2015年12月10日 星期四

Body Shop "Frosted Plum 甜心梅子" body care 系列

繼上次介紹過 Body Shop 的 "SPA Of The World" 後,今個 X'mas 身體護理 line 又有新出品 "Frosted Plum 甜心梅子" 系列~

Body Shop 的果味 body butter / shower gel / lotion 等等,我以前都買過不少 (應該都冇乜人未用過),但隨著年紀愈大,對果味的喜好漸漸降低之後,就少買了。

而今次新 launch 的 "Frosted Plum 甜心梅子",氣味可說是果味系列之中最清香的,沒有濃濃的果香,反而更似香氛味,仲正~

好聞到我走去 body shop 買了 3 支同系列香薰油返屋企點,發現 VIP 今星期買香薰油仲有 6 折! 折後只需 $40 幾蚊支!

(trial products given by Body Shop)



X'mas 期間 "Frosted Plum  甜心梅子" 更有推出 $99 / 套的迷你 set:

內有細 size body butter + shower gel,個人認為紫色的甜心梅子最好聞、最清香,而青蘋果及紅莓系列則較果味重。


也 copy 了官網內的最 update 優惠給大家看看:


"Frosted Plum 甜心梅子" 系列中有 9 款 body care 產品 + 1 支香薰油 (香薰爐用):

而我自己最喜歡的是 body butter + bath fizzers~ 


Bath Fizzers (浸浴磚): 

跟 LUSH 那些五顏六色 / 不同形狀的浸浴汽泡彈一樣吧,只不過就比 LUSH 更便宜,LUSH $60-70 蚊粒用一次,而 Body Shop 這盒是 $259 內有 10 粒 = 1/3 價錢~


雖然每粒 size 比 LUSH 細,但就比 LUSH 的更結實,每次用 1 粒便可~


用 1 粒已足以令整個浴室散佈香氣,而且浸完後仲好似塗完 baby oil 咁潤滑! (內含籽油) 就算隨後不塗 body lotion 亦不會感到乾燥~


Body Butter 潤膚霜:

我人太 dry,普通 body lotion 對我完全不起作用,所以對厚身的 body butter 情有獨鐘,亦認為 body butter 氣味會比 body lotion 更持久。

以 body butter 來計,最抵用的應該就是 Body Shop 吧? 它的 body butter 我經已用過好多盒,主要是愛它夠潤、夠大盒、夠耐用~

而新出的甜心梅子味,質感跟舊有的 body butter 一模一樣,非常的潤,但氣味就清香好多,冇咁攻鼻~


Shower gel:

氣味的確非常討好,只係始終 shower gel 並不會及 shower cream 般滋潤,所以較適合皮膚不太乾的人用了~


較特別的閃粉 body lotion 及 body spray:

當然是為 X'mas party 而設啦~ 

有 party 去、又會穿小背心的話就可用在肩膊 / 手臂上,少少令身之餘更能散發幽香~

去飲宴 / 做姊妹 / 結婚也可用用~


2 款用後都會有點微微閃粉,不會太誇張,也算 natural:

不過我這類冇 party 去的人妻 / 媽咪,就唯有先收起,留待下個月朋友結婚做姊妹時用了~



19 則留言:

  1. hi isa, 請問19歲有眼紋可以用乜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 頸紋方面有產品推介嗎?應該用面部anti aging產品搽頸,定係同頸部專腹的產品?

      刪除
    2. 可以試試用 Kiehl's 那支 "醫學強效深層去皺精華" 塗眼底, 之後再塗 eye cream / eye gel~ 這支精華也可用來搽頸紋的, 一物二用, 然後頸紋可再塗面部 anti-aging 產品~

      刪除
  2. Isa 您好!請問在冬天使用的前“超強”保濕乳液,你有那些好推介呢?本人屬中女偏乾肌膚,謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因質地較稀身關係, 保濕乳液一般補濕度都不會太強, 幾乎支支差不多, 偏乾肌反而用面霜會更好, 如皮膚超乾的話, 甚至有人會用完保濕乳液再用面霜的~ 而保濕乳液 / 面霜, 我近期轉用緊日本 brand Menard 覺得超好! 又潤又滑, 缺點只是不算便宜: http://www.menard.com.hk

      刪除
  3. Hi hi Isa, 我很喜歡看妳的化妝片,但近排見妳少了出片,希望妳快啲拍番片啦,妳任何片我都喜歡看,期待妳的分享! Support you������

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀~ 因為年尾 out job 比數多, 加上仔仔升小一後, 每日要陪佢溫習做功課, 所以精力都被耗乾了 haha~ 過埋今星期會得閑返少少, 到時再拍過~ ^^

      刪除
  4. Hi,Isa我想問下:如果只是想要保濕,保水而冇油成份g護膚品,有冇咩品牌好介紹呢?本人已經39了,混合型T字位出油g皮膚,Thx

    回覆刪除
    回覆
    1. H2O+ 的 skincare 是零油份只補水的, 近年 upgrade 了 formula 後比以前也更補濕, 不妨一試, sasa 買會更便宜~

      刪除
  5. Hi,Isa我想問下:如果只是想要保濕,保水而冇油成份g護膚品,有冇咩品牌好介紹呢?本人已經39了,混合型T字位出油g皮膚,Thx

    回覆刪除
  6. Hello Isa

    我去咗mioggi打淚溝位,是在銅鑼灣的,佢叫我打埋cheeks位,佢話有關,連醫生都是這樣說⋯ 但到最後我只是打淚溝。其實cheeks位同淚溝有很大關係嗎?我打完淚溝是覺得ok的,佢話cheeks位"full"啲,感覺一致啲,但我心想是不是hard sell我再打多啲⋯⋯
    她們連醫生,total3個人同我講,所以到最後我感覺不是太良好⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ Cheek 位有些人因有條凹陷的 "印度紋" (自己不覺眼的, 約在淚溝低一點的面頰位), 所以有些醫生也會建議打埋 (當然也因可賺取多一點吧?), 我上年去另一間打淚溝時, 那位醫生也有叫我打, 說反正都開了支針, 不如加少少錢打埋 cheek 位條印度紋, 而最終我也有打過, 這裡有圖示: http://isadoracheng.blogspot.hk/2015/08/restylane.html 不過打不打當然自己決定, 不用太放心上, 打完淚溝後自己滿意就好~

      刪除
  7. Hello Isa, 我想問下,如果上用雪花秀的perfecting cushion, 之後加雪花秀的珍雪煥顏粉餅好,定係加covermark的moisture veil loose powder好?我想要光澤感的妝容,無粉感。Thanks so much!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如希望無粉感, 用完 perfecting cushion 後用 covermark moisture veil loose powder 會更薄透自然~ 如希望要光澤感的妝容, 掃完碎粉後簡單噴一下補濕噴霧 or Urban Decay 的 All Nighter Setting Spray 便可~

      刪除
  8. Hi, Isa
    我想問雪花秀嘅perfecting cushion適合中性或混合性皮膚,春夏使用嗎?thanks.

    回覆刪除
    回覆
    1. 中性或混合性皮膚秋冬用佢可能會好 d, 春夏用始終較潤身不夠清爽~

      刪除
  9. Hi Isa, 我想問冬天用邊隻粉底液同碎粉較好? 我本身都屬於乾性皮膚的
    謝謝你

    回覆刪除
    回覆
    1. 碎粉 Covermark 新出那盒 silky loose powder / VIDIVICI 的 Angel Soft 碎粉都是相當不錯的, 粉質幼滑之餘不會太乾 (冇其他碎粉咁乾), 只是售價不算太便宜而已, 如平價一點的話, Kanebo 副線 media 碎粉也可考慮 (less than $100, Watson's 有售)~ 而粉底液自覺 Covermark Essence Foundation / Clinique Beyond Perfecting 粉底液 / RMK 的 Gel Creamy Foundation 都夠潤夠補濕, 但就只適合秋冬用, 春夏用會不夠清爽~

      刪除
  10. some good prizes a nap you ready and I'm girl yes this 30 names Paul but you need something out Blackcore Edge Post Workout they get up go latter you short sales in the that you know and be able to find just by love be issue itself sellers 30nags five of them have money because I owe you money for working yeah however if you.

    http://powerpumpxladvice.com/blackcore-edge-post-workout/

    回覆刪除