2018年4月9日 星期一

婚禮前排個靚毒! H365「排空元素」+「菜菜籽」試飲效果

其實...... 我一向都係瘦底

只不過...... 呢幾個月真係食得太多嘢,個肚同身型都同步漲咗好多....

上個月同朋友講開話已經 book 咗試婚紗,佢哋話: "咦? 咁你係咪應該要減咗肥先去?" 😅

雖然大家唔係覺得我肥,只係睇慣咗我瘦所以笑吓我咁解啫,不過確實對比起我以前嘅身型,我自己都覺得而家係漲咗好多,都係時候做返啲嘢喇,再繼續咁樣落去唔使旨意著得落件婚紗 😆

至於點減?

得返 2 個月時間,從來唔做運動嘅我決定......  繼續唔做運動,靠 supplement 幫手算數! 🤣

經過我多次食減肥 supplement 嘅經驗話俾我知,無論我點減點瘦,個肚都係漲住瘦唔到的,係一食嘢就凸肚嗰種,所以決定要幫啲腸排個靚毒先~

以前去做 body 測試時,已經有治療師同我講過我啲腸係郁得慢,排唔到宿便,叫我要多食益生菌。隨後我有乖乖 keep 住食咗一年,情況係好咗啲,只不過要達至個肚扁平的話,效果始終都係唔夠,要揾啲強效啲嘅先得喇~

上個月開始試的 H365「排空元素」+ 「菜菜籽」→


H365「排空元素」(蜜桃味 / 雜果味)

由多種天然蔬果成份配製而成,內含大量蔬果膳食纖維及大量益生菌 ,能有效促進腸道蠕動,幫助排清宿便及有助縮短排空時間,產品全為天然蔬果成份,不含任何西藥成份,不會造成依賴,自然清腸排毒,保持腸道健康,無需經過攪肚現象。

特別適合排便不暢 / 受宿便困擾 / 注意腸道健康人仕,通過主要重金屬及殘餘農藥測試,可長期飲用。

H365 官方網站 :
http://h365.com.hk/index.php/hk/


$429 (每盒 21 包) @ Watson's 獨家發售
6/4 - 3/5 全線 Watson's 買三送一

(trial products given by H365)


關於「H365」健 supplement 品牌

H365 係由曾任 "美國食品及藥物管理局 (FDA)" 的藥品科學家 Dr. Richard Ko 所研發創造的,而 Dr. Ko 亦於健康服務部門 (Department of Health Services) 工作超過 15 年,有多年藥物及食物研究 (Food and Drug Scientist) 經驗,對有關調節膳食補充劑及草藥產品甚有研究,並對監管保健品、食品、藥品製造方面均有嚴格要求。

由於 Dr. Ko 有見市場上的保健 supplement 質素良莠不齊,於是便藉著他多年於藥物及食物研究的經驗,從世界各地搜羅優質原材料,加以研發創出一系列健康產品,專為男女老幼照顧全家人健康而設。而品牌的「H」代表 "Health (健康)",「365」則代表一年 365 天。


「排空元素」全成份表 →

雜果纖維 (蘋果纖維,燕麥纖維),麥芽低聚醣,橙果膠,大麥草,綜合酵素,綠茶,檸檬果膠,色素(葉綠素),聖薊,桃粉,南瓜籽,嗜酸乳桿菌,雙歧桿菌屬  


建議服用量 →

成人每日需要最少吸取 25-30克纖維,每日使用 1-2 包排空元素可補充身體所需。

如想保持身體良好狀態:可每天飲用 1 包排空元素作為營養補充劑。如希望特別排毒 / 嚴重宿便問題:可在午餐及晚餐前各飲用 1 包排空元素。

連續每天飲用排空元素 2-3 個月,可使腸胃維持至佳狀態。


每包均印有製造日期 + 保質限期 →

由於不含西藥,全由天然植物成份提煉而成,並冇依賴性,所以其實並非一定要規定自己連續每日飲用,anytime 想飲就飲,太 busy 冇時間飲亦可以隨時 skip~

不過想有效果的話就當然係要定期飲啦~

始終冇嘢係飲一次 / 用一次就 last 到的嘛 ☺️


沖調方法一啲都唔難,有水樽 + 水就得喇 →

將一包「排空元素」混合 250ml 室溫水或冷水 (不宜用熱水),搖勻後即可飲用


用水樽 shake 幾下就得 →

味道係比我預期之中好飲! 

就好似 "貢茶 / CoCo" 買嗰類果汁味咁,一啲都唔覺得難入口,反而仲幾好飲添 😋


至於飲完幾耐會有排便感覺?

大約係 6-8 小時後就會有想去廁所嘅感覺,一般而言下午响公司飲的話,數返 6-8 小時晚上返到屋企就有得去。(不建議晚上飲)

而確實時間係每人都不同,但就會好規律的,所以可於第 1 日飲後記一記自己要相隔幾多個鐘想去排便,第 2 日都會係相隔差唔多時間有得去的,方便自己預算下午幾點開始飲。

由於成份不含瀉藥,係唔會有攪肚 / 肚瀉感覺,只不過佢會幫你排清宿便嘛,所以初次飲時便便會特別臭,之後就變正常了 😆


睇效果之前,再介紹埋隻「H365 菜菜籽」先 →

呢隻唔係排毒用途,主要係補充綠色完素,適合飲食唔均衡 / 少食生果蔬菜 / 容易有皮膚敏感 / 常感疲倦的人飲用,除咗可以平衡營養、促進血液循環之外,仲有助穩定膽固醇 + 血壓,提升人體自然免疫能力 + 抗氧化能力~


產品資料 
都市人生活忙碌,飲食極度不均衡,研究指出這類飲食習慣會直接影響人體酸鹼值,而不少慢性健康問題都可能是基於體質太酸而引起。

「菜菜籽」是由含有 19 種蔬果 + 植物 + 藻類精華混合而成的高效營養沖劑,含有人體不可缺的營養,成份天然,根據營養師建議,每人每日應吸收適量蔬菜 3 份及水果 2 份,而每日 1 包「菜菜籽」可補充所需的纖維攝取量。


$399 (每盒 21 包) @ Watson's

6/4 - 3/5 全線 Watson's 買三送一,係可以混合揀「排空元素」/「菜菜籽」的


成份 →

蔬菜粉 (小麥草,菠菜,芹菜) ,綜合酵素,大麥草,亞麻籽,紫花苜蓿,椰菜花,綠茶,諾麗果,紅菜頭,綠藻,螺旋藻,生菜,芹菜,葡萄籽,小麥草,捲心菜,菠菜,山藥,西蘭花,牛蒡,增稠劑 (瓜耳膠),松樹皮。

有好多菜! 😁


沖調方法同上面嗰盒「排空元素」一樣 →

每晚 1 - 2 包, 將 1 包「菜菜籽」倒入 250ml 室溫水 / 冷水中 (勿以熱水沖調),搖均後即可飲用。服用 2 小時後要多飲水 (不少於 300 毫升),以提升效果。


味道又係比我想像之中好!

完全冇菜腥味,反而有啲似果汁溝綠茶味 👍🏻

呢款飲完唔會有特別想去便便嘅感覺,純粹係補充綠色營養,但蔬果攝取量多咗唔多唔少都有助腸道健康排便的。


好喇~ 終於輪到講效果 

首先頭一星期,我係分開每日飲 1 包「排空元素」或 1 包「菜菜籽」(即並非一日飲晒 2 款)。然後等腸道習慣咗之後,第 2 星期我就開始每日飲 2 款,排毒效果會係更明顯!

試過好猛地一日同一時間一次過飲晒 2 款,但咁樣飲就比較激,飲完好快有便便感覺,會有攪攪哋肚嘅 feel,但便便一次就清晒,唔係不停瀉嗰種。

隨後分返開日間飲「排空元素」,夜晚先飲「菜菜籽」就冇呢個問題,所以建議都係將 2 款分開日夜飲會好啲 😁

記住每日飲大量清水,效果會更好~ 


So far 飲咗 3 星期 →

雖然呢 2 款 supplement 都唔係減肥用途,但排清宿便後個肚肚的確係扁咗好多! 

而家終於重現 24 腰! 呢個吋數已經唔見咗 1 年 😂


低腰吋數亦回歸返去前年的 25 吋 →


然後上個月尾終於可以去試婚紗,肚仔扁扁 😍


其實以我咁懶唔做運動嚟講,都知唔會突然變出六舊腹肌 😆

至少個肚扁平返、唔凸肚已經好好喇~


排一排毒之後個肚冇咁漲,有返條腰線已經好心滿意足 😊

係唔係一定要日日飲先有效果?

如果好似我咁,係想於短期內急急排毒 / 又或者本身有便秘問題難去廁所的話,就當然係要日日飲,又或者隔日飲一款都 ok ~

但如果冇迫切性要排毒,咁我覺得每星期飲 2 次當保健 / 清宿便都可以了。





沒有留言:

張貼留言