2015年10月18日 星期日

打 botox、透明質酸針, 算唔算整容??

Angelababy 的整容鑑証新聞, 近來佔據娛樂版頭條多日, 不少網友都質疑其鑑証可信性, 認為就算沒開過刀, 如打過 botox 或透明質酸針等 "微整形" 之類, 也是 check 不到的嘛.

其實是 check 得到的喇.....

記得我 1 個多月前分享打 laser 的文章嗎? 當時也有說過做 skin test 照機時, 都能明顯見到注射過透明質酸的位置 (相片亦有公開), 所以我相信如 Angelababy 有打過, 根本不可能照不出吧.

更何況如真的有打過針, 其實一般有經驗的整容醫生 / 美容師 / 化妝師, 真人憑肉眼睇都已經可以分辨得出, 故我認為流言可信性並不大.

(右邊啡色圖, 可以好明顯見到當時鼻樑位 Restylane 呈半透明)


至於打 botox、透明質酸針, 又算唔算整容??

兩睇吧....

Botox、透明質酸針本身不是永久的東西, 亦沒創傷性, 打完後過幾個月便還原, 如果只是微微美化一下不滿意的部份 (如黑眼圈太深打打淚溝、笑紋太深打打條紋等), 那在於我的立場來說並不算是整容, 始終只是幾個月 "貨仔", 而且很 common, 男女老少都有做.

但我亦曾經見過有些人打得超誇張, 離遠一條街都望得出有打過針, 那就另作別論, 因為刻意將 "微整" 的工具用來 "大整", 微整的定義已扭曲. (通常是醫生建議打少少, 自己迫醫生打 double 那類)

其實有沒有打過針, 又何需介意他人想法? 自己喜歡就 ok~

幾個月前我也有分享過自己打透明質酸針的 blog 文, 重溫:
鼻樑透明質酸針效果
淚溝、印度紋及虎紋透明質酸針效果


至於 botox 及瘦面針, 我幾年前都有打過, 但打完 1 次叫做試過便算, 沒再打第 2 次. 

一來本身不算肥, 打這類針也不過是想塊面上鏡更尖; 二來只因未打過想好奇試試. 可惜打完後卻認為對自己沒有效, 完全冇瘦過! 可能是我的腮邊肌肉不多? 瘦不下去?

所以說 botox 亦未必人人 work, 而且感覺太辛苦, 打完針後腮邊扯住扯住、扯足 2 星期好難受! 透唔到氣 (仲要冇瘦到先慘, 反而做 RF treatment 仲有效)....


下一次又想試打什麼?

今期勁 hit 的 "水光針"! (或稱水光槍)

身邊分別有 2 位朋友打完都叫我要試, 是補濕 + 美白 + 滑嫩皮膚的 treatment, 但非如 botox 之類的針, 比較似打 laser 般, 用機將精華深層導入皮膚底層, 最適合我這種鎖水能力低的皮膚~

上次去打 laser 時, 治療師都有建議我出去試, 認為我塗什麼 skincare 都不吸收太浪費... (皮膚太乾 + 紅血絲較多, skincare 養份未落到底層、已被面層吸收掉, 自然什麼都鎖不住, 所以要靠做 "水光針" 幫手)

等星期一打完第 2 次 laser 後過多一陣, 就會去 try try~




17 則留言:

  1. 呢樣野真係好難介定。好似紋眉,紋眼線呢啲可以係永久性,而且做左個樣唔多唔小都有改變,但又唔可以話係整容,極其量只可以話微調。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 好似箍牙呢 d 又係, 其實好少事, 大人細路都有機會整, 所以有咩所謂丫, 自己覺得 ok 咪得囉~

      刪除
  2. Isa 你好啊,想問,我見loreal true match 粉底液出了新包裝,唔知你有沒有試過呢?因為我隱若記得你推介過true match 粉底液,所以想試試。唔知你用邊個色呢?謝謝你 =]

    回覆刪除
    回覆
    1. 轉了新包裝後我暫時未試過呀, 不過有同開 loreal 工作, 遲少少都應該會收到, 到時再 share~ 顏色方面, 舊包裝我是用開 N4~

      刪除
  3. Hello Isa, 40多歲混合肌偏乾,有什麼cream/lotion一枝過都適合秋冬早晚用,buget約$500,thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. Estee lauder 的 Hydrationist Moisture Cream 深層補濕霜吧, 會有抗衰老及補濕效用, 而且沒分早/晚用~ 如摸完 tester 覺得不夠潤的話, 它的 Advanced Time Zone 晚霜也是好 ok 的, 揀晚霜可早晚用及更滋潤, 而日霜則有防曬不能晚間用, 以及沒晚霜般滋潤~ (建議 2 款都可先去 sasa 等睇睇有冇貨, 會比專櫃便宜得多, 早1-2 年買是 under $500, 但摸質地就要去專櫃了)

      刪除
  4. Hi! Isa, 轉季想你提意合適洗面膏or奶,平常先用植村秀cleansing oil落妝,成熟乾肌,可否價錢平貴也提議一些,謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. Melvita 的 "有機高山玫瑰潔面乳" / Acwell "Bubble-Free ph Balancing Cleanser" (防敏舒緩無泡潔面露): http://makeupsecret.com.hk/products/ 及 Watson's 有售的 La roche posay 防敏洗面奶 / 彩豐行的 "青瓜洗面奶" 都 ok 的~

      刪除
  5. hi isa, 我係你忠實fans呀!你所介紹的產品我·都会試的。想你介紹下美白產品,已用了skii環鑽采白精華已一段時間了,不想只用一品牌,驚用得太耐沒有功效
    ,你有沒有聽過dermaceutic light ceutic?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ Kiehl's 有支叫 POWERFUL-STRENGTH LINE-REDUCING CONCENTRATE (維他命C抗衰老精華), 雖為淡紋抗老 serum, 但其實它對美白好 work 的, 我以前都用過, 不過就只適合晚上用~ 另外韓國有機牌子 Vieco 支 Fresh Vita Essence 又係好 ok: http://isadoracheng.blogspot.hk/2015/01/vieco.html (新址: http://makeupsecret.com.hk/products/)~ 仲有台灣寶藝紫水晶面膜敷完會勁白: http://isadoracheng.blogspot.hk/2014/10/blog-post_9.html 以及 Sassou 金箔潔面皂的美白效果又係好好~ (另外抱歉 dermaceutic light ceutic 沒聽過喔)

      刪除
    2. hi Isa, 謝謝妳喔!^^

      刪除
  6. miss,我用開neutrogena 的高度數防曬,但覺得乾同拿拿地

    回覆刪除
  7. miss,我用開neutrogena 的高度數防曬,但覺得乾同拿拿地,有冇邊隻防曬可介紹下呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又係用親 neutrogena 所有產品都拿拿地.... 試試 Jill Stuart 那支 SPF50 PA++++ 吧, 我覺得好好~ http://hk.jillstuart-beauty.com/v2/jillstuart/products/detail/en/25516

      刪除
  8. 因想去做laser去班,想揾隻真係防到曬的,無奈個neutrogena拿的。。。

    回覆刪除