加上個 "獨特超闊身海綿棒頭",size 係普通綿棒掃仔 2-3 倍,掃眼影效果係均勻好多 + 冇咁易跌粉! 👏🏻👏🏻

至於細 size 海綿棒頭個邊就可以用嚟掃眼褶位~ 

用法 : 先用 "細 size 海綿棒頭" 於眼褶位內掃深色 eyeshadow,再用 "超闊身海綿棒頭" 掃淺色 eyeshadow 於眼蓋


售價約 $248 @ sasa

以佢有咁多隻色 x 質量嚟計係抵用嘅,除開每色只係約 $24.8!


唔鐘意韓系眼影 color?

唔緊要~~ 我仲有 2 盒歐美大地色系 color 眼影推介 🤗


Max Factor「Masterpiece Nude Palette」裸色眼影盤 → 

相又係一早影落,so far 用咗幾個月,而家已經俾我用到好殘舊了..... 😆


除咗同 Sixteen Brand 一樣夠顯色、夠貼皮膚、唔跌粉、綿棒掃仔柄身亦唔算短之外,粉質仲要更加幼滑! 

勝在有 3 款顏色組合揀,而且全部都係好易 carry、好大路、夠百搭、好適合東方人用嘅大地色糸,好易就揀到心水 💗

我自己就偏好用下面嗰盒 #01 Cappuccino Nudes 居多,日常返工色~


$168 (共 3 色選擇) @ sasa / Watson's / 萬寧

雖然單睇 $168 唔算超平,但以佢顏色夠大路易襯 x 質量計都係抵嘅,除開每色約 $21~




1 則留言: