2020年8月20日 星期四

噴「濕敏敵」幾日 K.O 咗呀囝濕疹! 🤩 中醫草本成份係勁喎!

明明全家都冇濕疹, 係唔知點解細囝有......

初時見佢只係細細撻, 少少紅 / 少少甩皮凸起咁, 但愈大情況就愈明顯, 半年後已經變成一大撻, 2 隻腳仔都 R 到損晒..... 🥺

雖然只屬初期, 但都預計到繼續落去會一直惡化, 梗要趁早 K.O 佢啦! 

大家都知濕疹係可以發得好嚴重㗎嘛.....

初時只係咁細撻 →

其實由細細撻開始, 已經有一直幫佢搽冇藥性嘅抗敏霜 / 濕疹霜, 仲已經試過好多款𠻹, 可惜搽極都冇乜好轉, 搽完好 2 日又再出過咁.....

而家仲要愈嚟愈大範圍, 最驚就係整整吓連個身都有就慘了 😣

見佢成日 R 都知佢痕嘅, 但又唔想俾佢搽類固醇, 所以除咗 keep 住幫佢搽濕疹霜之外, 就唔知有乜可以幫到佢.....

咁啱有中醫朋友公司新出咗支 "中草本配方濕疹噴霧",  知道我個囝有濕疹就俾咗支 sample 我試..... 

係無色無味, 直接噴落皮膚 or 先噴上手再搽都 ok →

濕疹霜大家見得多, 至於 "濕疹噴霧" 雖然市面上唔係冇, 但就較少。而且如果我冇記錯, 印像中全部都係歐美牌子西方植物成份的, 而用天然中草本配方製的就較罕見 🍃🥣

食藥就好多人 buy 中藥多過西藥 (包括我), 唔知對付濕疹又會唔會係中草本成份勁啲呢?? 咁就要試過先知了~

不過我都認為噴霧形式真係會比 cream 好, 始終水質分子更細, 滲透皮膚程度一定比 cream 強, 道理就同搽 skincare 一樣 💦👍🏻


就係呢支「濕敏

⭐️ 全天然草本配方, 不含類固醇 / 西藥成份, 絕無副作用或倚賴性, made in hk
⭐️ 蘊含燕麥膠體 + 黃連 + 黃柏 + 黄芩 + 香附 + 連翹 + 地膚子 + 絞股藍等珍貴成份
⭐️ 噴霧質地能快速渗透受損皮膚內層
⭐️ 有效立即止痕 + 消退紅腫及水泡 + 舒緩積聚已久的濕敏問題
⭐️ 長期使用能改善皮膚質素, 加强抗敏力
⭐️ 可噴於面部 / 全身 / 頭皮, 對暗瘡肌 / 牛皮癣 / 汗癣 / 多年濕疹或皮膚病均有改善
⭐️ 孕婦 / 母乳媽媽 / 嬰幼兒均可使用, 全天然成份, 不小心噴到眼或入到口亦無影響

 

產品建議每日噴 2-6 次, 視乎情況有幾嚴重而定

我見呀囝唔算好嚴重, 就只幫佢每日噴 2-3 次, 連噴 5 日已經好咗好多! →

除咗望上去冇咁紅損浮凸之外, 皮膚摸上去亦冇咁甩皮粗糙, 最明顯係自從開始噴之後, 我同賓賓姐姐都冇見佢再 R 過對腳喇!! 即係唔再痕啦~ 🥳

最鐘意係佢就算唔小心噴入眼 / 噴入口都唔會有問題, 咁就算噴完呀 b 佢 R 過再擺手指入口都放心啲, 有時真係望都望唔到咁多

我仲好顛地擺過入口試味 (呢位媽咪好 crazy) 🤣 

結論係入眼 ok 唔覺得剌眼, 只係涼涼哋, 而入口係冇乜味嘅 🤣🤣


試落自己身上又點? →

我就冇濕疹, 不過都係皮膚敏感底, 個身 (尤其手臂) 久不久就一撻二撻, 會凸起好痕嗰種.....

覺得呢支都堅喎~ 噴完真係即刻唔痕, 隔 5 分鐘再望佢仲已經開始消退 🤩

噴完 3 日之後已經好返晒, 暫時唔使再噴 👏🏻


官網有好多 before & after 例子 →

見到其他人嘅 case 真係好明顯!

對比起上嚟, 我同呀囝嘅敏感 / 濕疹都只係輕微程度, 不過都試得出佢係 work 嘅, 仲好快見效𠻹! 我見網內 用家分享 左上角 bb 媽咪話佢噴咗 1 星期就 K.O. 咗 bb 濕疹! 😲


好返之後會唔會復發?

大家知皮膚敏感 / 濕疹致敏源實在太多, 亦可以係身體免疫系統 / 荷爾蒙出問題, 所以就冇話 guarantee 好返之後唔會復發, 亦冇 guarantee 一定可斷尾的。不過呢支噴霧本身就冇藥性, 唔會有藥物反應產生倚賴。

斷唔斷到尾都好, 至少知道當萬一復發時, 有樣嘢搽咗係能夠好得返吧 😉 

我剩係知呀囝試過好多 product 都唔 work, 而呢支 spray 就係試過之中最快兼最 work 嘅一件, 咁對我嚟講已經好足夠喇~ 🥰


價錢 / 優惠 / 購買方法

原價 $288, 新品上市優惠 $258 @ https://eczespray.com

其實係仲未開售嘅, 我偷步介紹啫..... 😆

要到 9 月中先開始於 Watson's + 百保網店發售


如預先於「濕敏敵」官網填寫 訂購表格 (無需付款), 輸入優惠碼「Isadora01」會有額外 95 折, 開售時會收到 百保網店 email 或 whatsapp 提示, 到時買先再俾錢  

Watson's 買冇折, 而百保網店就滿 $400 免運費 (可夾其他產品) + 買 3 支 spray 送口罩


沒有留言:

張貼留言