2014年8月6日星期三

Video 講講: 去旅行 / 出 trip 帶備之化妝品

每逢出 trip / 去旅行, 盤算要帶備什麼化妝品, 都是件頗傷腦筋的事! 帶多了又嫌重, 帶少了又怕不夠用, 對有選擇困難症的人尤其傷神.

而我的選擇方向則為 "最緊要輕便", palette 形式的彩妝組合必定是 first choice, 慳位是重點, 反正外遊時化的妝就不會太花巧, 只務求看起來精精神神~

來分享我上星期出 trip 到上海時的選擇 ^^

當然, 如家中沒有這類彩妝組合, 也不需為一次外遊而刻意購買 (除非你經常外遊), 用回手中有的化妝品亦絕對 ok, 只不過沒那麼慳位而已~


至於 video 內那部 GLYCEL 美容機, 是真的非常正! 

很想詳細介紹一下, 但因明天需早起, 未來 2 天也要為廣告工作化妝, 今天暫時不寫太多要早點休息了, 過 2 天才再在 blog 內寫寫~

48 則留言:

  1. isa 救命呀,最近眼肚愈來愈明顯,睇落好殘好老,點算好(>_<)

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 除了可用有緊緻功效的 eye cream / eye serum 外 (如 Clarins 電眼精華), 日常搽 eye skincare 時也可加入少少按摩動作, 如由眼頭向眼尾至太陽穴輕按 (別拖拉)~

      刪除
  2. Isa, 呢部同你之前介紹0個部v面機有咩分別?只買一部你會選邊部?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ YA-MAN 有導出 + 導入 + 緊緻 + 冰感功能, 全以 RF 射頻貫通, 各方便表現比較平均, 但未算用完即時見效, 要長期用先慢慢見效, 如我的 case, 用了 1 個月後變 V 面了自己都不發覺, 要人問我點解瘦咗先知, 但勝在功能夠多, 一部攪掂. 而 Glycel 呢部則以 42°C 熱能 + 微電流 + 640 波長紅光貫通, 主要只是緊緻去紋同嫩膚, 冇導出功能, 但減紋及 up lift 效果即時可見, 亦比 Ya-Man 輕身好多~ 視乎你想要一部多功能但見效較慢的, 還是想要少一點功能但見效快的機了, 如果想主攻瘦面嫩膚, 咁 Glycel 會更明顯~

      刪除
  3. Isa, 我就快去旅行,但行李想Hand carry,所以想找一些卸妝潔面二合一的產品, 只需要卸到防曬或BB cream. 我是混合性皮膚,加上容易生暗瘡
    今次我去高原,天氣很乾燥,要搽D咩護膚品?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 卸妝潔面二合一的產品, 可用 banila co. 的 clean it cleansing balm 卸妝潔面膏 (sasa 有), 但就比較大盒, 一係自己扢少少放入空瓶帶去吧~ 而護膚品 toner / 保濕精華 / 面霜 / 防曬霜是不可缺, 如家中沒有小支 size, 去 sasa 買 sample size 的都 ok, 全部少於 100ml 能帶上機~

      刪除
  4. Isa你好,最近我買了一set Osiao的產品包括他們的Inner Radiance Essence Lotion,和SK﹣II的神仙水。請問他們可同時用嗎(功用會撞嗎)?如可以次序應該是..? Thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 兩款其實是同類 product, 不需共用, 但可分早 / 晚上, 日間可用 SK-II, 晚上可用 Osiao~

      刪除
  5. 請問如果你朝頭早或lunch出一出去食飯 返到屋企你會落妝要搽返防曬定係吾搽? 還是直頭吾落妝住?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 我會直頭不落妝, 直至黃昏太陽 bye bye 才卸妝~

      刪除
  6. Isa 請問如果想畫自然嘅眼線 畫到眼尾個陣應該向下定向上?
    其實我成日畫到眼尾個陣都覺得特別吾難畫 請問可以點?
    我畫眼線個陣對眼係半開合 請問正確嗎?
    請問痴假睫毛點先可以易d?
    我痴左雙眼皮膠水個陣畫完眼線打開眼會吾見左條眼線 請問可以點?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 如想畫自然眼線,畫到眼尾時應該向後打平畫, 不向下或向上. 如覺得眼尾難畫, 也可先由眼尾落筆, 向返眼頭方向畫 (即先由眼頭畫至眼尾, 眼尾拉長的部分則向前畫), 或者甚至用咭紙墊住眼尾才畫都 ok (半開合畫是正確)~ 另外先把假睫毛剪成 2-3 段, 再分開貼對新手來說會更易~ 而最後的問題, 只需把眼線畫粗一點便 ok~

