2018年4月25日 星期三

Jan Marini 強效去眼紋「Age Intervention Eye Cream 科研抗衰老滋潤眼霜」

之前提過連美國都 sold out 嘅強效去眼紋 eye cream,因為一直都入唔到貨,所以我用咗好幾個月都未介紹過佢,上星期終於返到貨喇~

就係呢款「Jan Marini Age Intervention Eye Cream 科研抗衰老滋潤眼霜」→

至於佢強响邊處呢?

之前曾經返過幾盒貨,有熟客買咗一盒試,唔夠 2 星期又帶多 2-3 個 friend 上嚟買,話用咗 2 星期唔夠已經少咗 2 條眼紋!

貪靚男同事 Edmund 亦有用呢盒 eye cream,佢話早前去深圳兩日一夜遊,唔想帶咁多嘢,就剩係帶咗呢盒 eye cream 去一次過搽面搽眼。2 日後返到公司好興奮咁 share 話,原來用嚟搽面皮膚會變得好飽滿、好水潤兼虎紋明顯淡咗! 

不過當面霜搽好奢侈啫 😅

其實同一個 Age Intervention 系列都有盒逆齡面霜啦,搽面化算好多喎 😂

至於我嘅用後感,就 roll down 慢慢睇啦~

其實 Jan Marini 呢個美國科研 skincare 品牌,我都已經推介咗 2 年喇,不過都仲有好多產品未試勻晒,至於試咗又有效果睇嘅產品就已經响 Makeup Secret 上咗架~

未認識佢嘅朋友可能會覺得佢有些少貴,不過我敢講佢絕對係物有所值,用咗唔會冇效果 / 冇改善,所以自從佢上咗架之後一直都係暢銷品 🙌🏻


關於 Jan Marini 

於 1994 年成立,為美國頂尖科研護膚品牌之一,揉合專業皮膚科專家、化學博士及著名醫生,透過 35 年對各類皮膚的研究及臨床實驗,研創出多項醫學專利,產品技術於美國市場佔有領導地位。

Jan Marini 為全球率先採用水溶性維他命 C (Ascorbic Acid) 於美容護膚品上之品牌,並為首個研創出高穩定性的脂溶性維他命 C (Ascorbyl Palmitate) 的護膚品牌,歷年不斷創造出最頂尖而快速見效的抗衰老醫學美容護膚品,並經過反覆測試才推出市場,於全球多個國家有售。 


講返呢盒 eye cream,我已經試用咗好耐喇,大約用剩 20%,早晚都係用佢 →

主要成份 :  
複合肽 + 純維他命 A + 透明質酸 + 綠茶精華 + 輔酵素 Q10 + 必需脂肪酸  

功效 : 
有效修護眼部肌膚受損細胞,促進肌膚更生,激活膠原蛋白及彈性纖維増新,高效去除乾紋、皺紋,並緊緻眼部肌膚,恢復肌膚儲水、鎖水、補水功能,同時深層滋潤飽滿眼周肌膚

made in U.S.A 

售賣點: Makeup Secret
香港九龍尖沙咀廣東道 116-120 號海威商業中心 12 樓 B 室
(位於 Apple Store 旁邊)  
星期一至五 1:00pm - 9:00pm / 星期六 12:00noon - 8:00pm (逢星期日休息)  
查詢電話: 2311 9682 

歡迎親臨店舖購買、或 click 入 Facebook inbox 訂購 (順豐速遞, 運費自付): https://www.facebook.com/makeupsecret.hk/



