2014年5月31日星期六

Makeup Secret *夏季新品 Clinique vs. Maybelline 粉餅霜*

16 則留言:

  1. 請教:有冇乜嘢產品系可以改善皮膚膚色唔均衡

    回覆刪除
    回覆
    1. 你意思是指護膚品對嗎? SKII 的環采鑽白精華, Melvita 的有機花果亮肌精華, 或 Kiehl's 的維他命 C 精華, 對均勻膚色之效果都不錯~

      刪除
  2. 春夏有甚麼碎粉推介呢?(混合性皮膚)最好是200元內..若有色揀更好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 由於現時專櫃品牌的碎粉都很貴, 如 $200 內可考慮開架品牌, 如 Watson's 有售的 media / MUJI 無印良品 / NYX / Lavshuca 的都不錯~

      刪除
  3. 我想搵一啲好薄嘅foundation(最好薄到冇乜遮瑕度),又喺比較油嘅皮膚(外油內乾)喺300蚊以內有冇好推介?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可試試 Clinque 的細緻毛孔控油粉底液 ($260), 比較薄身, 也是 oil-free 的~

      刪除
  4. Hi, 我剛買左akuma眼線筆,係咪可以自己刨架?去sasa買果d筆刨可以嗎?thx!

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒錯是可用 sasa 那些筆刨刨的, 我也是用那些筆刨~

      刪除
  5. Hi Isa, 我用開Laneige BB cushion (舊版), 內有藍色粉撲, 質地好細緻, 不過替換裝亦有附送多一個, 所以我現在有一個舊粉撲. 我打算洗乾淨它保留, 不知道用於上其他稀質的BB cream或粉底液好不好呢? 它的質地很難把上面沾有的bb cream完全清洗乾淨 (滑潺潺的), 我又無洗撲劑, 如何保持清潔呢? Thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 也可用來上其他稀質的BB cream或粉底液的, 但就必需要有洗撲劑才能清潔到, 因這個粉樸本身好吸粉底較難洗, 就是用洗撲劑也要洗 2-3 次先 ok, 平平地可去吉之島 12 蚊店買支洗撲劑 ($12)~

      刪除
  6. Isa你好呀 請問遮暇上在碎粉之後發覺遮到有d一達達 吾太均暈 除左再化過之外可以點?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 首先應待遮瑕膏乾至九成時才掃碎粉, 會無咁易變一達達. 另外如已上了碎粉, 可用濕粉樸 / 濕粉掃抹走該位置之碎粉, 如有需要先再重新遮少少遮瑕膏~

      刪除
  7. Hi Isa! I am Age25, with sensitive combination skin, but serious lack of water on forehead and chin. 最近我想買d補濕plus改善水油balance的mask. Do you think Sisley or Erno Laszlo would be better for me? You have demonstrated both products:-) Thanks soo much!

    回覆刪除
    回覆
    1. Sisley 的 Express Flower Gel (非我用過那支), or HABA 的 Amino Collagen Moisture & White PACK (gel mask) 都 ok, 而 Erno Laszlo 則是去黃抗氧 + 少少保濕為主~

      刪除
  8. 你面瘦左咁多嘅,仲長左d ,靚左
    用左咩產品呀?我好包包面

    回覆刪除
    回覆
    1. thank u~ 只不過係生完 bb 後呢 10 個月, 有 keep 住日日用 Clarins 那支 V 面精華, 同之前去美容院做過 2 次 RF 瘦面 treatment~

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。