      刪除
  7. iSA
    我皮膚屬超缺水性皮膚呀
    我試過用Loreal UV PERfect aqua essence防曬, 佢可以令到我面唔油, 但抽乾左水咁呢...
    用其他牌子冇咁乾的, 但就太油了
    好麻煩呀, 可以介紹邊隻合我用呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 你的情況應該是揀一款更保濕的精華, 然後繼續用回清爽的 Loreal UV PERfect aqua essence 防曬~

      刪除
  8. 呢部機係自己買還是PR送的?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 2 樣也有, P.R 在部機未出時已送了一部給我先試, 而我用了幾次後覺得超好, 便早將部試用機轉送给媽媽了, 自己去上海前一星期再在專門店買了部新的自用, 所以現在手中那部是自購的~ 也明白大家對 blogger 讚好的東東會存有疑問, 下次我介紹這部機時, 會 attach 埋收據 post 出, 方便大家知道~

      刪除
  9. 請問有用過MAC的 Mineralize Skin Finish Natural嗎?適合油性皮膚用嗎?還是shu的白瓷光感粉餅會較適合?thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 還是lancome的奇蹟亮白粉餅會較好?

      刪除
    2. hihi~ 有用過, 絕對不適合油性皮膚, 會很快出油, 而 shu 的白瓷光感粉餅會較適合, 也比 lancome 的奇蹟亮白粉餅更適合油性皮膚用~

      刪除
    3. 其實如果不嫌煩,是否用碎粉補妝最好?

      刪除
  10. 請問乳化宜個步驟要好似用cleanser個陣甘洗宜求其捽兩捽就得? 請問點解我次次畫完黑色上內眼線再畫白色下內眼線 白色下內眼線都會變到黑色? 我想用白色下內眼線放大對眼 但又吾可以吾畫黑色上內眼線 請問可以點?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 乳化步驟其實只需幾秒可完成~ 另外由於內眼線位在眨眼時, 上/下內眼線位一定會掂到, 所以 "下內眼線" 也很容易會沾到 "上內眼線" 的顏色. 可先等上內眼線乾掉, 才畫下內眼線, 會比較持久. 但其實如出眼水 / 或眨眼次數較多時, 始終都係會溶化落到下內眼線的~

      刪除
  11. Isa 我混合肌在t -zone用開ysl matte touch 想揾隻適合混合肌用在兩邊面嘅base 請問有推介嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是想找透明的 base 對嗎? 那可試試 Laura Mercier 的 foundation primer, 及 NARS 的 Multi-Protect Primer 都不錯~

      刪除
    2. Laura Mercier佢有幾隻base 請問邊隻會岩我skintype? 價錢多少? 謝謝

      刪除
  12. Hi 請問如果我平時畫開隱形眼線 想揾隻夠幼 夠黑 又防油防油嘅眼線液 請問可推介嗎? 另外 請點卸妝點先可以快d 定係真係要慢慢卸乾淨?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可試試 sasa 內有的日本 Heroine Make (即前身的 kiss me) smooth liquid eyeliner, 或我 video 用開那款韓國 Giverny Liquid Eyeliner 都會不錯~ 另外用强效的 eye makeup remover 就能更快卸清, 如 Heroine Make 或 Giverny 都同屬卸眼妝快的 eye makeup remover~

      刪除
  13. Isa 請問化全妝你一般要幾耐? 點先可以化到好似你甘又快又靚? 我做左空姐冇幾耐 有時早機要凌晨起身化妝真係好辛苦 又吾可以化得淡喎:-( 我混合性皮膚 想揾支岩機上及平時出街嘅補濕spray 請問有咩推薦? 最後 我一向只用spf.30 pa+++嘅防曬 請問有冇邊隻夠清爽嘅推介?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 約 10-15mins, 現乎會不會貼雙眼皮膠紙及假睫毛, 如一般返工妝是 5-10 mins, 化得多就會愈化愈快了~ 而補濕 spray 我在用 melvita 有機玫瑰保濕抗氧噴霧 (約 $125), 覺得都好好, 比較霧面不會弄花妝容~ 另外防曬我在用 LOVEISDERMA 的 SPF50 及 Jill Stuart 的 SPF50, 暫時覺得這 2 款最清爽好用 (約 $230 / $260)~

      刪除
  14. 請問平時吾化妝靜係用左防曬 用紙巾印過面油係米一定要補搽多次? 如果有化妝要用面油紙印完係米都要補防曬? 想全面補係米只可以用防曬噴霧? 邊隻spf50 pa四個加會岩偏油皮膚? 如果我補防曬同我上妝前用個支防曬吾同得吾得ga? 會吾會因為甘曬到一達達?

