2018年8月12日 星期日

孕婦可以化妝 / 染髮 / 整 gel 甲 / 做 facial / 整睫毛嗎? 🤰🏻

自從公佈有咗 BB 之後,我諗我 Facebook 收得最多嘅問題就係「孕婦可唔可以化妝 / 染髮 / 整 gel 甲 / 做 facial / 做 treatment / 整睫毛?」 

始終孕婦都有正常社交生活、都要見人、都想靚嘛! 🤰🏻

回想 10 年前生第 1 胎、 5 年前生第 2 胎嗰陣,我除咗化妝之外真係乜都唔敢做,攪到個人跌晒 watt,成個黃面婆咁..... 不過而家嘅準媽媽就幸福好多喇! 科技發達,孕婦好多嘢都有選擇~

今日就一次過解答各位準媽媽吧~


孕婦當然可以化妝,都不知幾多孕媽有經常化妝~ 💄

其實好多婦產科醫生 + 美容導師都講過,化妝品份子較大,能入到肌底再入埋血管影響胎兒嘅機率係微乎其微,所以我都照化可也,只要唔好揀 quality 太差、或驗出有水銀 / 鉛 / 重金屬等嘅化妝品就 ok~

想再安心啲亦可以用有機天然 / 無添加的化妝品,例如:



咁 facial / treatment 做得嗎? 💆🏻

普通保濕清潔 facial 係可以做,只係唔可以用有果酸 / 水楊酸 / 蘆薈 / A 酸 / Q10 / 對苯二酚等成份用料,亦唔可以按穴位,同埋唔可以做任何有電流嘅機,連屋企嘅導入導出機 / 瘦面電流機都唔用得。

至於打 laser / botox / 透明質酸 / HIFU / RF / 蛋白線埋線 / 微針 / 矽針 / 駐顏粉底之類,就全部唔得喇 ❌


植睫毛呢? 👁

依醫生所講,經由毛髮入到皮膚、再入到血管而影響胎兒嘅機率幾乎係零咁滯,植睫毛嘅膠水只要不觸及眼皮係可以的~

但孕睫術 / 飄眉 / 紋眼線 / 水晶唇 / 脫墨脫疣等等就唔做得了 ❌


孕婦原來都可以染髮? 💇

以前就話唔得啫,但而家科技發達,好多婦產科醫生都話只要過咗 3-4 個月胎兒穩定後,其實染髮都 ok,但最好睇清楚成份,建議用成份安全、冇化學物嘅天然有機植物性染料,再加上染時避開頭皮就 ok~

Radico 有機染髮霜 →

由 100% 有機草本植物製造,獲全球最俱權威國際有機認證公司 ECO-CERT 及 USDA 認證,為真正有機天然染髮劑,絕無添加化學成分,於種植植物時亦無使用化肥及農藥。不含防腐劑、阿摩尼亞、過氧化物、二噁烷、致敏甲醛、苯二胺及苯二酚,100% 安全可靠。

但染時都幾麻煩吓,要自己加水溝佢嗰包草本植物粉,而且因為冇 chemical,上色時間會比一般染髮霜耐,要染足 1 小時,仲要搽到好 "呢 hea"......

不過上色效果都唔錯,而且不傷頭髮又安全~ 

約 $178 @ 萬寧
Radico 網站: https://radico.store/


如果唔想自己响屋企染咁麻煩,仲可以去 salon 染全球知名 「意大利 OWAY 天然有機染髮」💈→

好多 salon 都有提供 "有機染髮服務",我屋企附近仲只收 $138 添! (平到有啲驚唔敢染) 但就要問清楚有機成份有冇認証 / 係咪真係冇添加化學物 / 溝色過程會唔會溝其他非天然嘢入去等等。

而意大利「OWAY 天然有機染髮」用料係已測試証明為孕婦 / 產後哺乳期都可安全染,並不會影響胎兒,比較安心,我都有染過~ 

不過 OWAY 始終稱得上係 "髮品界林寶堅尼",用料成本當然貴好多,而且染髮過程步驟亦多,染前染後仲包埋做天然有機 treatment,唔係間間 salon 都有得染。

我的及肩長髮染 OWAY 約 $900 (長髮可能要加錢) @ Green Touch Salon 
尖沙咀金馬倫道 18-20 號 Mangan Building 1/F B 室 (Tel: 2877 3068)

OWAY 網站: https://www.oway.hk/


孕婦可以整 gel 甲? 💅🏻

當人人都以為孕婦唔可以整 gel 甲嘅時候,反而我問過 3 位婦產科醫生都話可以! 

但當然亦會有保守啲嘅醫生話唔可以啦,通常會叫你咩都唔好攪就最好添,不過孕婦搽指甲油就真係唔可以了!

坊間其實亦有指甲油係孕婦可用的,如呢款美國「Zoya」→

部份甲油專門店都有售,約 $90-100 支


希望今次嘅分享幫到各位貪靚準媽媽啦~ 😄



1 則留言: