2015年4月20日星期一

HABA "VC Lotion II" 升級版美白重生露

早陣子收到 HABA 送來的 "VC Lotion II" 升級版美白重生露, so far 試用了 2 星期多一點, 又是時候寫寫用後感~

and oh... 由於這幾天比較忙, 要準備在後天出 trip 前, 先安排好化妝師們幾天的工作, 未夠時間全部回覆大家的留言, 待我明晚一次過 reply, 抱歉抱歉...


(trial product from HABA)


先提供少少產品資料:

成份含維他命 C + 維他命 P 誘導體 + 納米磷脂質 + 獨創美白成分 "抗黑色素混合物"有效促進肌膚血液循環, 修護受損細胞, 深入肌膚作長效保濕及加強肌膚透明感, 同時抑制黑色素形成, 改善色斑, 亮白膚色.

使用方法美白保濕水用途, 亦可面膜紙 / cotton pad 敷面用

$460 / 180ml @ HABA 


成份無添加, 用得更安心, 特別是皮膚容易過敏的人~


屬比清水杰身一丁點的質感, 會有輕微黏黏的感覺, 但不嚴重, 也不影響隨後塗的 skincare. 

用後明顯 feel 到有持久補濕感 + 潤澤度, 對因皮膚乾而形成的毛孔 / 細紋有顯著撫平改善, 這點我覺得不錯~ 

個人認為會特別適合偏乾皮膚 / 粗糙肌膚使用, 尤其在夏天晚上開冷氣亦會抽乾水份, 所以夏天也能用這款, 補濕度絕對不弱~

除了潤澤度充足之外, 其他效果方面, so far 試用了 2 星期多一點, 未至於好長時間, 暫時未見到膚色有變得更白.

於是我又有把它倒入 cotton pad 敷面用過, 想試試當 mask 敷效果會如何....

而敷完 20 mins 後, 的確好夠潤澤, 就如敷了強效補濕 paper mask 一樣, 非常水嫩! 

連帶毛孔 / 細紋都有顯著改善~ 

不過就算當 mask 敷完後, 美白效果仍然見不到, 所以我暫時覺得它在潤肌方面會更勝一籌.


29 則留言:

  1. 想問點解有毛孔粗大的, 見佢地化妝後望落好滑溜咁既, 真係好平滑好靚架,
    係米底妝塗左D咩呀? eg ZINO瞬滑霜http://zino.hk/e/product/product_detail.asp?sku=17
    定係塗厚D粉底膏? 定係多多碎粉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 定係benefit豬油膏作底?

      刪除
    2. 在上粉底前先用遮毛孔 base, 或具柔肌效果的底霜, 如 Loreal 雪芭底霜 / BareMinerals Primer / The Balm Face Primer 等, 都有效令底妝更柔滑 + 遮到毛孔, 當然亦要再加埋隨後用的粉底液夠貼面~ 另外粉底塗得厚或多掃碎粉並不能掩蓋毛孔, 反而會更顯眼~

      刪除
  2. Hi Isa
    我是濕合性皮膚,T字位經常出油,經常都有好多黑頭! 我卸妝卸得好乾淨,但因為T字位經常出油,尤其瞓醒後,清完黑頭一晚,瞓醒就黑頭就已經返黎! deep clean , mask , peeling , 我全部都有做,cream or lotion我已經用清爽,太潤我會生粒粒!請問有咩方法可以解決! 感謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有沒有試過用含微量果酸的精華? 如 Dr.Wu 杏仁酸精華 / Synergie BAcne Acne 精華等, 這類精華都有減少黑頭效用 (如皮膚易過敏的話可揀 Dr.Wu)~

      刪除
  3. 你好isa,近日我打去零售店問過,話冇左girlactik隻primer賣。。點解冇再代理既??想問有咩其他方法可以再買到呢隻阿?(我去過官方網站睇,佢運費加稅都成二百蚊阿)thankssss!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Girlactik 仍然有代理呀, 只是它的 Face Primer 透明 base 上年年中已經停產了, 而它們官網只是未 update, 所以仍然見到有售~

      刪除
  4. Hello isa,想問下有無咩心水粉底推介比大概二十嵗成日出油既皮膚 夏天就黎 真係好苦惱

    回覆刪除
    回覆
    1. Estee Lauder Double Wear 粉底液會不會錯, 控油持久度算好好 (有分普通版及 "light" 輕盈質地可揀), 另外平平地的 Loreal True Match 粉底液 / KATE Powderless 粉底液都同樣好~ 如果到夏天時出油情況嚴重, 也能在塗粉底前塗點控油 base, 如 Loreal 雪芭底霜之類, 會更有效改善並抑制出油問題~

      刪除
  5. Hello isa,本人34歲,一直冇用抗衰老精華,如果而家先用係咪好遲?如果而家用,你有冇邊隻推薦?
    Thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確有少少遲, 但通常有好多普通 skincare 不多不少都有點抗衰老效用, 所以就算遲了開始用抗衰老產品都無需太擔心, 亦總好過完全不用~ 我認為抗衰老精華較適合中女 + 有效的有: Clarins Double Serum / SKII Stempower Essence / Kiehl's 維他命 C 抗皺精華 / Estee Lauder Advanced Night Repair 精華 (另外平平地用任何 face oil 都可以, 有機 face oil 大多只需 $300 內)~

      刪除
  6. 回覆
    1. hi Maggie~ 是指你的留言題示不到對嗎? 抱歉我剛剛也在開始回覆大家的問題, 並沒有刪除過任何留言, 我在 email 提示中也有見到你留言的, 只是當 click 入這版回覆時卻沒有顯示出來 (上星期也出文說過這個 google blog 久不久有點問題, 留言 / 回覆有時候不能顯示), 所以非常抱歉, 請相信我並沒有刪除你的留言, 但你的留言內容我在 email 能看到, 會在明天替你 follow, 先說聲不好意思~

      刪除
  7. Hi Isa
    可以推介一些適合混合性皮膚適用的cream or lotion我主要係T字位兩旁出油,用過好多,控油既cream,瞓醒都出油呀! thank you

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚間睡覺時皮膚會分泌油脂,所以其實瞓醒 T-zone 或面頰會出油是很正常的,如夾硬控制這層油脂膜反而會令皮膚變得好乾,事實上也沒一種面霜能 guarantee 睡醒後不出油,但就可以用 ettusia 的 '晩間護膚粉',在面霜後拍上一層,翌朝起床就沒油光,同時能在晚間封住水份度~

      刪除
  8. Hi hi Isa
    我面頰同下巴都有暗瘡印,我準備去做laser,請問你在哪一間做laser去斑? 是醫生做的嗎? 如果要去印,大概要幾多次先可以沒哂? 我既印唔算嚴重。 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 我 book 了去 Oasis Medical 中心做 laser 去斑,但未去,醫生做的,但也可揀美容師做會更便宜~ 而一般不太深的色斑做 2-3 次已 ok,不過如果你的不是色斑而是暗瘡印,其實未必要做 laser, 彩光都 ok 了~

      刪除
  9. 你好Isa
    請問有用過Dior nude air的粉餅和碎粉嗎? 控油和自然嗎?想搵隻夏天用既碎粉,想要控油和自然! thank you

    回覆刪除
    回覆
    1. 試緊 Dior nude air 粉底液, so far 覺得 ok 但 coverage 不足,而碎粉都好幼滑好自然,暫時覺得控油度 Ok, 但因現時天氣未至於太熱,所以也不敢太早下定論,試多一陣先出文~ 至於它的粉餅我就冇買到,因為覺得現在用緊的 Lancome 都好好~

      刪除
  10. hi isa
    想問搽完粉,笑時好像有層皮未甩咁,乾紋勁多,是咩原回?如何改善?

    回覆刪除
    回覆
    1. 很多人覺得上完粉底後乾紋會變多、變顯眼, 是因上粉前的補濕功夫做得不夠 or 粉底質地不適合自己膚質 or 粉底塗得過厚所致, 所以如能在上妝前加強補濕 (指補充水份, 無需用太潤的 skincare), 及於本身易有乾紋的位置將粉底塗薄一點、漸層加上 or 改用較水感的粉底, 就能改善了~

      刪除
    2. thx .isa��☺��

      刪除
  11. Hi isa,想請問有邊隻base同girlactik隻透明base各方面表現都差吾多架?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. Laura Mercier 的 foundation primer 吧, 同為透明 gel-based 配方, 仲有分輕量補濕、加強補濕版~

      刪除
  12. Isa 你好,
    想請問RMK Casual Solid Foundation 你有試用過嗎?我想知道這Foundation適不適合夏天用,還有用一天會不會暗沉? 謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這款我沒有試過, 而 cream foundation compact 一般並不適合 summer 使用, 會較易溶妝浮粉, 除非你皮膚好乾、或它是 oil-free formula, 或屬會轉化成粉狀 formula 的那類 (RMK 兩款都不是), 那就夏天用都 ok~

      刪除
  13. 請問有冇去暗瘡印(微紅色)嘅產品推介?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. Dr.Wu 的杏仁酸精華吧, 可局部點少量在暗瘡印上用~ 另外其實自己將化妝棉剪成小塊, 注入美白 toner 局部敷用亦 ok~

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。