    回覆刪除
    回覆
    1. 也都要補搽防曬的;如有化妝要補防曬的話,則可用防曬噴霧,又或者用有防曬的粉餅~而 SPF PA++++ 可選擇 RMK SPF50, 經已是最爽身了~而補搽那支防曬,不一定要與日間用那支相同,會不會曬到一達達是取決於防曬度,及搽得均不均勻,份量夠不夠而已~

      刪除
  15. Isa 請問你有冇shaving cream推介?
    我用giverny支卸妝卸防曬 用後會覺得有層油係塊面 要用
    cleanser洗多次 我平時只搽防曬 有咩產品岩混合肌卸防曬?
    請問你覺得泰國牌子beauty cottage及beauty buffet? 佢地有咩
    好用? 其實去泰國有咩值得買?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 我沒有用 shaving cream 的習慣, 一般只在洗澡時用 shower cream 順便 shave 埋~ 而只卸防曬的話, 任何洗面膏也都 ok 的, 只要能起泡的那種便可以了, 如 Shiseido The Skincare 洗面膏 / 今期我用緊的 COSME DECORTE 之類~ 至於泰國牌子 skincare 我除了 hand cream 之外, 其他產品都未用過, 對泰國牌子也不太熟悉, 所以抱歉今次幫唔到你手了~

      刪除
  16. Hi Isa 我好鐘意飲咖啡同茶 搞到d牙好黃 有咩平價嘅方法可以令到d牙白返?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大 S 推介過的樂潔牌美白牙粉 (約 $100 內, 不少網上店有售), 我有試過, 覺得 ok 但非超有效, 總好過沒用這樣. 至於美白牙膏 / 美白牙齒筆我也試過很多, 但全都不覺有效, 所以除了做藍光外, 似乎沒什麼方法最有效了.

      刪除
  17. hihi~ 請問手指d毛你會點處理?請問你仲有冇用好耐之前介紹的晚間防衛護膚粉嗎?(日本牌子來的) 用左有咩功效? 會吾會block毛孔? 請問搽toner洗吾洗搽埋頸? kiehl's 的 calendula herbal - extract toner 搽吾搽得頸?

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常會用剃刀剃走~ 而 ettusais 的晚間防衛護膚粉仍有使用中, 不過剛用完未有再買, 遲 d 經過先. 不會 block 毛孔的, 是保濕粉, 能鎖住護膚品免被空氣抽乾水份油份~ 而 toner 亦應搽埋頸, 基本上所有臉用的 skincare 都應搽埋頸, Kiehl's 的 toner 亦可搽頸~

      刪除
  18. Isa 我知卸妝油一定要乳化 請問除左卸妝水外 其他卸妝產品係米都要乳化? 請問乳化個陣洗吾洗打圈捽?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如屬卸妝膏 (balm) 或 cream 之類的, 其實也需乳化, 反而有些卸妝油不一定要乳化 (如 bobbi brown), 而乳化時只需打圈捽 10 秒內已足夠~

      刪除
  19. Hihi~ Isa ~ 我嘅睫毛好易drop 加上又短又吾濃密 想揾隻防水 防油 防汗嘅睫毛液 請問你有咩好介紹?(請平貴嘅推介都一次過話我知呀 我想參考下 謝謝~)

    回覆刪除
    回覆
    1. so far 用過最好是 Loreal 的 4D Architect Mascara, 比較不易 drop, 覺得比貴價的更好~

      刪除
  20. 請問你覺得evie潤唇膏好吾好用?定係你有其他推介? 我要支係支裝 有防曬 可以減淡唇紋 又夠潤嘅潤唇膏 請問你有咩心水?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得 evie 都 ok, 不過有防曬的 lip balm 我最鐘意都係 bobbi brown, 不過係盒裝, 如果支裝就通常用 Kiehl's~

      刪除
  21. 請你有冇用過doctorcos爆水神器? 第幾代好用d?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hihi~ 抱歉呢個我冇用過喔。。暫時俾唔到意見了。。

      刪除
  22. 請問loveisderma防曬荃灣有貨嗎?

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。