2016年3月29日 星期二

YSL 新出 "BLANC PUR COUTURE" 全效研亮乳霜 review

雖然 YSL 化妝品我有用過不少,但記憶之中,護膚品我就只買過它的眼唇卸妝液、Forever Light 系列精華水及精華素 (btw 效果不差,用完一支後膚色會較明亮)。

始終都係化妝品名氣較大嘛~ 大多數人走入 YSL counter,都係圍住粉底 / 唇膏個櫃居多 ^^

早陣子突然收到 YSL 新出的這瓶晚霜,等我又寫個用後感先~

中女們要進來喔~ 這瓶會適合你的~



新出 BLANC PUR COUTURE "全效淨透研亮系列" 總成員 →


"全效研亮乳霜" 資料 →

質地輕盈溶化,即時送上柔軟動人的剔透度。為皮膚補水,封存水份,24 小時源源補濕,讓淨透妍亮修護得以完滿。


說到底始終係 YSL,售價不算便宜,屬中女級保養品,大家懂的,望完 review 再諗未遲~


(trial product given by YSL)


望望真身 →

Packing 固然係靚,YSL 一向於包裝上製作認真


雖說不算便宜,但至少有 50ml,算大瓶的 →


屬乳霜狀質地,不厚身 →


質感夠軟滑,極易推勻 →


搽勻後會有撫平紋理 + 剔透感 →


用後圖 →

由於質感較滋潤,用後少不免會令立立、反晒光,尤其因為我睡前愛厚搽晚霜 (薄搽相對會冇咁令身,但我就是愛厚搽)。而隨著它慢慢吸收,這種油光感亦會漸漸減退一半,不過都仍然會有點反光。

揀晚霜跟揀精華不同,精華素我愛用細份子、滲透度高、能見到會被吸收入皮膚的一類,但晚霜大家都知我是一向對油淋淋、極滋潤的質地情有獨鐘,而且更愛多取份量厚搽,認為要有點油份才能封住水份,翌朝起身才不至於變人乾,所以這瓶 YSL 完全是正中下懷~

So far 試用了 2 星期,它的潤澤感確實做得好好,對細紋 / 毛孔等都有改善,而且質地其實一 d 都唔厚,仲有淡淡牡丹 + 玫瑰清香。

用後翌日醒來洗完臉,皮膚真係會多了種天然光澤感,亦會比較柔嫩、光滑~

但由於這瓶比較滋潤,我認為就只適合中女吧,特別係 age 35 或以上、開始收油、或已經收晒油那類 ladies = 我,所以覺得用佢好好 ^^

當做日霜則略嫌太潤 (除非份量用極少,或你屬沙漠肌),晚間用就較 perfect~


(題外話,正所謂一影 close up 見真章,唔知係咪近來用了剛推介過的 Dr. Johom,我真心覺得自己皮膚靚左!! 連影近鏡都明顯少了毛孔 / 乾紋,仲光滑左、柔嫩左!)


3 則留言:

  1. Hello Isa,
    請問Menard 曇花露 (滋潤型) 是不是fragrance free? 水感肌水光針精華是在哪一個國家出產?Dr. Johom 是否有現貨,售價是多少?

    謝謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 曇花露並不是 fragrance free 的, 另外有關水感肌水光針精華的出產資料, 我在這篇曾提及過, 可看看: http://isadoracheng.blogspot.hk/2016/03/break-out.html 而 Dr.Johom 現貨會在下星期到,如現貨未到前預訂價為 $490 / 現貨到港後將回歸正價 $540~

      刪除
  2. Isa 您好!請問您的皮膚是混合偏乾或者混合偏油?那個ysl晚霜適合新加坡天氣用嗎?多謝!

    回覆刪除