2015年4月28日 星期二

back to hk + 蘋果日報訪問 + Kiehl's Sleeping Mask 用後感

剛從北京回港, 返到屋企囡囡見到我如同陌生人一樣, 好 hurt.... 所以說家中有小朋友真的不能出太多 trip, 海外 pre-wedding 與我無緣了....  

上星期工作行程特別緊湊, 上機前一晚還接受了蘋果日報訪問 + 教化妝班, 去到北京還要遙距處理幾單 hk 的廣告化妝, 好擔心因自己不能跟場會有什麼閃失.... 好彩總算又過了幾關, 感激一班 makeup artist 落力幫到手!

這幾天我近乎是與世隔絕, 內地把 facebook 等網站都全 block 了, 就連 blog 都上不到, 而我又換了中國電話卡, 所以.... 今天回來時有看到大家的留言, 請待我慢慢每個回覆~

離開了 hk 一星期, 一返來就見到蘋果日報訪問已出街, 分享一下~

(按圖可放大)




攝影師在很專心的影 product 相, 我就完成訪問玩 selfie ^^


去了北京幾天, 天氣雖然熱, 但就乾到不得了, 就算已塗過多層 lip balm 仍避不過 "爆唇" 宿命, 嘴唇乾到腫起變孖潤腸, 每朝早起身似打了豐唇針, 有 Angelina Jolie feel.....

驟眼看唇印好像頗性感, 變得超豐滿! 實情是腫到痛, 要用 face oil 塗唇打底才能減低痛楚.... 

加上我唇型本身已經夠厚, 腫脹起來後就更加驚嚇.... 好彩返到 hk 後就沒事了 ^^


至於皮膚護理方面, 由於北京太乾 + 我本身皮膚乾, 在 double 乾之情況下, 每天也要用 face oil, 一般精華素完全不夠補濕. 

而晚上就算用了 face oil + 晚霜都嫌不夠滋潤 (9 秒 9 就吸收掉變乾爽), 隨後還要再加 sleeping mask....

Sleeping mask 我帶了下圖的 Kiehl's 去, 在飛機上剛好見 "雪花秀 - 與潤面膜" 有 discount, 也買了去用. 估不到皮膚乾到連雪花秀都不夠潤, 幸好自己有帶 Kiehl's!


"Ultra Facial Overnight Hydrating Masque" (特效晚間保濕面膜)


官網產品資料:

蘊含麥冬萃取 (吉祥草) + 南極葡萄蛋白 + 沙漠植物萃取於睡眠前使用, 能為肌膚於晚間源源補充水份, 瞬間提升肌膚的吸水增強肌膚底層的鎖水力將保濕功效倍增, 保持持久滋潤保濕, 令肌膚倍添柔滑, 煥發明亮潤澤.

$320 / 125ml

中等售價不算貴, dry skin / 成熟肌值得一試~


這盒 sleeping mask 我在 hk 已使用中, 大概是 3 星期前買的.

用法有別於一般 sleeping mask, 其他 sleeping mask 都用在晚霜後的, 而這盒 Kiehl's 則是在洗臉後用, 不用清洗敷著睡, 即不需塗其他護膚品, 超方便!

如果晚晚都能這樣 one step 攪掂護膚程序, 多好!!

不過它除了補濕之外, 沒別的效能.... 而且質感非常厚杰黏膩, 晚晚敷也似乎 "太補" 了, 說不定受不了的人可能會出粒粒....

所以感到皮膚特別乾時 or 懶的時候用就 perfect~


就算只是薄敷都會感到黏膩....

有點似全臉塗了凡士林的感覺吧?

不過滋潤度非常充足, 對 dry skin / 成熟肌 / 有乾紋皺紋的皮膚來說, 補濕效果確實很美好, 翌朝醒來洗臉後皮膚一點都不乾, 更有種天然光澤, 看上去亦很飽滿~

(沒氣味的)


而混合肌 / 未至於太乾的皮膚, sleeping mask 也可選擇雪花秀 "Overnight Vitalising Mask" (與潤面膜), 我在 8 年前一開始寫 blog 時已大力推介過, 可算是 sleeping mask 榜首!

覺得它沒什麼缺點喔, 夠潤又不膩~ 唯一只是那淡淡的草藥味, 自覺嗅多了有點生厭而已, 所以近年都沒再買, 今次再 encore 買返~


$315 / 120ml

$315 是我在飛機上買的價格, 至於 hk 專櫃, 我都不知道現時漲價至多少了, 以前買的時候都是 $300 多.



