2018年9月1日 星期六

台灣 BeautyMaker 新出「Perfect Concealer Palette 遮瑕組合」review

話說一盒有幾隻色嘅遮瑕組合,我舖頭都有隻美國「Cinema Secrets 五色遮瑕膏」,都用咗好多年喇~ 只不過佢每次一 sold out 等美國訂貨都好耐,遇上缺貨時我上堂教班就好頭痕 😩

但要揾過隻牌子暫時 replace 都唔容易呀! 始終要一盒有齊深淺橙色 corrector + 深淺膚色遮瑕膏,顏色仲要合心意 + 質地唔要乾 + 貼皮膚喎,其實係好難揾.....

雖然而家「Cinema Secrets 五色遮瑕膏」已經返咗現貨,但我之前都貪新鮮買咗盒台灣「BeautyMaker Perfect Concealer Palette」,勝在價錢唔貴只係百幾蚊,又試試先~

產品資料 →

獨特「雙層球體科技」,不但比液狀遮瑕更保濕更持妝,亦比霜狀遮瑕更輕薄,輕輕點拍就能立即遮瑕痘疤、斑點、黑眼圈,完全看不到遮瑕痕跡,輕易塑造自然裸肌無妝感。

售價大約係 $148-168 @ LOG-ON

(部份圖片取自官網)


產品用法示範 →

大家知 model 示範永遠都係好美好的,但實物顏色又係咪適合依產品介紹般咁用呢? 

等我又 share 實物顏色用法 →

A 象牙色
係好淺白嘅膚色。除非本身膚色好白,否則好少人會用到咁淺嘅色,如用作 cover 痘印 / 斑點會顯灰。但只要自己溝返深色少少亦可以用到唔會嘥,如溝 B、C 或 D 

B 中度膚色
適合普通自然膚色單用,的確可 cover 到痘印 / 斑點 / 黑眼圈 / 膚色不均等等

C 深膚色
膚色深的人單用無妨,否則也可自己溝返淺色少少中和一下,如溝 A 或 B。如以描述指用來作陰影膏用其實並唔夠深色,瘦面效果並不大,除非本身膚色好白

D 深橙調 corrector
可用來為黑眼圈打底調色,然後再搽膚色遮瑕膏,如 B 或 C 。如覺顏色偏深,亦可自己溝少少 A 或 B 中和一下


實物試色圖 →


btw 官網示範呢個效果就好明顯係誇大咗 →

明明係凸嘅發炎暗瘡,有冇可能搽完遮瑕膏會變得完全扁平 / 消失咗??

執相嘅嘢你明嘅~  🤣

HK 的話,呢類 PS 過帶誤導性的商品效果圖係唔出得街,但台灣可能 ok 吧?


用後感 →

我黑眼圈唔算深,用 B (中度膚色) 溝少少 C (深膚色) 已可 cover 晒黑眼圈色素,而淚溝 / 眼尾下垂位我就再搽咗少少 B (中度膚色) 溝 A (淺象牙色) 提亮。

遮瑕度雖然唔算太高,但效果都 ok,以我唔係太多瑕疵要遮 / 色素唔太深唔難遮計,我係夠用的,但對於瑕疵色素深的人計就會覺得唔夠 coverage 了。

質地亦頗貼皮膚,雖則貼面程度唔可以同 cinema secrets / cle de peau / covermark 等等相比,但至少搽上後冇特別現眼紋,亦唔覺得乾,兼勝在夠平! 不過就略嫌有啲跣色,吸附唔實皮膚,持久度差少少......

另外由於呢盒 concealer 色調有啲偏粉紅,下下要溝色都幾麻煩,個人認為呢盒 BeautyMaker 唔算好易用 / 唔太適合新手用,就連上堂借俾化妝師學員試都話一頭冒水,唔熟化妝就不建議買了。


沒有留言:

張貼留言