2015年11月26日 星期四

估唔到又真係幾好喎! NARS Total Replenishing Eye Cream


這瓶新出的眼霜,是上個月出席 NARS event 時收到的 trial product,試用了 1 個月,又是時候寫寫用後感~
由於本身並沒有產品資料 / 售價提供,又沒有 HK 網站,只好自己到外國官網找資料了。然後發現網站內不見了舊有支裝那款 eye cream,而這瓶新眼霜跟舊款又同名,資料亦一樣,所以估計應該只是改了新 packing。
好用嗎?

我認為真的算有驚喜~

NARS 的大部份 skincare 我以前都曾經買過來試,例如洗面膏、toner、磨砂、Aqua Gel Moisturizer、Aqua Gel Mask 等等,唯獨眼霜從來沒試過。說實在,NARS 還是化妝品更有名氣吧? 說到買眼霜,又有誰會想起 NARS?

但原來我們一直都走漏眼了!













先提供產品資料:
蘊含櫸木芽精華,有效激增膠原,滋潤眼周脆弱肌膚,顯著減淡幼紋、皺紋及黑眼圈、改善浮腫,令眼周肌膚回復柔滑潤澤。瞬間吸收配方,適合所有膚質使用,不含防腐劑 / 人造香料 / 酒精 / 通過抗敏測試。
美國售價為 USD58 = 約 HKD464 (未連稅),但 HK 售價應該有 mark up,因為舊款都賣 $620。一睇就知去外國旅行買會抵好多,HK 舖租貴嘛~
五六百蚊買盒 eye cream 值不值?
年輕肌當然未有必要買太貴,但對中女來說就好值! 有眼紋、眼底愈來愈乾、鬆弛問題的中女們自然懂,皮膚已出現需求,根本沒可能用得返普通 eye cream / eye gel,用完會等於冇用過。再說一盒 eye cream 至少能用 9-12 個月,也算值得禮待自己的~
非常 creamy + rich 的質地:



















望上去好似好厚、好杰身,以為會好油淋淋 / 過於滋潤 ?




其實質地非常柔滑易推開,塗後絕不會油淋淋,的確能做到 “瞬間吸收” 這點~
減紋一 part 效果亦很好! 
幼紋 / 乾紋一用立即 K.O (太深的紋當然不行喇,但亦會有改善),質感不厚不油膩,卻又有非常好的滋潤度,而且滋潤感亦能持續,不會太快流失~
要讚的是,用了它後化妝塗遮瑕膏時,明顯比用其他 eye cream 打底更柔滑、更持久、更補濕、更少眼紋,更有提亮感! 這點比 Estee Lauder / SK-II / Bobbi Brown / Osiao / Valmont 等等我用開的 eye cream 都更好喔!



另外是 NARS 認為最理想肌膚都應有健康光澤感,所以 skincare 產品都以提亮膚色配方為主,這款 eye cream 亦不例外,用後會有種自然提亮效果,利用光線折射原理於視覺上減淡暗沉問題。
有冇效?
我覺得係有效,但只限於塗後才有效,一洗面就會打回原形。不過又公平的說,隻隻 eye cream平價貴價都係咁,不會真的能減退黑眼圈。
總括而言,論抗皺 + 滋潤 + 柔滑度 + 上妝效果是出乎意料地好! 已經成功打低其他我使用多年的 brand,成為我最愛的 eye cream~
(下圖的份量是太多了,所以望上去會反光,而實際使用時並不會這般光)










好喇~
經過今天為糖妹的廣告化妝 9 小時 + 晚上教班 + 寫完這篇 blog 後,我大腦熄機了要昏睡 ZZZzzz…..
goodnite~~

10 則留言:

  1. 請問有冇好用眼霜推介比23~24歲嘅女仔用

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果眼底並非超乾, 只希望保養一下補補濕的話, 那 H2O+ / Clinique 也是可以的, 我廿多歲時也是用它們~

      刪除
    2. 咁您會建議幾歲開始用抗皺眼霜?

      刪除
  2. isa, 請問妳有冇用过melvita的黃金全效修護油?它和品牌的其他油有什麼分別?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是指 body 用那支對吧? 我有用過, 比一般的精華油會更清爽、更易吸收, 不過那氣味我就麻麻 (也有人覺得香的)~

      刪除
    2. 咁可唔可以用喺臉?thx!

      刪除
  3. 我是油性肌(秋冬 T區也會出點油),請問用 vidivici Perfect Face Fitting Foundation 還是 covermark essence foundation liquid 比較好?只需中低遮瑕度,主要希望是妝感自然

    回覆刪除
    回覆
    1. 油性肌雖也可用 covermark essence foundation liquid, 但它並沒有太好的控油效果, 亦不算特別持久.... 而 vidivici Perfect Face Fitting Foundation 也是可以秋冬用用, 只不過同樣非為易出油的皮膚而設.... 其實還可以試試 Shu Uemura Skin:Fit Foundation, 又薄又自然 + 控到油又防水: http://isadoracheng.blogspot.hk/2015/05/makeup-secret-2015makeup-for-glasses.html

      刪除
  4. Hi,請問有咩粉底液岩混合性皮膚?需要高遮瑕
    之前試過estee lauder, 遮瑕好得但隻色唔岩,又試過covermark最新個隻& essence, 但好快出油 keep得唔耐 遮瑕1般, thx!!!

    回覆刪除
  5. Hi Isa,

    如果我已經出左兩三條眼紋,你會介紹邊隻眼霜或eyemask? 我28歲了。
    謝謝。

    回覆刪除