2021年6月9日 星期三

韓國最新 Svelte 4D HIFU 🤩 瘦面掂喎 !!

唔經唔覺,原來對上一次打 hifu 已經係 5 年前了!係時候再去 up keep~ 


今次揀咗間喺公司附近嘅小型美容院,價錢平又唔 hard sell,試做完一次效果同感覺都唔錯,推介俾大家睇睇 👉🏻



做嘅係呢個 👉🏻


韓國最新 Svelte 4D HIFU 療程


使用最新技術造成隱形能量線,熱凝點更精準集中,效果比傳統 HIFU 更好更無痛感,能在筋膜層及真皮層建造網狀棚架,進一步提升面部及眼部緊緻效果,令圓面變 V 面,踢走雙下巴,趕走包包面,收緊鬆弛贅肉,提升蘋果肌,締造完美輪廓,同時可刺激膠原重組,撫平皺紋及表情紋,收細毛孔,保濕美白。


效果一次見效,過程無痛楚無創傷,無需修復期



房間光猛整齊企理 👉🏻



Hifu 好多人都做過,我自己就認為效果好唔好,美容師經驗同機種都好重要~ 


先講講部機,好多人認為外國機效果一定更好,雖然我唔否認,但其中主要原因係外國機能量更大,於是痛感就更強,好多人都頂唔順叫痛要將能量調細,但如果係咁,咁同用韓國機做有咩分別呢? 收費仲平好多喎?🤷‍♀️



另外我諗大家都知 HIFU 係有 3 個唔同 mm 機頭,包括:


4.5mm 針對面部肌腱膜系統提升組織改善鬆弛

3mm 針對深層皮膚收緊肌膚

1.5mm 針對淺層皮膚達到嫩肌效果


有啲美容院會用好平嘅試做價引客,但就未必用晒 3 個機頭,又或者打唔足等等,而呢間 Purity Pro 我敢講效果係我試過最好的!絕對冇 hea 打,好有心機打咗好耐 🤩



效果方面 👉🏻


好明顯塊面係收緊晒!冇咁包包面~~ 🎉


最開心係蘋果肌由鬆出嚟變返緊緻,連毛孔同細紋都少咗,成個樣精神好多!望落又後生過未打 HIFU 之前~ 效果仲好過我之前打美國機!正 ~ 🤩


至於笑紋其實都已經減淡咗一啲,不過本身真係太深,可能要打多 2 次先再有好轉


始終人大咗皮膚一鬆望上去就顯老 +憔悴,每隔幾年定期做一做 HIFU 都頗必需~



至於痛唔痛 👉🏻


而家啲科技越嚟越新,呢部新機已經唔叫痛,加上我唔係好怕痛,所以叫美容師姐姐慢慢調高度數,建議大家都係慢慢由低調高去試



另外雖然冇錯係一次見效,不過如果想效果更好更 long lasting,都係同傳統 HIFU 一樣連續做 3 次效果先會最理想 (隨後效果約可 keep 1.5-2 年)。


價錢 👉🏻

原價每次 $3888 

讀者首次試做價 $1588

隨後 2 次每次 $1688 


比早幾年做 HIFU 價錢真係平咗好多!而且呢間勝在明碼實價唔 hard sell, 3 個機頭打足 (全面 + 眼底 + 雙下巴), 有興趣可以去佢哋 Facebook 望望:https://www.facebook.com/purityprohk


Purity Pro

預約查詢 whatsapp : 67556700

尖沙咀金巴利街 1B 恆港中心 9/F 902


(treatment sponsored by Purity Pro)




1 則留言:

  1. 請問我想试你推介的facial,你會建議先做韓國最新 Svelte 4D HIFU 定係做韓國雲朵那?

    回覆刪除