2019年9月21日 星期六

遠志中醫「全身穴位埋線」減肥第 2 擊 !

3 個月前曾經 post 過去「遠志中醫」做「全身穴位埋線」減肥後, 短短 3 星期就瘦咗 2 個碼, 大家應該仲記憶猶新~

然後就多咗好多人 Facebook inbox 問我係咪真係咁 work? 原理究竟係點? 減咗嘅係水定脂肪? 之後有冇反彈??

見上次整完效果咁好, 我剛剛 2 星期前又返去再做多次, 睇下可唔可以再有瘦嘅空間, 順便又問埋中醫以上問題, 襯今日解答埋俾大家知先~ 😊


先回顧返上次做完「全身穴位埋線」後效果圖 →

呢張相已經可以解答到「係咪真係 work」問題, 完全冇修過圖, 想修都修唔到, 身邊全部都係直線, 而呢個係只做咗 1 次埋線嘅效果 😉 

唯一就係瘦得太快, 肚皮會容易變鬆, 可見右邊張相腰間皮膚都有啲鬆弛, 要勤力狂搽 firming cream 補返 💪🏻

詳細過程 + 感受 + 瘦身原理重溫 :


再睇睇我整完 3 個月後嘅相 →

可以解答到其實係冇乜點反彈, ok 嘅 👌🏻

不過就有因為恃住自己瘦咗而大飲大食, 莫講話節食, 仲要一日 2 餐 full meal 加宵夜, 所以都有肥返少少, 但點計都好過未做埋線之前好多~

健身教練話我咁食法, 冇賤肉橫生變返之前咁樣已經係奇蹟! 🤣 


再回答「減咗嘅係水定脂肪?」→

我屋企冇脂肪磅, 所以答唔到減咗幾多脂肪, 不過就可以肯定減咗嘅唔止係只有水。

我每日至少飲 10 杯水, 亦鐘意食咸嘢 (鹽份高易水腫), 其實係日日都仍然會水腫, 如果減咗嘅只有水, 咁理應好快就反彈還原咗, 但大家都見到我過咗 3 個月都仲 keep 到個效果的~

同埋我係全身都有瘦到 firm 到, pat pat + 大腿 + 背位都收細咗勁多, 肯定唔止剩係減咗水了~


若果期間我冇放任勁食, 應該仲可以 keep 得更好𠻹..... 可惜我太為食忍唔到口 😅


至少而家冇咁肥先, 著得返以前啲衫 →

不過手臂中醫就話好難減太多, 只能減少少, 咁都好過我幾個月前肥到連背心都唔敢著 😅


見上次整完埋線效果咁勁, 於是 2 星期前決定去 encore 整多次, 睇下可唔可以再瘦啲先 →

吸收咗上次整完腳痺 / 腳仔軟嘅經驗, 今次我叻咗, 帶埋老公去..... 扶我 😂 

中醫師離遠𥄫到我老公個肚腩話..... 好似佢需要做埋線多過你喎? (完全係啦!) 😆


唔知係咪上次整過已有心理準備, 今次再整又唔覺得有上次咁痛喎, 亦冇上次感覺咁痺, 今次仲針多過上次𠻹, 上次係全身針咗 56 條線, 今次係 66 條! (早知唔使叫老公花時間去陪我啦.....)

同上次一樣又係 10 mins 左右攪掂, 都係黃晶晶女中醫師, 快狠準~ 勁快手~ 👍🏻


至於原理方面, 上次已詳細解釋過, 今次我就唔長氣 repeat 喇, 也可重溫一下詳文 :  https://isadoracheng.blogspot.com/2019/06/3.html

今次我主要係問中醫師「點解效果咁 work 呢? 真係瘦好多喎?」😲

而家個個見到我都話我瘦返好多, 之前成個人係圓碌碌 / 勁腫漲, 一睇就知剛剛生完 BB 嗰種..... (其實已經生完半年, 只係狂做運動 + 節食咗都瘦唔到啫)

中醫話我屬體虛濕氣重, 加上生完 BB 排唔到毒素同水腫, 做完埋線打通返啲加強新陳代謝 + 收水腫 + 利尿通便 + 健脾化濕嘅穴位後, 當然係會瘦返, 再加埋針咗啲瘦身穴位就更加事半功倍~

另外佢亦有講「產婦」做係一定特別見效, 話本來生 B 增咗磅嗰啲嘢就唔屬於你嘅, 清走晒啲毒氣濕氣之後, 自然可還原返以前嘅身型 (但要產後 6 個月先做得)。

至於唔係產婦呢? 中醫話由於好多女性都係同我一樣體虛濕氣重, 易水腫, 做穴位埋線同樣會有效, 而減下的並不只得水及毒素, 亦有其他瘦身穴位能刺激修身。但如果屬肌肉多 / 較大隻 / 本身已經好瘦的話, 效果就未必有咁明顯了, 肉係稔的會易減啲, 肉係實的就較難減。


今次我仲特登託中醫師開 3 日消水腫排毒中藥俾我, 希望可以加強效果~


2 星期後今天 →

係有比 2 星期前再瘦返啲 + firm 啲嘅, 成個人都冇咁鬆泡泡, 係 feel 到實咗啲嘅~

不過今次瘦嘅幅度就冇第 1 次咁勁, 始終做完第 1 次已經瘦咗勁多, 再做都只能提升一點吧 😉

係咪因為有做運動 / 節食, 所以先 work?

如果你有就當然更好啦~

不過我係懶到一個點, 呢 3 個月都只係每星期做 1 小時運動, 志在郁動下, 有時仲懶到 2 星期先郁 1 次, 所以瘦得返肯定唔關有冇運動事。

至於有冇節食, 我呢 3 個月係恃住瘦咗有 quota, 仲食多過未做埋線之前𠻹!  😝


我問中醫, 有冇機會可瘦得返好似未生 BB 之前呢個樣? →

中醫話係得嘅, 但要襯住做完埋線針咗啲減低食慾嘅穴位, 就該好好節制一下飲食, 食返少啲清淡啲, 唔好因為覺得瘦返少少就食大個胃 😅

特別叫我戒珍珠奶茶..... (中晒死穴𠻹 🤣)


做咗 2 次埋線後, 我認為其實單做 1 次都好足夠 (除非好肥吧), 效果都已經好好了, 又冇反彈, 只要乖乖聽話之後唔好狂食就 ok~ 😉


遠志中醫 →

網站詳細資料 : http://new-vision.com.hk 

中醫穴位全身埋線 $4800 韓國線, 3-6 個月溶線
送 5 日中藥 (價值 $400) + 耳穴磁貼

油麻地彌敦道 518-520 號彌敦行 15 樓 A 室 (油麻地地鐵站 D 出口轉左步行 1 分鐘) 
電話 : 2332 0791 / whatsapp 查詢預約 : 9565 5102

(treatment sponsored by 遠志中醫)


2 則留言: