2015年12月20日 星期日

瘋狂 12 月~

近來多了人在 FB / blog 內留言,問我點解最近少了拍 video? 還說很期待看我的新片 (多謝支持呀 ^^)~

望一望上次拍的片,先察覺.... 係喎! 原來經已有 2 個月冇拍新 video! (都說了我是個不稱職的 youtuber haha)

除了因為年尾較多新娘化妝 out job / 試妝 / 廣告化妝,往往一外出就一整天之外,也因每晚有化妝班要教,加上公司又返了一大堆 new products 要執,schedule 已經好顛,仲未計囝囝升上小一後沉重的功課量,人就更加想暈了,結果也真的病了.....

這星期帶病上陣化了 2 位靚靚新娘子,一邊帶口罩食止痛藥頂住、一邊化靚妝,話倒是少說了 (又痛又沙聲),支持到今晚總算可以鬆一口氣,再捱多一陣到 X'mas 時就可再拍 video 喇 ^^

實在太喜歡今星期 2 位新娘子的造型~

也感激 partner 及助手們幫手,合力完成整個婚宴內的 styling~



玩新郎時我們沒事可做,結果即場利用自備的按摩板玩刮沙! hahaha~


前天在公司忙於執新貨 / 教教下班之際.....


竟突然收到 Body Shop 速遞來的愛心老火湯!

同事說有人送湯俾我,叫我襯熱飲,我仲問有冇聽錯? Body Shop 送湯來??

病緊突然有湯飲,好窩心呀~


星期五晚 Step 3 班的外藉 model 化妝課,又遇上老公帶同妹妹來探班~


今勻抵病喎~~ hahaha~


4 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 天氣凍左,Take care ah isa!!
    同埋想問下有冇比較潤嘅body lotion/ cream推介呀? 因為我有濕疹底,lup少少都唔怕,最緊要潤(um同埋如果平少少就更好啦因為我仲係學生……) thanks!
    ps 你嘅blog同片好實用呀,因為睇你d片我先識化返個稍為見得人嘅妝,好多謝你!:D 希望你早日康復!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你~ 另外 body cream 本來我有好多可以推介, 但那些都非為濕疹皮膚而設, 我怕你會過敏, 所以唯有用有機 skincare 會較天然及安全, 如 Melvita 這類瓶裝的 body cream 都好夠潤的 (支裝的冇咁潤): http://hk.melvita.com/潤膚,7,2,4482,0.htm 另外萬寧 / 藥房有售的 QV cream 我都用過 (大盒瓶裝), 較便宜及專為敏感肌而設~

      刪除