2018年8月14日 星期二

雪花秀 Sulwhasoo 第 2 代昇華版「Perfecting Cushion EX 緻美無瑕氣墊粉底」用後感

雪花秀上年推出嘅「第二代 Perfecting Cushion EX 緻美無瑕氣墊粉底」,一睇到廣告嗰陣我已經好想買嚟試喇! 仲記得當時去 hk 專櫃問過冇貨,我仲專程襯去旅行時响機場 DFS + 台灣 sogo 揾添! 

好可惜當刻周圍都冇貨,後來就不了了之,直頭唔記得咗佢 lu.... 😆

正所謂有緣嘅總會相遇,事隔 9 個月,上星期响街等人走入 Colourmix 涼冷氣,就竟然俾我見到呢盒 foundation 向我招手喇! 🤣

試用咗一星期,報告一下用後感先~ 


產品資料 →

昇華配方蘊含裂褶菌精華萃取,並加入 Sulwhasoo 獨創「Slim Fit High Coverage Formula」,粉底極致貼薄,高效水盈補濕,能融入每吋肌膚修飾斑印細紋,上妝後由內而外煥發細緻光采,透現自然輕盈妝容,妝效無瑕持久。

$350 (包粉底粉盒 + refill) @ Colourmix 

共 6 色選擇,但 Colourmix 因為係水貨平啲,我見只得 #23 色 (剛好我都係用 #23)

雪花秀 website: http://www.sulwhasoo.com/hk/zh


新版設計係象牙色粉盒,盒上有雪花秀經典梅花圖案 → 


具 SPF50 PA+++ 防曬度 →


粉底外觀同普通 cushion 粉底一樣,但海綿上就刻有 logo →


而附設嘅粉樸就好軟綿綿! 仲係比較少見嘅啡色→


印一層粉底效果 (冇搽遮瑕膏,未掃碎粉) →

均勻膚色效果自然,粉質非常貼面,有遮瑕度得來唔厚妝,就算未搽 concealer,黑眼圈都可 cover 到約 7-8 成,色斑就約 cover 到 5-6 成。

以我 dry skin 夏天用計,保濕感方面亦充足,未掃碎粉定妝都唔覺得反光油淋淋,鼻翼偏乾位置亦冇唔貼粉問題。以呢個保濕程度估計過多 2 個月秋天仍能繼續用,只要換支保濕啲嘅精華打底就 ok~


印 2 層粉底效果  →

粉底質地屬 buildable 一類,局部印多一層於面頰後遮瑕度會顯著提高,色斑約 cover 到 8-9 成,感覺再無瑕啲~ 

至於持久度,只要唔出汗的話係 ok 嘅! 😂

因為佢冇乜防水功效,一出汗粉底就浮起晒,而用紙巾印走汗珠時,亦明顯見到紙巾上有好多粉底顏色,同時有嚴重浮粉情況...... (但躲在冷氣房內就冇呢啲問題出現過)

除咗呢一點之外,其實覺得呢盒雪花秀上妝效果係好好,只係似乎唔多適合 summer 用,除非係屬於唔多出汗 / 或長期於冷氣房內用吧! 否則都係秋冬用好啲~ 😆


2 則留言:

  1. 請問妳覺得係咪冇香味?,我都買咗呢盒,但覺得氣味有啲難聞,冇之前致美潤白果款咁有啲香味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用嘅時候冇特別留意個氣味呀~ 都已經用完左好耐了,不過印象中好似真係冇咩氣味的~

      刪除