2013年10月16日 星期三

Anumi x B.Duck "Mum Love Bub Pamper Box"

自從誕下 baby Rena 之後, 一直收到很多朋友送來的 baby gift~4 年前哥哥出世時收的全是衣物, 但早陣子妹妹出世, 反而收到的大部分都是 BB skincare! (時代不同了??)

今次收到的 gift 超 cutie!

是 Anumi x B.Duck 的限量版 "Mum Love Bub Pamper Box"  (澳洲純天然媽媽寶寶護膚套裝), 鴨仔 crossover 護膚品!
BB 用的東東, 當然以純天然優質成分製造的好! Aunmi baby skincare 標明溫和而安全, 不含添加化學物或色素, 適合 BB / 孕婦 / 產婦使用.

奇在今次 boxset 是由 P.R. 姐姐送贈, 並非自己朋友送~

(由懷孕至生 BB, 我一直沒告訴各位 P.R,  可能突然睇到我個 blog 發現了?)

今次收到這盒鴨仔 boxset, 最開心的是哥哥! 

因為他是鴨仔的超級粉絲! 我都不知買過多少 B.Duck 的東東給他了!




鴨仔沖涼浴棉實在太 cute! 別說是小朋友, 我是大人都想要!

左邊 "Baby Wash" 已經使用中, 是二合一的 BB 滋潤洗髮沐浴露 ($198), 屬純天然溫和不澀眼配方, 連皮膚敏感或濕疹 BB 都可以用, 完全不含化學起泡劑或任何有害成分~

可惜 baby Rena 是不能告訴我用後感! hahahaha~~~

但幫她洗白白時, 都覺得是易於清洗及乾淨的, 也沒特別氣味~


右邊 "Stretch Mark Oil" 是妊娠紋修護精華油 ($278), 不含精油及任何化學物質, 100% 純天然成分:

產前 / 產後用也可防止妊娠紋形成, 鎖緊水分及增強皮膚彈性, 舒緩懷孕媽媽因肚皮漲大產生的痕癢感. 另外也可用在 BB 身上, 有效清除 BB 頭泥, 或當作 baby message oil 使用都 ok.

我生了 BB 約 2 個月, 到現在都一直有用產後 product 或修身 lotion 塗肚皮 (指腰腹), 就是怕有妊娠紋! 打算多用幾個月, 至肚皮完全收緊後才罷休~

用 lotion 還是用精華油好, 就視乎季節, 及皮膚有多乾吧. 我一向不怕用油, 甚至可說喜愛用油, 因為我實在是 "人乾"! 塗什麼都很快吸收! 


BB 及媽媽系列是 Anumi 新出的, 之後也能買到, 但限量版 B.Duck Boxset ($558) 就只在今期有售, 2 款產品均可自選:



Baby skincare 是送給妹妹的, 當然留給妹妹用, 但鴨仔沖涼浴棉就一打開已被哥哥搶走!

我仲教佢要先問過妹妹肯唔肯送俾佢.......

但當然~~~

2 個月大的妹妹係唔會識答, 一於繼續啜奶咀, 於是哥哥輕易奪得心頭好!  

今星期沖涼不知沖得幾開心~~~

(好處是突然變得自動自覺識沖涼! hahaha!)



除了上圖的 full size 產品外, 未用過又想試的話, 也可揀買下圖 "體驗套裝" ($228):

Trial set 內有 4 款 30ml 旅行裝, 可以試過好用才買 full size~




Trial Set 內包括 BB 用的二合一洗髮沐浴露, 潤膚沐浴油, 修護保濕乳, 及媽媽用的抗敏身體潤膚乳:

大部分由 baby Rena "享受"!

Size 細細, 方便收於 BB 出街袋內, 每逢到假日湊去爺爺屋企過夜時有得用~


Anumi 官網 + Shop List: www.anumiskincare.com (查詢: 27860702)


沒有留言:

張貼留言