2018年4月11日 星期三

Younique「MOODSTRUCK MINERALS Stiff Upper Lip 唇釉」好用!

Younique 呢個牌子對大家嚟講可能有啲陌生,老實講我之前都冇聽過呢個牌子 😆

不過早幾個月前有 PR 送咗 Younique 支唇釉俾我用,我先發現原來係好正架喎!

就係呢支「MOODSTRUCK MINERALS Stiff Upper Lip 唇釉」→

蘊含滋潤唇部肌膚成份,能增加唇部皮膚含水量,並修復唇部肌膚柔軟度。顏色光鮮,妝效持久,能營造出柔滑而飽和的啞光唇妝效果,不易暈染外溢,不留痕跡,色效能持續一整天。配方不含麩質、香料、乳膠、硫酸鹽、PABA 及 BPA ,不經動物實驗 。


$171 (共 13 色選擇) @ https://www.youniqueproducts.com/

後來上網望咗一輪,先知原來佢係外國直銷牌子,並不設門市,不過 HK 係有網站可郵購。

(trial products given by Younique)



上唇效果 (搽咗 2 層) →

屬淡淡自然血紅色,顏色可層層叠,搽一層係好 natural 微微帶紅嘅效果,搽 2-3 層的話就可以做到好深嘅血紅色。

其實類似嘅血紅色不脫色唇釉 (lip stain / lip tint),好多牌子如 The Balm / benefit / Etude House / YSL / 3CE / 16 brand 等等都有出,不過比較之下,Younique 呢支質感係特別滋潤柔滑,特別貼唇,而且唔會有乾嘅缺點,色效亦好持久,可 last 到半日不脫色 👍🏻


所以我好多時當諗唔到搽咩色唇膏,就好自然地會用佢,等個嘴有返啲血色,望上去精神啲冇咁殘~ 支唇釉不經不覺已經俾我用咗半支 😘

搽一層效果係微微帶紅,好 natural →


如果嫌唔夠光澤感、唔夠滋潤的話,on top 搽多層潤唇膏就會變得好 glossy →

呢個配搭亦係我嘅最愛,經常都係咁化唇妝 😍 


上圖潤唇膏係 Shiseido Maquillage 呢支 →

已經响 blog 推介過幾次,搽完之後唇紋會絕跡,係我最愛嘅外出用潤唇膏 💋


另一款同為 Younique 出品嘅「Moodstruck Splash 啞光液體唇膏」→

色彩飽滿豐厚、質感輕盈,蘊含生物凝膠複合物與複合維他命 C 及 E 成份,能有效鎖住水分,如 mousse 般的質感能讓唇妝滋潤飽滿,輕鬆駕馭各種場合。配方不含精油、酒精及香料。

$210 (共 17 色選擇)


呢款 liquid lipstick 質感確實係好豐厚,搽上嘴就好似天鵝絨面咁嘅 feel,顏色方面亦好顯色、好厚實飽和 →


上唇效果 →

效果其實係唔差,色效亦 ok 持久,不過因為好多牌子都有出液體唇膏,所以就唔覺得呢支好特別,而且價錢亦唔算特別平喔,想買 liquid lipstick 的話可以望多幾個牌子比較吓先~



4 則留言:

  1. 請問真如堂蛋白埋線鼻效果仍ok?
    想做,見你鼻樑同柱做咗,有D相好好,有D好似仍見凹位,唔知係咪角度,推薦嗎?

    回覆刪除
  2. 第一隻唇油是什麼色號?

    回覆刪除