16 則留言:

  1. Hi,Isa
    你之前推薦的Loreal Base Magique雪葩細緻底霜請問係用係邊一個Step架?我習慣係用粉底液之前用BBorCCcream又或者make up base既。

    回覆刪除
    回覆
    1. "雪葩細緻底霜" 是用在有色的化妝品之前, 即 bb cream / cc cream / 有色 base / 粉底之前~ 如你用的 base 屬透明的話, 那用後便可塗 "雪葩細緻底霜", 再上粉底~

      刪除
  2. 寶藝保濕gel, 懷孕可以用嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 懷孕最好用 organic 有機的 skincare, 會更安心, 絕大部分非有機或全天然的 skincare, 都含有 chemical~

      刪除
  3. Hi Isa!
    請問有沒有適合混合性皮膚用的洗臉產品?我的皮膚應該是乾到出油。我之前是用SASSOU的洗臉皂,感覺不錯,不過還是想試試其他的。
    謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. SASSOU 洗臉皂的確好好用~ 如以它作比較 x 乾到出油皮膚用, 比它好用的大概是 Gamila 洗臉皂了~

      刪除
  4. HIHI,
    想問一下混合性偏乾 一熱就眼底會溶妝 (已經係用NARS既眼影打底+NARS眼線)
    用咩補妝會比較好?
    我記得之前你有推介過nars light reflecting pressed setting powder ~唔知呢個岩唔岩我用?
    THZ!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 除左呢隻仲有無其他牌子既粉饼係可以簡既呢? THZ AS ALWAYS!

      刪除
    2. 用 Nars light reflecting pressed setting powder 只有控油效用, 將已出油的位置變回清爽, 但補妝沒有遮瑕度, 如眼底溶妝用它甚至會乾, 也不能抹走或補返已溶妝的瑕疵, 所以如眼妝已溶落眼底變黑的話, 先用 concealer + 濕海棉抹抹, 再重新印少少 concealer, 然後オ掃粉餅會更好 (如不上粉餅仍是會溶妝的, 但粉餅本身較乾, 補妝時亦不適合單用在眼底)~ 而用這個方法的話, 基本上可配合所有粉餅用, 只是由於眼底皮膚偏乾易出紋, 別揀太厚身的粉餅較好, 或改用化妝掃不用粉樸為眼底定妝更 perfect~

      刪除
  5. Isa, 請問你知道如何計算睫毛夾的弧度嗎? 因為我知那些睫毛夾的##R是可以計出來的, 如學懂就可以減少買錯的機會了 ><

    回覆刪除
    回覆
    1. 睫毛夾弧度計法是有, 如日本出的那些便會寫明是幾多 mm 眼型長度, 或幾多 R 弧度等 ( R 大概是拱型部份直徑 x 1.8-1.9 左右), 但其實在實際使用上, 由於每人眼球凸的位置、或有凸等等都不同, 所以仍然未能真正靠此計算出適合自己的睫毛夾, 另外就算 mm 及 R 都適合了, 亦要視乎膠條的軟硬度, 所以仍有可能會買錯的, 因為睫毛夾都被膠盒封住冇得摸..... 而我自己是偏好用如 Laura Mercier 那類的開ロ睫毛夾, 就是弧度 / 長度不夠貼, 至少能自己遷就夾的角度這樣~

      刪除
  6. 你揀要扮靚做女強人, 個女當你如同陌生人好正常! 好hurt果個應該係你個女! 你有得揀你的興趣, 但佢就無得揀個可以陪佢玩多d見多d的阿媽, 你好好檢討下啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的意見, 我會好好檢討的, 其實我只是一年出一次 trip, 平常每天都有花時間陪一對小朋友, 每逢weekend 亦全天侯陪伴, 寫 blog 拍 video 也是等到一對小朋友返了學 / 半夜睡了オ做, 如果你有留意我的每天出文 / 回覆時間, 全部都是在半夜オ寫的, event 活動亦盡量不去, 就是因不希望減少跟小朋友日間的相處的時間..... 可是エ作總不能不做, 我敢說我留在家陪小孩的時間, 已比一般在職母親多, 只是今次出 trip 沒見幾天而已..... 或許在 blog 內我只寫扮靚分享文, 所以覺得我的生活就只有扮靚, 沒有其他吧....

      刪除
    2. Isa,你有幾愛錫你嘅囝囝囡囡,我哋有眼見!你犧牲自己嘅休息時間,同我哋寫分享文,又解答我哋嘅問題,我哋都有眼見!作為一個在職媽媽,可以做到你咁樣,已經攞晒滿分!撐你!!!~~Alice

      刪除
  7. Hi Isa, can you please do a comparison between bareMinerals Complexion Rescue and theBalm tinted moisturizer? which one do you prefer and is better for dry to normal skin? thank you:)

    回覆刪除
    回覆
    1. The Balm 會比 bareMinerals 高 coverage 一丁點, 補濕及滑一丁點, bareMinerals 推開後感覺屬比較水質, 而 the balm 是 gel 感, 所以如皮膚較乾 summer 用 the balm 更好, 不太乾的話就用 bareMinerals 都足夠了~

      刪除