同一般眼霜一樣都係 cream 狀質地 →


搽嘅時候會 feel 到佢有厚度得來又唔會太杰身 →

溫馨提示 : eye cream 正確用法係用指腹印上眼周直至吸收,唔好貪快打圈狂捽呀 ☺️


吸收後會見到眼底紋理變得更飽滿潤澤,有充足滋潤感得來唔會潤得滯起油脂粒,亦唔會係反晒光油淋淋嗰種 →


至於我嘅用後感 →

So far 用咗 8 成,主要係早晚搽眼用,亦有聽同事 Edmund 咁講試過用嚟搽面幾次,正正就係 2 月去日本旅行嗰幾日。

用嚟搽面純粹係試驗性質 + 去旅行可以帶少盒面霜,點知效果又真係如佢所講出奇地好喎! 👍🏻

短短幾日皮膚的確係變得飽滿細緻咗 + 潤澤咗 + 泵漲返唔少紋理,而虎紋亦有淡咗啲,响日本零下氣溫、乾到抽筋嗰幾日真係救咗我塊面唔少! 而嗰幾日响日本影嘅相,膚質望上去亦係明顯靚過平時的! (好懷念~)

不過都係嗰句,當面霜用實在太奢侈,所以我剩係咁樣試咗一個 trip,返到 hk 就照正常用返嚟搽眼了 😁


用嚟搽眼嘅紋果 →

眾所周知我兩邊眼底都有幾個凹凸洞,係多年前切除汗管瘤遺留的,已問過好多美容醫生係冇辦法整得走。

如果大家仲有印像,1 月時我有 share 過去「真如堂」做埋線,嘗試泵漲呢啲凹凸洞,效果都 ok 的! 不過我只係做咗 1 次,之後就因為太忙冇再去整,所以 2 個月之後呢個咁美好嘅效果就還原了。


而呢盒 Jan Marini 眼霜我係大約 1 月開始用的,用咗幾個月我發現啲凹凸洞好明顯係冇咁凹、平滑咗好多! 😍

而且整體望上去眼底皮膚亦冇以前咁乾,紋理係飽滿咗、漲咗、光滑年輕咗的~

P.S 我有用佢嚟搽埋虎紋


就算化完妝眼底都冇平時咁乾 →

我好好彩地天生眼細眼紋唔多,好少捽眼又有好勤力護膚,所以冇乜眼紋,未能感受到如我哋嗰位熟客咁講,搽完 2 星期唔見咗 2 條眼紋,要即刻返轉頭買嗰種興奮。

不過我體驗到嘅係另一種興奮喇~ 😙

單係改善到我啲凹凸洞 + 改善到我化完妝眼底就現乾紋 + 望上去又飽滿咗冇咁乾呢幾點,我已經夠滿足~


Jan Marini 其實仲有好多皇牌產品,有興趣可睇睇 : https://makeupsecret.com.hk/brands/jan-marini/




14 則留言:

  1. Isa,
    请问April Skin New Magic Snow Cushion 2.0 有黑和白盒,想知道有何分别?

    回覆刪除
    回覆
    1. 白盒係光澤感重啲的,黑盒係較啞緻的妝效~

      刪除
  2. Hello Isa, 請問邊隻眉gel好用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係想揾有色嘅眉 gel, KATE 同 Heavy Rotation 都唔錯呀 (Sasa 有售)~

      刪除
  3. 請問上文所講“同一個 Age Intervention 系列都有盒逆齡面霜啦,搽面化算好系喎”有冇圖,價錢及資料望下,想一次過買埋呢兩樣。我係乾性皮膚,適合呢兩樣嗎?Thanks.

    回覆刪除
    回覆
    1. 乾性皮膚啱用呀, Jan Marini 本身就係為乾性肌而設嘅抗老 skincare~ 呢度有詳細資料: https://makeupsecret.com.hk/brands/jan-marini/

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. https://youtu.be/MWeGUDjiIGw
    見到有你街訪😂😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 我啲 fd 已經第一時間八咗我知 🤣已經係 1.5 年前影的了, 唔知點解而家先出 haha

      刪除
  6. 昵個eye cream 用咗一個多月,系超級正……我既嚴重眼紋及眼袋……收復咗一半
    我有用埋同系列既eye serum

    回覆刪除
  7. 如果眼肚有眼紋兼好乾,
    應該用「Age Intervention Eye Cream 」定係「Transformation Eye Cream 」?

    Thanks.

    回覆刪除
  8. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除